Загальні відомості
про класного керівника
1.Прізвище, ім'я, по батькові :
2.Освіта : повна вища
3.Закінчила:
4. Спеціальність за дипломом:
5.Кваліфікація :
6.Стаж роботи
7.Посада :
Класного керівника
Загальні відомості
про класного керівника
4. Спеціальність за дипломом :
5.Кваліфікація :
6.Стаж роботи
7.Посада :
«Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде гарним учителем .
Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він — досконалий учитель».
Л. Толстой
ВИХОВНА ДІЯЛЬНІСТЬ
НЕХВОРОЩАНСЬКОЇ ЗОШ І-_ІІІ СТУПЕНІВ
ГРУНТУЄТЬСЯ
НА НАУКОВО-ПРАВОВІЙ БАЗІ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ
Про освіту - 23.95.91р. №1060-ХІІ
Про загальну середню освіту - 13.05.99р. №651- ХІV
Про молодіжні та дитячі громадські організації- 02.12.98р. №281-ХІV
Про свободу совісті та релігійні організації - 23.04.91р. №987-ХІІ
Про об’єднання громадян - 16.06.92р. №2460-ХІІ
Про захист суспільної моралі - 23.11.03р. №1296- ІV
Про державну допомогу сім’ям з дітьми21.11.92р.
загально визначені цінності
виховання особистості
Мета виховної роботи ШКОЛИ
Виховання гармонійно розвиненої , високоосвіченої, національно свідомої людини здатної до саморозвитку і самовдосконалення.
ПРОБЛЕМА,
над якою працює класний керівник
____класу
в 20__ - 20___ навчальному році:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ:
Підсумки виховної роботи
у ___5____ класі
за 2012 – 2013 навчальний рік
Мета виховної роботи в 2011-2012 навчальному році –
«Формування національно – духовних цінностей школярів». Проблема виховної роботи класі:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Згідно плану виховної роботи в класі проводились такі тематичні та розважальні заходи:
________________________________________________________
________________________________________________________
________________________________________________________
________________________________________________________
_______________________________________________________
__________________________________________________________
Класний колектив є учасником навчально-пізнавальних заходів, які проводяться в рамках проведення тематичних декад та згідно календаря пам’ятних дат.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________
Основні завдання виховної роботи в класі
Психолого-педагогічна характеристика класу
(на допомогу класному керівнику)
Кількість учнів (хлопців, дівчат), їх характеристика за віком та місцем проживання, соціальний склад сімей, діти-сироти і напівсироти, їх опікуни
Дисциплінованість і культура поведінки учнів. Взаємини між ними, наявність груп у класі. Чи люблять учні разом проводити час, працювати або розважатись у школі чи поза школою? Прояви дружби між хлопцями і дівчатами. Наявність у класі кругової поруки і як вона проявляється, чи відчувають учні потребу в зустрічах з однокласниками поза уроками
3. Організованість класу
Здатність учнів самим організовуватись на виконання колективних справ, уміння
розподіляти між. собою обов'язки. Чи вміють учні уважно вислухати один одного(на зборах, перерві, під час виконання доручень)? Уміння прислухатися до рішень органів учнівського самоврядування і розпоряджень його уповноважених
4. Громадська думка в класі
Національна та громадська свідомість учнів, їх інтерес до громадського життя і участь в ньому. Які вчинки своїх товаришів учні схвалюють, а які засуджують? Наявність чи відсутність розходжень між словами і вчинками учнів
5. Характеристика взаємин у класі
Що лежить в основі взаємин між: однокласниками: місце проживання, спільне навчання, інтереси, місце за партою, увага один до одного, взаємодопомога? Вимогливість до себе й своїх товаришів, уміння пробачати друзям недоліки, толерантність у взаєминах. Ставлення класу до активу, відмінників, лідерів, невстигаючих, дезоргаіизаторів, учнів з фізичними вадами. Типові випадки порушення дисципліни, їх причини та заходи впливу на порушників з боку класу
6. Актив класу
Склад активу, його авторитет. Ставлення активістів до учнів. Виконання розпоряджень активу однокласників. Чи є у класі неформальні лідери? їх характеристика
7. Зв'язок класу з іншими класами
Зацікавленість учнів класу життям школи та інших класів. Виконання класом загальношкільних доручень (постійно, епізодично). Зв'язок класу з іншими класами (шефство, спільні справи). Участь класу у загально-шкільних заходах
8. Висновки і пропозиції
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ____ класу
У класі навчається __20__ учнів, з них: __8____дівчат і _12___ хлопців. Клас вікової норми з великою групою інтелектуальних дітей. Показники успішності навчання дітей у класі такі:
Значна кількість дітей має високий навчальний потенціал і хороші здібності. Близько___% навчається із задоволенням. Труднощі під час вивчення окремих предметів виявляють _________________________________________________________.
Активність учнів класу:
Стосунки у класі__________________________________________.
Колективи хлопчиків та дівчаток____________________________.
Психологічний клімат у класі_______________________________.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________