Клуб ВЕСЕЛИХ ІНФОРМАТИКІВ

Про матеріал
Позакласний захід з інформатики для учнів 6-8 класів може бути використаний для проведення тижня Інформатики в Вашому закладі. Завдяки якому учні будуть підвищувати інтерес до предмета, а також систематизують свої знання з інформатики
Перегляд файлу

Позакласний захід з інформатики

«Конкурс юних інформатиків»

Мета:

  • розвиток стійкого інтересу до інформатики; 
  • формування творчої особистості;
  • формування комунікаційної компетенції; 
  • виховання поваги до суперника, стійкості, волі до перемоги, спритності; 
  • повторення й закріплення основного матеріалу в нестандартній формі;

 

КОНКУРС № 1«Ерудити».

Ведуча 1 . А зараз конкурс «Ерудити». У даному конкурсі кожна команда отримує 10 запитань. Кожне запитання оцінюється в 1 бал. Для початку звучать питання для першої команди. Якщо команда не знає правильну відповідь, а інша команда знає правильну відповідь то вона може відповісти. Але після того як перша команда дасть неправильну відповідь.

Ну що готові? Тоді до діла! Будьте уважні.

Запитання І команді:

  1.                    Найголовніша кнопка на робочому столі. (Пуск)
  2.                    Графічний редактор Microsoft Office. ( Paint)
  3.                    Сучасна операційна система. (Windows)
  4.                    Пристрій відображення інформації. (монітор)
  5.                    Пристрій, що бігає по столу і має 2 або 3 кнопки. (миша)
  6.                    Клавіша, якою «вмикають» верхній регістр клавіатури. (Shift)
  7.                    Яка клавіша знищує символ зліва від курсору? (Backspace)
  8.                    Пристрій, який має більше 100 кнопок. (клавіатура)
  9.                    Клавіша відміни команди. (Esc)
  10.               Яка клавіша знищує символ справа від курсору? (Delete)

 

Запитання ІІ команді:

  1.                    Піктограма збереження видалених об'єктів. (Корзина)
  2.                    Всесвітня мережа. (Інтернет)
  3.                    Невелика, спеціально написана програма, що шкодить. (вірус)
  4.                    Пристрій для введення інформації з паперу. (сканер)
  5.                    Ручний маніпулятор для комп'ютерних ігор. (джойстик)
  6.                    Клавіша, яка робить літери великими. (Caps Lock)
  7.                    Клавіша для вводу команди в комп'ютер. (Enter)
  8.                    Значок на робочому столі. (піктограма)
  9.                    Текстовий редактор Microsoft Office. (Word)
  10.               Програма, яка стискає інформацію. (архіватор)

 

КОНКУРС № 2 «Словесний».

 

. Я, впевнена, що ви дуже гарно справитесь із завданням, яке буде зараз оголошено.Перед вами комбінації букв. Вам потрібно скласти з них терміни з інформатики та пояснити їх значення.

 

позакласний захід з інформатики

 

 

 

 

 Відповіді: сайт, монітор, кілобайт, процесор, папка, принтер, дискета, джойстик, модем, антивірус.

 

 

 

 

 

 

КОНКУРС № 3 «Заміни одну букву»

У перерахованих словах необхідно замінити одну букву і отримати нове слово, пов'язане з інформатикою і комп'ютерами.

  1. Бант
  2. Блік
  3. Болонка
  4. Бот
  5. Буфет
  6. Ваза
  7. Вектор
  8. Вивіз
  9. Драйзер
  10. Жакет
  11. Інтернат
  12. Кафель
  13. Кіт
  14. Клок
  15. Лектор
  16. Пакет
  17. Матрос
  18. Нависання
  19. Олово

1. Байт

2. Блок

3. Колонка

4. Біт

5. Буфер

6. База

7. Сектор

8. Вивід

9. Драйвер

10. Макет

11. Інтернет

12. Кабель

13. Біт

14. Блок

15. Сектор

16. Макет

17. Макрос

18. Зависання

19. Слово

 

 

 За правильно відгадані 3 слова – 1 бал.

КОНКУРС № 4 «Вірю— невірю».

