Комплексна діагностична робота з курсу Пізнаємо природу для 5 класу на тему “Пізнаємо будову речовини”

Про матеріал
Комплексна діагностична робота з курсу Пізнаємо природу для 5 класу на тему “Пізнаємо будову речовини” для перевірки результатів навчання за групами результатів.
Перегляд файлу

                  Комплексна діагностична робота з курсу Пізнаємо природу для 5 класу на тему  “Пізнаємо будову речовини”

 І. Завдання на пізнання світу природи і дослідження її.  

1.                Установи відповідність між вимірювальним приладом та одиницею вимірювання. (4 б)

1  термометр                  А міліметр

2  мензурка                     Б грам

3  лінійка                        В градус Цельсія

4  важільні терези          Г мілілітр

2.                Визнач за шкалою розміри яєць птахів і запиши результати в таблицю. Чим схожі і чим відрізняються яйця птахів? Запропонуй спосіб виміряти об’єм яйця. (8 б)

image

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________  ІІ. Завдання на  опрацювання та використання інформації.

1.  У рідинах і твердих тілах частинки щільно прилягають одна до одної. Тому і рідини, і тверді тіла... (1 б)

       Ане зберігають об’єм  Б нестисливі     В текучі    Г не мають власної форми 

2.  Впізнай газ за ознаками: без кольору, без запаху, добре розчиняється у воді, входить до складу природних джерел „Нарзан” та „Боржомі”.  (1 б)

         Акисень                Б водень                    В вуглекислий газ                 Г азот  

3.  Обери назву речовини, яка не розчиняється у воді. (1 б)

          Асіль           Б лимонна кислота             В цукор            Г крохмаль 

4.  У рідинах і газах  частинки слабо притягаються одна до одної. Тому і рідини, і

гази... (1 б)

        А  зберігають об’єм     Б нестисливі      В текучі      Г не мають власної форми 

5.  Впізнай газ  за ознаками: безбарвний, невидимий, свічка у цьому газі гасне,  входить до складу повітря, ми видихаємо його під час дихання.  (1 б)

        А  кисень                Б водень                В вуглекислий газ               Г азот   

6.  Обери назву речовини, яка добре розчиняється у воді. (1 б)

         А пісок             Б сода              В цукор            Г крохмаль  

 

7.  За певної температури тверде тіло може перетворитися на рідину. Як називається цей процес, модель якого зображена на малюнку?  (1 б)

image 

       А конденсація        Б плавлення       В тверднення     Г пароутворення

8.  Розглянь моделі молекул, що входять до складу повітря. Другим за вмістом у повітрі є кисень. А якого газу у повітрі найбільше?  (1 б)

              image                image                    image                  image 

                   А  азоту             Б водяної пари          В вуглекислого  газу            Г озону 

9.  За допомогою важільних терезів п’ятикласники з’ясували, що маса 20 скріпок

становить 104 г. Яка приблизно маса однієї скріпки? (1 б)

            А   3 г    Б  4 г         В  5 г              Г 6 г

10.               У циліндр з водою кинули 33 горошини. Визнач за малюнком об’єм однієї горошини. (3 б)

 

image

ІІІ. Завдання на усвідомлення  закономірностей.

1.  Прочитай твердження про властивості твердих тіл, рідин і газів. Познач буквами Т — якщо стосується твердих тіл, Р — рідин, Г — газів  (4 б)  

       А. Відстані між частинками дуже великі

 

       Б. Зберігають форму

 

       В. Зберігають об’єм

 

       Г. Набуває форми посудини

 

2.  Підбери назви відповідних матеріалів і заверши фрази.(4 б)

Твердий, як _________________________________________________________________

Пружний, як ________________________________________________________________

Крихкий, як _________________________________________________________________

Пластичний, як ______________________________________________________________

3.  Прочитай уважно твердження. Яке явище відбувається — дифузія, чи випаровування? Постав + у відповідну клітинку      (4 б)

№ з/п

Що відбувається

Випаровування

Дифузія

1

Кисень з легень надходить у кров, а кров розносить його до всіх органів

 

 

2

Хвора людина спітніла і температура її тіла знизилася завдяки потовиділенню

 

 

3

Коріння рослин вбирають поживні речовини, розчинені у ґрунті

 

 

4

У спеку собаки відкривають рот і висовують язик. Саме через гортань і язик відбувається охолодження тіла тварини

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мамонтова Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
15 листопада 2024
Переглядів
4511
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку