Комплексна підсумкова робота за І семестр Історія України. Всесвітня історія ( за підручником "Історія України.Всесвітня історія" автори О.В.Гісем, О.О.Мартинюк та інші ) 6 клас

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота за І семестр ( з групами результатів). Історія України. Всесвітня історія ( автори О.В.Гісем, О.О.Мартинюк та інші ) 6 клас
Перегляд файлу

 

Комплексна підсумкова робота за І семестр. Історія України. Всесвітня історія ( автори  О.В.Гісем, О.О.Мартинюк та інші ) 6 клас

Дата _______________________             Прізвище, ім’я _______________________

ГР1 – орієнтуєшся в історичному часі та просторі, виявляєш взаємозв’язки подій і явищ (1 бал за кожну вірну відповідь. Максимальна кількість балів 12)

Обери вірну відповідь

1. Як називалась система зрошення, яку використовували єгиптяни?

А іригаційна            Б ієрархічна           В інноваційна           Г крапельна

 

2. Яким було основне заняття населення Месопотамії? 

А торгівля і мореплавство                                 В скотарство і торгівля

Б землеробство і ремесло                                  Г ремесло і скотарство

3. Яка писемність Стародавнього світу зображена на малюнку?

А єгипетські ієрогліфи                            В китайські ієрогліфи

Б месопотамський клинопис                   Г фінікійське письмо

 

 

4. Яку назву мала система письма, що виникла в Месопотамії?

А клинопис          Б Брайля                   В фонетичне                 Г складове

 

5. У якій країні діяли «закони Хаммурапі»?

А Ассирія      Б Вавилонське царство         В Халдейське царство             Г Шумер

 

6. Який матеріал для письма був найбільш поширений у Стародавньому Єгипті?

А папір            Б папірус          В пергамент            Г шовк

 

7. Як називали віру в походження людського роду від спільного предка - рослини чи тварини?

 а) анімізм

 б) фетишизм

 в) тотемізм

 г) даосизм

8. Які річки протікають в Месопотамії?

а) Інд і Ганг

б) Хуанхе і Янцзи

в) Тигр і Євфрат

г) Ніл

 

 

 

9. Яка з цивілізацій першою почала використовувати металеві знаряддя праці?

А) Індія
Б) Месопотамія
В) Китай
Г) Єгипет

 

 

10. Розташуйте ці одиниці вимірювання часу від найменшого до найбільшого, обравши правильний варіант із наведених

 А. Місяць

 Б. Тисячоліття

 В. Рік

 Г. Століття

Д. Доба

а) А Б В Г Д

б) В Д Б Г А

в) Д А В Г Б

г) Б Г А Д В

 

 11. Перші писані закони в історії людства уклав…

              А) Хаммурапі

              Б) Хеопс

              В) Хатшепсут

              Г) Ашока

 

12.Виберіть зайве слово:

Ашока, Рамзес, Тутмос, Хаммурапі.
 

 

ГР 2 -Працюєш з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту  (2  бали за кожну вірну відповідь. Максимальна кількість балів 12) )

1. Дайте визначення понять

Цивілізація  - це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.«Закони Хамураппі» -це

 ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3. Дайте визначення понять

Фараон - це ___________________________________________________________________________

4.Іригаційне землеробство - це

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.  Про що йде мова?

А. Цей пристрій був необхідний землеробу. За його допомогою вони зрошували сади та городи, до яких не доходила вода під час розливів Нілу.___________________________

6.  Укажіть основні ознаки цивілізації (Три варіанти відповіді)

А винайдення писемності

Б поява держави

В обробка металів

Г приручення перших тварин

Д поява міського життя

Е опанування вогню

Ж початок землеробства

 

 

      ГР 3 -Виявляєш здатність до співпраці, толерантність та громадянську позицію  (3 бали за кожну вірну відповідь. Максимальна кількість балів 12) )

 

 

 

C:\Users\Sveta\Desktop\Word Art (31).png1. Розгляньте хмаринку слів. Дайте назву хмаринці слів. Які зі слів хмаринки варто вжити, розповідаючи про природні умови Давнього Єгипту, а які — про господарство його жителів?

 

__________________________________________________________

_________________________________________________

______________________________________________

__________________________________________________________

_________________________________________________

______________________________________________

__________________________________________________________

_________________________________________________

 2. Розгадайте  кросворд.

1. Гробниці єгипетських правителів.

2. Богиня родючості, дружина володаря царства мертвих.

3. Схематичні малюнки, що позначають слова й поняття та використовуються для письма.

4. Правитель Давнього Єгипту.

5. Єгипетський фараон, для якого вперше збудували піраміду.

6. Бог, покровитель влади фараонів, уособлював небо та світло; його зображували з головою сокола.

 

 

Узагальнення з теми «Цивілізації Давнього Сходу». Історія – 6 клас. Бандровський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Розгляньте малюнок-реконструкцію «Школа в давньому Єгипті» та визначте, що спільного в організації навчання в школах у давніх народів і тепер.

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

 

 

 4.Поміркуйте, чому перші цивілізації називали ще «річковими». Яку роль відігравала вода в їхньому житті?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

 

Оцінка ГР1________

Оцінка ГР2________

Оцінка ГР3________

 

 

                                                               ТАБЛИЦЯ

                 переведення тестових балів комплексної підсумкової роботи

                       в оцінку навчальних досягнень за 12-бальною шкалою

Кількість баліів

         Оцінка

Кількість балів

         Оцінка

1-3

1

19-21

7

4-6

2

22-24

8

7-9

3

25-27

9

10-12

4

28-30

10

13-15

5

31-33

11

16-18

6

34-36

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Стеценко Ірина
Додано
16 грудня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку