Комбінований урок з німецької мови "Мій улюблений предмет одягу"

Про матеріал
Цілі уроку: Практична: 1) ознайомити учнів з новими ЛО до теми «Предмети одягу»; 2) розвивати навички читання, письма, аудіювання, усного мовлення; 3) навчати описувати одежу особи і улюблену одежу. Виховна: виховувати самостійність у праці та вміння працювати у парах
Перегляд файлу

                       Урок німецької мови  у  5  класі

Тема уроку: Моя одежа

Підтема: Мій улюблений предмет  одягу

Цілі уроку:

Практична: 1) ознайомити учнів з новими ЛО до теми «Предмети одягу»;

2) розвивати навички читання, письма, аудіювання, усного мовлення;

3) навчати описувати  одежу особи і улюблену одежу.

Освітня: формувати прагнення вчитися

Розвиваюча: розвивати інтелектуальні, мовленнєві та пізнавальні здібності (різні види пам’яті та уваги)

Виховна: виховувати самостійність у праці та вміння працювати у парах

Обладнання уроку: роздатковий матеріал, тематичні картки,  магнітна дошка, комп ютер, аксесуари, ляльки і одежа , презентація до теми «Одяг»

Тип уроку:комбінований

Хід уроку:

І Підготовка   до сприйняття  іншомовного мовлення

1)Вітання скоромовкою по рядах .

2)Вступна бесіда

3). Повідомлення теми і мети уроку

L: Heute in der Stunde wiederholen  wir  Kleidungsstücke, lernen neue Wörter - Accessoires  und  beschreiben  Lieblingskleidung.

4). Мовленнєва зарядка (за  табличкою)

ІІ Основна частина уроку.

1.Перевірка  домашнього  завдання.

L: Erzählen  ein Gedicht  auswendig.

А)вірш;                  б)Вправа 1  ст.128

2.Екскурсія в бутік (на магнітній дошці картки предметів одягу)

3. Гра «Unterbrochener  Telefon»

4.Аудіювання за вивченою лексикою по варіантах(з роздаткових карток)

Anhang 1

Der Rock

Die Bluse

Das T-Shirt

Die Schuhe

Der Schal

Dee Anzug

Die Mütze

Das Kleid

Die Sportschuhe

Die Jacke

Der Hut

Die Jeans

Der Mantel

Der Pullover

Das Hemd

Фізкультхвилинка   Sportgymnastik

5.Ознайомлення з новими лексичними одиницями ст.132 впр.3,2

6.Розвиток навичок усного мовлення

Схематична конструкція з виразом  . Робота в парах

Mein   Lieblingskleidung   ist  …….

Sie (er,es) ist…..  

Ich trage  sie(er,es)     gern.

7. Самостійна  робота в  зошитах  впр.5А ст.133

8.Опис  одежі людей за картинками

L: An der Tafel hängen  Bilder ein Mädchen und ein Junge.

Unten hängen Beschreibungen von zwei Bildern. Ihr müsst  bestimmen, zu welchen Bildern sie passen und die anderen Bilder selbstständig  beschreiben.

Anhang 3

            Dieses Mädchen hat eine Bluse und einen Rock an.

  • Diese Person hat ein Hemd und einen Anzug an.
  • Was haben die anderen Personen an?

Робота в групах

L: Bildet drei Gruppen! Jede Gruppe bekommt ein Mädchen und einen Jungen aus Papier . Schneidet sie aus!

Anhang 4

Хлопчик та дівчинка

Hier sind die Kleidungsstücke . Ich beschreibe euch die Kinder und ihr müsst sie anziehen!

Anhang 5

Дитячий одяг

ІІІ Заключний етап уроку

1. Підбиття  підсумків  уроку.

2. Оцінювання.

L: Eure Arbeit war heute gut! Was hat euch heute gefallen? Was habt ihr gelernt?

3.Домашня робота ст.134 впр.1писати,впр.2 усно. Вчити слова ст.132

Die Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen!

 

docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
2109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку