Компетентісно орієнтований урок "Food/ Їжа" для 5 класу

Про матеріал
Розробка уроку з фото "Food/ Їжа" для 5 класу за підручником Prime Time допоможе вчителю урізноманітнити свій урок за даною темою
Перегляд файлу

                                                  План-конспект

компетентнісно орієнтованого уроку

з англійської мови

з теми:

«Узагальнення навчального матеріалу з теми «Харчування»

                                                           для  5 класу

 

                                                                          Підготувала

                                                              учитель англійської мови

                                   Казка К.О.

 

 

Мета:

навчальна:  формувати предметні компетентності з іноземної мови:

фонологічну - відпрацьовувати правильну вимову іншомовних слів з теми «Їжа»;

            граматичну - повторити та закріпити правила вживання  some/any;  The Present Simple Tense/ The Past Simple Tense;

           лексичну - відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць з теми ,активізувати їх у мовленні, удосконалювати навички читання учнів, навчати застосовувати отримані знання на практиці під час виконання вправ, діалогічного та монологічного мовлення.

 

розвиваюча:  розвивати ключові компетентності учнів:

спілкування іноземними мовами - розвивати культуру спілкування учнів, уміння висловлювати свої думки англійською мовою, вести діалог в умовах комунікативної ситуації «У магазині», інтерес до вивчення іноземних мов;

ініціативність та підприємливість – ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми;

інформаційно-цифрову-розвивати уміння використовувати ІКТ;

          соціальну та громадянську -розвивати уміння працювати з іншими на результат, досягати компромісів,  підтримуючи соціокультурне різноманіття; уміння працювати у команді, уміння вчитися впродовж життя;

екологічна грамотність і здорове життя - розвивати та підтримувати прагнення учнів до здорового способу життя; залучати їх до підтримання свого здоров’я протягом уроку шляхом релаксацій;

 

виховна: виховувати культуру спілкування учнів, культуру поведінки.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Методи: комунікативні(спостереження,бесіда, опитування), ігрові (дидактична гра, рольова гра), наочні (презентація, ілюстрації), метод проектів. Репродуктивны словесны пызнавальны усний и письм контроль самоконтроль

Прийоми: вербальні (діалог,бесіда, дискусія) робота в групах, самоаналіз діяльності учнів, міжпредметні зв’язки, аудіо, учень на місці вчителя, робота в парах, презентації,загадки, акмеологічні: «внесення мотиву», «емоційне заохочення», «невтручання».

 

Форми роботи: індивідуальна, фронтальна, парна, групова.

Технології: інтерактивні, критичного мислення, ІКТ.

      Обладнання уроку: підручник, роздатковий матеріал , постер «Fridge», презентації, аудіо та  відеозапис, листи самоконтролю, ілюстрації, ноутбук, реквізит: пательня, яєчня, корзини для продуктів.

 Випереджувальне завдання: представлення проектів (диференційоване завдання).

 Очікувані результати. Учні повинні:

-уміти вирізняти й розуміти вивчені лексичні одиниці з теми, уживати їх у діалогічному та монологічному мовленні;

-уміти  працювати в парі та команді;

-уміти вести діалог в умовах заданої комунікативної ситуації.

 

 Наскрізні лінії:

-громадянська відповідальність: уміння порівнювати традиційну їжу  різних країн, демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття, співпрацювати з іншими на результат.

-здоров’я і безпека:становлення учня як емоційно-стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

                                                                            Хід уроку

І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності

1.Введення в іншомовну атмосферу.

T:Good morning, children! I am glad to see you at our lesson!

Today we have an unusual lesson for you and for me. We can see many guests: Welcome to us! Be active and attentive. Speak and express your opinion! Look at me and smile. So, let us start our communication.

- Look at the board, as you can see it's a fridge, it’s filled with food and how much of everything, yummy! Name your favourite food. Is it here?

-What do you usually have for breakfast (supper etc.)?

- Can you cook? Is it really? What can you cook?

- What nationality desert can you see there?

- Can you help to cook your Mom a pie?

Actually it’s very easy to cook, so the English say «As easy as an apple pie».

 

У: Доброго дня, діти. Я рада бачити вас на нашому уроці. Сьогодні незвичайний урок. У нас багато гостей. Ласкаво просимо до нас!

Було б добре, діти, якби  ви були активними та уважними на уроці. Говоріть та висловлюйте свої думки. Посміхайтеся. Отже, почнемо наше спілкування.

Бесіда

- Подивіться на дошку, як ви бачите, там холодильник,i він досить повний …і скільки всього смачненького!Скажіть, тут є ваша улюблена іжа?

- Які з цих продуктів ви зазвичай їсте на сніданок?(ланч, обід, вечерю)

- Хто з вас вже може готувати?Яку саме страву?

- Який національний англійський десерт ви тут бачете?(яблучний пиріг)

- Хто вже допомагав мамі пекти такий пиріг?

Насправді його дуже просто приготувати, існує навіть приказка- англійці кажуть: «це так просто, як яблучний пиріг».

Ви молодці. Я бачу, що ви правильно називаєте ЛО з теми «Їжа».

 

2. Мотивація.

T: I conducted a survey and  I know what dish is favorite in our group. Do you want to know? Here's a tip. What ‘s this? Fill in my opinion .

Т: So, kids, looking at your smiles, I remembered the proverb we learned in our  lessons: "A smiling face is half the food." Did I translate correctly? Propose your variant.

P. I think that it is important to cook food for our family with love P. I think we have to cook food in good mood.

 Of course, you are right, read all together this proverb!  Is delicious food always healthy?

 

У: Я провела опитування і тепер знаю, яка страва є для учнів нашої групи  «такою простою, як яблучний пиріг». Бажаєте знати?Ось вам підказка!(пательня, яєчня). Що це, скажіть англійською?


До речі, діти, дивлячись на ваші посмішки, я згадала прислівя, яке ми вивчили на попередніх уроках. (слайд1)   Мій варіант перекладу такий: «Усміхнене обличчя - це половина їжі». Ви згодні?....Ні. Запропонуйте свій, більш вдалий варіант

Уч.: Я думаю, що смачніше те, що приготовано  з любов'ю

Уч.:Я думаю, що ми повинні готувати їжу в доброму гуморі.

У: Ви, звичайно, праві, прочитаємо всі разом:«A smiling  face is half the meal».

- Діти, а чи завжди смачна їжа є корисною?(Ні.)

 

ІІ. Цілепокладання

1.Повідомлення теми, мети уроку, завдань уроку.

Scientists say that we eat half a ton  на доскеof food a year- not counting drinks. Every year people in the world
get sick more often. Why? People eat unhealthy food. Today we have the latest lesson on  “Food”. You will perform various interesting tasks. To work in teams, to help each other.

 

Вчені кажуть, що ми з'їдаємо півтони(!) їжі на рік, не рахуючи напоїв. З кожним роком люди у світі хворіють все частіше. Чому? (Люди вживають шкідливу їжу).

Діти, ми з вами багато говорили про правильне харчування на минулих уроках . І сьогодні у нас останній  урок з теми «Харчування» . Ви будете виконувати різні цікаві завдання. Працювати в командах, допомагати один одному.

 

2. Визначення очікуваних результатів (разом з учнями).

Let's try to determine the results. What are we going to get from our lesson? How do you think? Well done, you said everything right. I almost guessed it! The objectives of our lesson are as follows:
• complete the sentences about food and drinks;

• speak, read and write exercises;

• practice grammar (some / any; The Present  and The Past Simple Tense);

• complete the dialogues.

At the end of our lesson we’ll turn back to them and make the analysis of our work.

Давайте спробуємо визначити результат, якого ми прагнемо на цьому уроці.. Що ми сьогодні будемо робити, як гадаєте?(відповіді учнів)

Молодці, ви все правильно сказали. Я майже вгадала! Завдання нашого уроку такі:

  практикувати вживання ЛО з теми

• розвивати навички говоріння, читання та письма через виконання вправ;

• закріпити граматику(some/any;  The Present Simple Tense/ The Past Simple Tense);

• вчитися спілкуванню англійською мовою засобом діалогу

- Наприкінці нашого уроку ми повернемося до них та обов’язково оцінимо свою роботу.

 

ІІІ. Цілереалізація

1. Відтворення й коригування опорних знань, умінь, навичок                                  

1.1. Первичне застосування знань.

Т: Сaptains get tasks to your team! So, lets start with some proverbs!You have cards with these proverbs  and your task is to match the beginning with the ending of the proverb.


  1. Before you make a friend – eat a bushel of salt with him.
  2.  Appetite comes with eating.
  3.  Better bread with water, than cake with trouble.
  4. You can't take milk back of coffee
  5. A spoon is dear when lunch time is near

  T:  Now look at the screen and check if your answers are ct.

   - Well done, you easily passed the first test.

 

- Командири, отримайте завдання для своєї команди! Отже, почнемо з прислів'їв. У вас є картки з  прислів'ями, і ваше завдання –поєднати початок з кінцем прислів'я.

1.Прежде, чем с человеком подружиться - съешь с ним пуд соли.

2. Аппетит приходит во время еды.

3. Лучше хлеб с водой, чем пирог с бедой.

4. Слово- не воробей, вылетит-непоймаешь (нельзя вернуть обратно молоко, добавленное в кофе).

5. Дорога ложка к обеду.

У: тепер подивіться на екран і перевірте правильність ваших відповідей…..

Висновок. Молодці, ви з легкістю здолали  перше випробування. Тепер ви знаєте англійські прислів’я та зможете збагатити свою мову.

 

1.2 .Перевірка домашнього завдання. Захист проектів. .

T:  Now it’s time to check up your h/t, it was to make presentations about the traditional food of  Ukraine. Are you ready? Now you may show us your work. Kids, your task: listen carefully to presentations and prepare for the test ….Did you like the presentation?

- What kinds of vareniky do you like best of all? (cheese, cabbage, potatoes with liver)

- What part of the body is bread compared to? (head)

- National food that is very much salted, it’s……? (bacon)

- National drink for Easter and Christmas?

- Which ukrainian soup has more than 30 recipes? (borscht)

 -Translate into English "Приятного аппетита!"I knew you could do it.be more attentive and active.

 

У: Зараз саме час перевірити дом.завдання. Ріта та Олег підготували проект  про традиційну їжу України. Діти, ваше завдання: уважно прослухати презентації та підготуватися до опитування, яке проведе Поліна.

-Сподобалася презентація?

Опитування на розуміння прослуханого ( прийом «учень на місці вчителя»)

-З якою начинкою подобаються вареники?(cир, капуста, картопля з печінкою)

-З якою частиною тіла порівнюють хліб?(голова)

-Національний напій на Пасху та Різдво?(узвар)

-Український суп, який має понад 30 рецептів приготування…(борщ)

-Як перекласти на англійську « Смачного вам!»?(Enjoy your meal!)

Висновок: Я знала, ви зможете виконати це нелегке завдання. Ви були дуже уважні і тепер можете розповісти про національні страви англійською.

- До речі, діти, ваші чудові проекти (розміщені на дошці), які ви захистили,  я теж покажу нашим гостям.

1.3 Застосування знань в стандартних умовах з метою засвоєння знань. 

- Kids, what happens if you cook a cake and suddenly mix sugar with salt? Here is the knowledge. You have to be very careful! The task of speed! (Practical work in groups). - Choose your answer and explain your choice, "Why?"


 


Tomato, onion, meat, cucumber, pears, cherry, potato.                                                                                                                                                                                                                                

  Lemonade, cow, Cola, tea, milkshake, coffee, orange juice.

  A fork, a camel, a knife, a cup, a plate, a glass, a spoon.

  Hamburger, carrot, cabbage, orange, milk, cheese, apple.

  Помідор, цибуля, м'ясо, огірки, груші, вишня, картопля.  

  Лимонад, корова, кола, чай, молочний коктейль,     кава, сік.

   Вилка, верблюд, ніж, чашка, тарілка, стакан, ложка.

   Гамбургер, морква, капуста, апельсин, молоко, сир, яблуко


 T:  Now look at the screen and check if your answers are correct. It was a good test for vocabulary. A big hug! Remember to rate yourself.

 

- Діти, що станеться якщо готуєш торт і раптом переплутати  цукор з сіллю? Ось так  і зі знаннями. Треба бути дуже уважним! Адже завдання на швидкість! (Практична робота в групах).

- Оберіть свій варіант відповіді та поясніть свій вибір, «Чому?»

Висновок:  Це була гарна перевірка на знання лексики з теми. Вітаю! Не забувайте оцінювати себе.


1.4  Контроль сформованості навичок письма.

Т: And now it's time to work for everyone! 1.Complete the sentences with the words "some" and "any" (in writing).

 Before you begin, remind each other the algorithm of action.

 2.Circle the correct verb form to complete these sentences.

T:  So look at the screen and hold up you rhand if you know the correct answer.

This task is quite complicated, Im pleased that you have learned  the grammar rules. Fine! Give yourself a rating.

There are  some eggs.

 There isn’t  any  milk.

1. There are______ apples.

2. There aren’t _____ oranges.

3. There isn’t _____ soup.

4. There’s _____ cheese.

5. There aren’t_____ hamburgers.

6. There’s_____ water.

 

У: А тепер час попрацювати кожному!

-Перед тим, як розпочати, нагадайте один одному алгоритм дій (повторити  правила вживання  some/any;  The Present Simple Tense/ The Past Simple Tense).

-Оберіть правильну форму дієслова, щоб закінчити ці речення. Подивіться на екран і підніміть руку, якщо вже знаєте правильну відповідь!

-. Дозволяється працювати «пошепки». Сядьте рівно, будь ласка. Отже, працюємо.

Висновок­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­: Це завдання є доволі складним, я задоволена, що ви засвоїли правила з граматики .

 

2. Узагальнення й систематизація понять, засвоєння системних знань і їхнє застосування для пояснення нових фактів і для виконання практичних завдань.

   2.1 Розвиток навичок критичного мислення. Дидактична гра «At the grocerys»(«У продуктовому магазині»). 

T:  As you know all nouns are divided into two groups: countable and uncountable. Continue my sentence:…

«Countable  nouns are things that you can count.

«Uncountable nouns are things that you can’t count. Let’s go shopping!

You have two baskets and you must put countable and uncountable products right

Who will be the first to cope with the task will receive

T…read the answers of your group please. And …, please read the answers of your group

O’k , have a look at the screen , here are right answers.

Each of you has a difficult task. Raise your hand, who did everything right? You learned it right, fine.

 

У: А тепер я запрошую вас за покупками до магазину. Візьмемо гаманці, корзинки та підемо!

Діти, я пропоную вам незвичайний похід. Як ви знаєте, всі іменники поділяються на дві групи:злічувані і незлічувані.  Продовжіть мою думку «Злічувані – це ті, що…Незлічувані іменники – ті, які …». Навіщо нам ці знання?

 Ви маєте правильно розкласти продукти.

Команда, яка першою впорається з завданням, отримує можливість відповісти першою!

 

…прочитай відповіді своєї групи, будь ласка. І …, будь ласка, прочитайте відповіді своєї групи. Добре, подивіться на екран, ось правильні відповіді.

Висновок: У кого все виконано правильно? Молодці, я бачила, ви старалися. І бачу, що ви вмієте виконувати практичні вправи з теми.

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­3. Фізкультпауза.

T: I think you are tired a little, so let’s have a rest and do some physical exercises. Lets relax. 

У: Я думаю, ви трохи втомилися, тож  давайте  відпочинемо. (відеофайл)

 

4. Засвоєння провідних ідей і теорій на основі широкої систематизації знань. (аудіофайл)


  4.1. Роботаз підручником

     a) Listening/Аудіювання (p.67, ex.2)

T:Your task is listen and say. У: Ваше завдання слухати аудіо та повторювати за диктором.

    

b) Reading/Читання (p.67, ex.2(b))

T:Your task is listen and read .У: Ваше завдання прослухати аудіо ще раз  та запам’ятати  вимову слів, щоб потім правильно прочитати текст.

    

4.2 Speaking. Складання діалогу за зразком «У магазині»

Парна робота(p.67, ex.3).

T:Your task is pair up the dialogue and play it. This job takes 2 minutes. Who will buy you and who is the cashier?

У: Ваше завдання скласти діалог у парі та розіграти його. На цю роботу вам надається 2 хвилини.

-Хто з вас покупець, а хто касир?Успіху вам!

Висновок по результатам. Фіксуємо свій результат  у листі самоконтролю.

ІV. Рефлексивно – оцінюючий етап

1. Повідомлення домашнього завдання.

T: Our lesson is over..I - photo flashmob «My apple-pie», repeat the LO of the topicII-High level -  Make your own menu consisting only of right and healthy foods.

Наш урок добігає кінця. Домашнє завдання(на дошці):

I- фото- флешмоб «My apple-pie», повторити ЛО з теми

II- ( високий рівень) складіть  власне меню на один день, що складається тільки з  корисних страв.

2. Підведення підсумків уроку.

Children, I remind you of the tasks we set ourselves at the beginning of the lesson (slide 14)

-We did them?

-Did you make a sentence with the learned LO?

-Who knows some / any grammar rules; The Present Simple Tense / The Past Simple Tense?

- Have you talked a lot about the topic?

-Who can make the dialogue himself?

 

У: Діти, нагадую вам завдання, які ми ставили собі на початку уроку (слайд 14)

-Ми виконали їх?

-Складали речення з вивченими ЛО? 

-Хто знає правила з граматики some/any;  The Present Simple Tense/ The Past Simple Tense?

-Багато спілкувалися на тему?

-Хто сам може скласти діалог?

 

3. Рефлексія. «Was it tasty?» /«Чи було смачно?» 

 Уявіть, що наш урок був наче похід до кафе. А вправи і завдання – це «меню» нашого  уроку, і   продовжіть, будь-ласка, думку:


Я б з’їв ще цього…

Найсмачнішим для мене було…

Будь ласка, можна мені добавку….

Це кафе…

Дізнався

Мамі я розкажу, що урок був…


 

4.Цінування. Оцінювання.

Fill out letters of self-control, evaluate your work. Have them checked. I cannot fail to note the students today….


… You read well, expressed your thoughts competently.

… Well done, but we need to repeat the grammar ..

… You surprised us all today, was active, worked in a team.

… Usually active, but a little lazy today.


Your marks are: …Thanks a lot for your great job, for your activityand good mood. Be healthy and happy!

У :Яку б оцінку ви собі поставили за роботу?(добре/погано/так собі-пальчикові рухи). Заповніть листи самоконтролю, оцініть свою роботу. Здайте їх на перевірку.

Не можу не відмітити сьогодні учнів….

…Ви гарно читали, грамотно висловлювали свої думки.

…Молодець, але треба повторити граматику..

…Ти нас усіх здивував сьогодні, був активним, працював у команді.

…Зазвичай активний, але сьогодні трішки лінувався. Ваші оцінки:…

 

Дякую за прекрасну роботу, вашу активність. Будьте здоровими та щасливими! Good-bye!


 

D:\карантинище\откр урок\20200311_173805.jpg

 

D:\карантинище\откр урок\20200311_173823.jpg

 

 

D:\7Б\деиодекоз\конкурс урок\20200311_173953.jpg

 

D:\7Б\деиодекоз\конкурс урок\20200311_174042.jpg


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 травня 2020
Переглядів
1448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку