2 клас. Урок 13.
Тема: Комп’ютерні сервіси підтримки вивчення математики
Мета:
навчальна: ознайомити з іграми для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою, вдосконалювати математичні знання;
розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація, роздатковий матеріал.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП (1-2 хв.)
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ (3-4 хв.)
- Як ми його назвемо? В нього для вас є деякі завдання.
- Що ми вивчали минулого разу?
- Що таке ребус?
- Пазли?
- Танграм?
- Яку назву має сайт на якому ви складали пазли?
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (5-7 хв.)
Впишіть цифри в кожну фігуру. (на дошці)
2. Задачі
1. У хлопчика було 6 кішок, 3 кільця ковбаси і 3 сосиски. Кішки посварилися, бо кожна хотіла сосиску. Як хлопчик помирив кішок?
Відповідь. Поділив усі м'ясні продукти навпіл.
3. Олі 6 років, Миколка на два роки молодший від Олі. Скільки років дітям разом?
Відповідь. 10 років.
3. Сполучіть точки від 1-ої до 20-ої.
— Що допомогло вам упоратися із завданням? (Уважність і знання математики) Ці риси дуже важливі для успішного навчання. Без них не можна обійтись і під час розв'язування будь-яких задач та ігор.
ІV. Повідомлення теми і мети уроку (1-2 хв.)
- Вамі вже, мабуть, відомо, що існують не тільки звичайні ігри, а й комп’ютерні. Вони допомагають і розважатися, і навчатися. Отже, сьогодні ми ознайомимося з комп’ютерними іграми для вдосконалення математичних знань. (1 слайд).
V. Вивчення нового матеріалу (12-15 хв.)
- А зараз розгортаєте підручник та читаєте на ст. 48-51.
3. Фізкультхвилинка
Пісня “Прикол”
4. Робота з зошитом
VI. Закріплення, систематизація та узагальнення знань (7-10 хв.)
1.Розфарбуйте кольоровими олівцями кожен квадратик заданим кольором.
Що ви дістали?
Кольори: 1 — червоний, 2 — жовтий, 3 — зелений, 4 — синій.
Відповідь. Будиночок.
Виконайте команди і отримайте малюнок: початок з позначеної крапки.
Команди: 2 кроки вгору, 2 кроки праворуч, 2 кроки вгору, 4 кроки праворуч, 2 кроки вниз, 2 кроки праворуч, 2 кроки вниз, 1 крок ліворуч, 1 крок вниз, 2 кроки ліворуч, 1 крок вгору, 2 кроки ліворуч, 1 крок вниз, 2 кроки ліворуч, 1 крок вгору, 1 крок ліворуч.
VІІ. Підбиття підсумків уроку (1-2 хв.)