Колективна робота
Тема: "Вчимося жити добрими людьми"
Мета:
-
Розвивати в учнів почуття колективізму, взаємоповаги та емпатії.
-
Формувати уявлення про важливість доброти та взаємодопомоги в колективі.
-
Поглиблювати розуміння учнями принципів доброти, терпимості та взаємної підтримки.
-
Спонукати дітей до спільних дій для досягнення позитивного результату.
Завдання:
-
Розвивати комунікативні навички, навчити працювати в команді.
-
Показати важливість довіри, взаємоповаги, допомоги один одному.
-
Виховувати позитивне ставлення до людей, формувати моральні цінності.
1. Вступна частина (5 хвилин)
-
Привітання: Вихователь привітно звертається до дітей, коротко пояснюючи мету заходу.
-
Актуалізація теми: Запитати учнів: "Що для вас означає бути добрими людьми?" "Що таке колективна робота?"
-
Налаштування на захід: Пропонуються короткі ігри, що налаштовують на активність і взаємодію (наприклад, короткі вправи на розігрів).
2. Основна частина (20 хвилин)
А. Розмова про колектив та доброту (5 хвилин)
-
Обговорення того, як важливо працювати разом, допомагати один одному. Вихователь підкреслює, що коли всі працюють разом, можна досягти більшого, а коли допомагають один одному, це робить кожного з нас щасливим.
-
Розповідь про приклади з життя, коли колективна робота призводила до успіху.
Б. Ігрове завдання "Ланцюжок добрих справ" (10 хвилин)
-
Діти по черзі називають добрі вчинки, які вони зробили або хотіли б зробити для інших. Наприклад, допомогти товаришу, поділитися чимось, сказати добре слово.
-
Вихователь дає кожному учню картку з написом "Добре діло" або "Добрий вчинок" і пропонує написати або наклеїти малюнок, що символізує доброту.
-
Потім діти по черзі вставляють картки у "ланцюжок добрих справ", який створюється на дошці або на великому аркуші паперу.
В. Практична діяльність "Командна робота" (5 хвилин)
-
Діти об’єднуються в групи і виконують завдання разом, наприклад, складають пазл, збирають конструктор або виконують завдання на увагу та взаємодію (наприклад, передати м’яч по колу без рук).
-
Під час виконання завдання діти мають допомагати один одному, організовувати взаємодію та враховувати думки кожного.
3. Підсумкова частина (10 хвилин)
А. Рефлексія (5 хвилин)
-
Запитати учнів: "Що було найцікавішим під час сьогоднішнього заняття?", "Що нового ви дізналися про колективну роботу та доброту?"
-
Заохотити дітей ділитися своїми враженнями від роботи в групах.
Б. Презентація результатів (3 хвилини)
-
Кожна група презентує свої досягнення (пазли, конструктор, малюнки на картках).
-
Підкреслюється важливість спільних зусиль та підтримки.
В. Підсумкове слово вихователя (2 хвилини)
-
Вихователь підсумовує, що справжній колектив – це не лише група людей, а й команда, в якій кожен допомагає іншим, виявляє доброту та підтримку.
-
Запропонувати дітям зробити маленькі добрі вчинки в наступному тижні і поділитися ними на наступному занятті.
4. Домашнє завдання (за бажанням)
-
Попросити учнів записати або намалювати один добрий вчинок, який вони зробили вдома або в школі.