  1. Програма WinRar є антивірусною. (Ні)
  2. Програми  Блокнот, Word Pad, Microsoft Word є тестовими редакторами. (Так)
  3. З англійської мови Windows перекладається як вікна. (Так)
  4. Пристрій для підключення до мережі Internet називається принтер. (Ні)
  5. Алфавіт двійкової системи числення складається з двох цифр: 0 та 1. (Так)
  6.  Мінімальний елемент зображення, що  формується на екрані монітора називається піксель. (Так)
  7. Word — це операційна система.(Ні)
  8. Біт — найменша одиниця вимірювання інформації.(Так)

 

  1. Ярлик — це об’єкт призначений для зберігання вилучених об’єктів. (Ні)
  2. Редагування тексту – це змінювання зовнішнього вигляду тексту. (Ні)

 

КОНКУРС №5 «Зайвий термін»

«Зайвий термін»

Командам видається аркуш з термінами. У кожній з приведених груп один термін є «зайвим». Учням необхідно викреслити цей термін та пояснити своє рішення

  1. Сканер, регістр, клавіатура, джойстик, миша.
  2. «Пробіл», «Паскаль», «Esc», «Enter», «Backspace».
  3. Крапка, «Shift», кома, двокрапка, дефіс.
  4. CD-R, DVD-R, BD-R, CD-RW.
  5. WINDOWS, MS-DOS, UNIX, LINUX, MS WORD.
  6. Лазерний, оптичний, матричний, струминний.
  7. Еліпс, Пензлик, Прямокутник, Олівець, Зірка.
  8. Мої документи, Мій комп’ютер, Мій ноутбук, Кошик,
    Мережне оточення.
  9. Інформація, Інформатика, Інформаційна система, Принтер, Інформаційна культура.
  10. Калькулятор, Photo Shop, Блокнот, Word Pad, Paint.

 За вірну відповідь – 1 бал.

  • КОНКУРС № «Прислів’я»

Перед вами версії програмістів відомих українських прислів'їв і приказок. Спробуйте пригадати, як звучать вони в оригіналі. Команда, що знає відповідь піднімає табличку «Відповідь готова». За правильно відгадане прислів'я чи приказку - 1 бал.

Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш.

 

(Кашу маслом не зіпсуєш.)

 

Дарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають.

 

(Дарованому коню в зуби не дивляться.)

 

Не все WINDOWS, що висить.

 

(Не все золото, що блищить.)

 

Провідник до файлу доведе.

 

(Язик до Києва доведе.)

 

Що з Корзини видалене, то пропало.

 

(Що з возу впало, те пропало.)

 

Антивірусна програма -- застава здоров'я комп'ютера.

 

(Чистота -- застава здоров'я.)

 

 

 

Всякий кабель своє гніздо любить. 

(Всяка птиця своє гніздо любить.)

 

Все скомпонується — програма буде. 

(Все перемелеться — мука буде.)

 

Усяк web-дізайнер свій сайт хвалить. 

(Усяк кулик своє болото хвалить.)

 

Вірусів боятися — в Інтернет не ходити. 

(Вовків боятися — в ліс не ходити.)

 

 

  За правильно відгадане прислів’я чи приказку – 1 бал.

КОНКУРС № 8"Майстри пантоміми"

      Один учасник команди має показати мімікою і жестами деяке слово, а іншим учасникам слід це слово відгадати. Ваша перемога – у ваших руках. Час показу – 2 хв. За правильно назване слово – 1 бал.

      Слова для показу:


      І команда

  1. Дисплей.
  2. Флешка.
  3. Мишка.
  4. Дисковод.
  5. Пам’ять.
  6. Папка.
  7. Навушники.
  8. Принтер.

 

       ІІ команда

  1. Клавіатура.
  2. Диск.
  3. Мікрофон.
  4. Кошик.
  5. Вікно.
  6. Ноутбук.
  7. Сканер.
  8. Коврик для мишки.

      


 

     (Виступ команд).

Ну а поки журі рахує, то я розповім вам щось цікавеньке:

  • Близько 400 років тому винайшли механічну обчислювальну машину.
  • Близько 150 років тому винайшли друкарську машинку.
  • 80 років тому була здійснена перша телевізійна передача.
  • 70 років тому зроблений перший електронний комп’ютер.
  • 57 років тому початок кольорового телемовлення.
  • 30 років тому виник Інтернет

 

 Все, фініш! Слово рахунковій комісії для привітання командам та оголошення переможців. На жаль, гра закінчилася. Думаю, сьогодні всім було весело.

      (Нагородження переможців і учасників).

 

 

docx
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
1197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку