Колективна робота "Вчимося жити добрими людьми"

Про матеріал
Колективна робота "Вчимося жити добрими людьми" для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів.
Перегляд файлу

Колективна робота

Тема: "Вчимося жити добрими людьми"

Мета:

  • Розвивати в учнів почуття колективізму, взаємоповаги та емпатії.
  • Формувати уявлення про важливість доброти та взаємодопомоги в колективі.
  • Поглиблювати розуміння учнями принципів доброти, терпимості та взаємної підтримки.
  • Спонукати дітей до спільних дій для досягнення позитивного результату.

Завдання:

  1. Розвивати комунікативні навички, навчити працювати в команді.
  2. Показати важливість довіри, взаємоповаги, допомоги один одному.
  3. Виховувати позитивне ставлення до людей, формувати моральні цінності.

1. Вступна частина (5 хвилин)

  • Привітання: Вихователь привітно звертається до дітей, коротко пояснюючи мету заходу.
  • Актуалізація теми: Запитати учнів: "Що для вас означає бути добрими людьми?" "Що таке колективна робота?"
  • Налаштування на захід: Пропонуються короткі ігри, що налаштовують на активність і взаємодію (наприклад, короткі вправи на розігрів).

2. Основна частина (20 хвилин)

А. Розмова про колектив та доброту (5 хвилин)

  • Обговорення того, як важливо працювати разом, допомагати один одному. Вихователь підкреслює, що коли всі працюють разом, можна досягти більшого, а коли допомагають один одному, це робить кожного з нас щасливим.
  • Розповідь про приклади з життя, коли колективна робота призводила до успіху.

Б. Ігрове завдання "Ланцюжок добрих справ" (10 хвилин)

  • Діти по черзі називають добрі вчинки, які вони зробили або хотіли б зробити для інших. Наприклад, допомогти товаришу, поділитися чимось, сказати добре слово.
  • Вихователь дає кожному учню картку з написом "Добре діло" або "Добрий вчинок" і пропонує написати або наклеїти малюнок, що символізує доброту.
  • Потім діти по черзі вставляють картки у "ланцюжок добрих справ", який створюється на дошці або на великому аркуші паперу.

В. Практична діяльність "Командна робота" (5 хвилин)

  • Діти об’єднуються в групи і виконують завдання разом, наприклад, складають пазл, збирають конструктор або виконують завдання на увагу та взаємодію (наприклад, передати м’яч по колу без рук).
  • Під час виконання завдання діти мають допомагати один одному, організовувати взаємодію та враховувати думки кожного.

3. Підсумкова частина (10 хвилин)

А. Рефлексія (5 хвилин)

  • Запитати учнів: "Що було найцікавішим під час сьогоднішнього заняття?", "Що нового ви дізналися про колективну роботу та доброту?"
  • Заохотити дітей ділитися своїми враженнями від роботи в групах.

Б. Презентація результатів (3 хвилини)

  • Кожна група презентує свої досягнення (пазли, конструктор, малюнки на картках).
  • Підкреслюється важливість спільних зусиль та підтримки.

В. Підсумкове слово вихователя (2 хвилини)

  • Вихователь підсумовує, що справжній колектив – це не лише група людей, а й команда, в якій кожен допомагає іншим, виявляє доброту та підтримку.
  • Запропонувати дітям зробити маленькі добрі вчинки в наступному тижні і поділитися ними на наступному занятті.

4. Домашнє завдання (за бажанням)

  • Попросити учнів записати або намалювати один добрий вчинок, який вони зробили вдома або в школі.

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку