Комбінована діагностувальна робота з математики № 6
«Арифметичні дії множення та ділення»
Любий друже! Пропоную тобі з персонажами казок поринути в чарівну подорож! Допоможи, будь ласка, героям виконати усі завдання, пройти перешкоди! 1. Знайди значення виразу: частку чисел 27 і 3 збільшити на 7. Ти дізнаєшся, скільки пиріжків несла Червона Шапочка.
А18 Б 16 В 9
2. Яка маса кошика дівчинки? 12кг : 4
А3 Б 6 кг В 3кг
3. У лісі Червона Шапочка зустріла чимало різних птахів. Порахуй їх! Збільш усі числа у 4 рази.
5 |
8 |
6 |
9 |
3 |
7 |
|
|
|
|
|
|
4.Завдання від Котика та Півника. Обчисли значення виразів.
|
3 |
* |
8 |
+ |
1 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
* |
7 |
+ |
5 |
* |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
( |
6 |
0 |
- |
3 |
5 |
) |
: |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
4 |
л |
: |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
0 |
- |
3 |
5 |
: |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
0 |
м |
: |
5 |
м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Розв'яжи задачу.
Для приготування вінегрету Журавель купив 12 буряків, а моркви – удвічі менше. Скільки всього разом овочів купив Журавель?
|
6. Кіт у чоботях теж потребує твоєї допомоги! Накресли 2 відрізки: перший – 2 см, а другий – у 4 рази більший.
|
7. Додаткове завдання – від сміливого Котигорошка.
Добери числа, щоб рівності були правильні. Встав їх у віконечка.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
* |
3 |
> |
4 |
* |
|
|
|
2 |
0 |
: |
5 |
< |
2 |
0 |
: |
|
|
6 |
* |
3 |
= |
2 |
* |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінювання
Друже – ти молодчина! Твоя подорож завершилась! Чи сподобалось тобі виконувати завдання з казковими друзями?
Було легко і цікаво! Потрібна була допомога! Дуже складно!
Характеристика навчальної діяльності |
Номер завдання |
Ø Значні успіхи (++) Ø Помітний прогрес (+) Ø Результат з допомогою вчителя ( V) Ø Потребує уваги та допомоги (!) |
Аналізує текст задачі, розв’язує її |
5 |
|
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100 |
7 |
|
Володіє навичками множення, додавання і віднімання |
3,4 |
|
Читає і записує математичні вирази, знаходить їх значення |
1 |
|
Розпізнає і зображує геометричні фігури |
6 |
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці, оперує величинами |
2,4,6 |
|