Котик і мишки
Мета:закріпити вміння складати речення, загадки за допомогою карток-схем;
Хід заняття:
Привітання
Добрий день, добрий день,
Добрий день усім!
Щастя ми бажаємо і здоров’я всім!
А щоб щастя – отаке!
А здоров’я - отаке
Вихователь:
На нашій дошці картка-схема загадки, відгадавши яку ми дізнаємося, хто ж завітає до нас в гості.(див. Додаток 7)
Діти:Котик
Вихователь:
Що полюбляє їсти котик?
Котик зловив декілька мишок і не знає, що з ними робити: з’їсти чи відпустити. Але мишенята дуже хочуть жити. Ми їм можемо допомогти, виконавши завдання котика.
Діти: Допоможемо
Вихователь:
Котик підготував завдання у конвертах.
Скільки конвертів підготував котик?
Чим вони відрізняються один від одного? (кольором, нумерацією)
Як ви гадаєте, який з конвертів потрібно відкрити першим?
Діти:Конверт з номером 1
Вихователь:
В першому конверті котик приніс ілюстрації із зображенням пір року. Нам потрібно назвати пору року, що зображена і чому саме ви так думаєте?
Відповіді дітей
Вихователь:
Щоб відкрити другий конверт, нам потрібно зробити три кроки вперед
У другому конверті котик приніс нам гру «Знайди цифру, що загубилася»
Гра «Знайди цифру, що загубилася»
Відповіді дітей
Вихователь:
Для того, щоб відкрити наступний конверт, нам потрібно з вами порахувати від 5 у зворотному порядку
Діти рахують
Вихователь:
У третьому конверті наступне завдання
Гра «З якої казки»
По каменю-мосту на своєму хвосту,
Порятуй мене!» (Котик і Півник)
Фізькультхвилинка:
Маленьке кошенятко
Білі вушка, сірі лапки,
Повернулось вправо, вліво
Головою покрутило
Пострибало, потягнулось
За ковбаскою нагнулось,
Почало її збирать -
Раз, два, три, чотири, п ять.
Вихователь:
Ми відпочили, то ж давайте відкривати наступний четвертий конверт
Гра «Чарівний мішечок»
Вихователь:
Нам потрібно на дотик розпізнати геометричну фігуру, назвати її і лише потім показати своїм товаришам.
Відповіді дітей
Вихователь:
У нас лишився лише один конверт із завданнями, але, щоб його котик дав нам, потрібно продовжити речення.
1.У котика довгий пухнастий…
2.У котика зелені блискучі…
3.У котика невеликі, схожі на трикутники…
4.У котика м’якенькі з подушечками…
Відповіді дітей
Гра «Продовж речення»
Картки-схеми з одним символом, діти продовжують речення, домальовуючи символи
Діти виконують завдання
Вихователь:
Ви гарно попрацювали, виконали всі завдання котика і тому ми допомогли мишенятам. Котик обіцяє, що буде дружно жити з мишками