Компетентніcне завдання ЗОШ № 8 на урок інформатики (екологічна грамотність в поєднанні з інформаційно-цифровою компетентністю) для 10 класу.
Тема: Розв'язування компетентнісної задачі з використанням сервісів Інтернет
Мета: навчитися користуватися сервісами Інтернет та отримати досвід розв’язування компетентнісних задач з інформатики, навчитися представляти результати дослідження у вигляді інфорграфіки; розвивати пам’ять, увагу, мислення, комп’ютерну грамотність, екологічну в поєднанні з інформаційно-цифровою компетентності; виховувати любов до природи та оточуючого світу.
Список використаних джерел:
Морзе Н.В. Компетентнісні задачі з інформатики / Н.В. Морзе, О.Г. Кузьмінська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 2. Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наукових праць. / Педрада. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, №6 (13), 2008. – С. 23-31.
Хід завдання
Вступне слово. Чи любите Ви дощ? Теплий із запахом тополиних бруньок весною, веселий літній дощик, що рясно поливає поля, міський асфальт, клумби, дитячі майданчики, крокуючи вулицями, будинками й деревами, або осінній, що пахне грибами та мокрим листям?
Завдання:
Результати оформіть у форматі інфографіки (опираючись на майстер-клас «Створення інфографіки» та Додаток А (https://infograph.venngage.com/signup)).
Додаток А. Приклад оформлення інфографіки.