Комплексне заняття "Котик і мишки" (середня група)

Про матеріал
закріпити вміння складати речення, загадки за допомогою карток-схем; • пригадати відомі дітям казки; • закріпити уявлення дітей про геометричні фігури: коло, квадрат, трикутник, прямокутник; • закріплювати пряму та зворотню лічбу в межах 5; • закріпити ознаки пір року; • розвивати увагу, мислення; • виховувати пізнавальний інтерес. • Матеріали та обладнання: • картка-схема загадки; • геометричні фігури; • ілюстрації пір року.
Перегляд файлу

Котик і мишки

Мета:закріпити вміння складати речення, загадки за допомогою карток-схем;

  • пригадати відомі дітям казки;
  • закріпити уявлення дітей про геометричні фігури: коло, квадрат, трикутник, прямокутник;
  • закріплювати пряму та зворотню лічбу в межах 5;
  • закріпити ознаки пір року;
  • розвивати увагу, мислення;
  • виховувати пізнавальний інтерес.
  • Матеріали та обладнання:
  • картка-схема загадки;
  • геометричні фігури;
  • ілюстрації пір року.

Хід заняття:

Привітання

Добрий день, добрий день,

Добрий день усім!

Щастя ми бажаємо і здоров’я всім!

А щоб щастя – отаке!

А здоров’я - отаке

Вихователь:

На нашій дошці картка-схема загадки, відгадавши яку ми дізнаємося, хто ж завітає до нас в гості.(див. Додаток 7)

Діти:Котик

Вихователь:

Що полюбляє їсти котик?

Котик зловив декілька мишок і не знає, що з ними робити: з’їсти чи відпустити. Але мишенята дуже хочуть жити. Ми їм можемо допомогти, виконавши завдання котика.

Діти: Допоможемо

Вихователь:

Котик підготував завдання у конвертах.

Скільки конвертів підготував котик?

Чим вони відрізняються один від одного? (кольором, нумерацією)

 Як ви гадаєте, який з конвертів потрібно відкрити першим?

Діти:Конверт з номером 1

Вихователь:

В першому конверті котик приніс ілюстрації із зображенням пір року. Нам потрібно назвати пору року, що зображена і чому саме ви так думаєте?

Відповіді дітей

 

 

Вихователь:

Щоб відкрити другий конверт, нам потрібно зробити три кроки вперед

У другому конверті котик приніс нам гру «Знайди цифру, що загубилася»

Гра «Знайди цифру, що загубилася»

Відповіді дітей

Вихователь:

Для того, щоб відкрити наступний конверт, нам потрібно з вами порахувати від 5 у зворотному порядку

Діти рахують

Вихователь:

У третьому конверті наступне завдання

Гра «З якої казки»

  • «Баба діда за сорочку,  дочка бабу за торочку…» (Ріпка)
  • «Я не пила, я й не їла: тільки бігла через місточок, та вхопила кленовий листочок, бігла через гребельку, та вхопила водиці крапельку…» (Коза-дереза)
  • «А мишка бігла, хвостиком зачепила, яєчко покотилося, впало та й розбилося» (Курочка Ряба)
  • «Уліз ведмідь – семеро стало…» (Рукавичка)
  • «Призволяйся, Журавлику, призволяйся, лебедику…»(Лисичка та Журавель)
  • «Котику-братику, несе мене Лиска

По каменю-мосту на своєму хвосту,

Порятуй мене!» (Котик  і Півник)

Фізькультхвилинка:

Маленьке кошенятко

Білі вушка, сірі лапки,

Повернулось вправо, вліво

Головою покрутило

Пострибало, потягнулось

          За ковбаскою нагнулось,

Почало її збирать -

Раз, два, три, чотири, п ять.

Вихователь:

Ми відпочили, то ж давайте відкривати наступний четвертий конверт

Гра «Чарівний мішечок»

Вихователь:

Нам потрібно на дотик розпізнати геометричну фігуру, назвати її і лише потім показати своїм товаришам.

Відповіді дітей

Вихователь:

У нас лишився лише один конверт із завданнями, але, щоб його котик дав нам, потрібно продовжити речення.

1.У котика довгий пухнастий…

2.У котика зелені блискучі…

3.У котика невеликі, схожі на трикутники…

4.У котика м’якенькі з подушечками…

Відповіді дітей

Гра «Продовж речення»

Картки-схеми з одним символом, діти продовжують речення, домальовуючи символи

Діти виконують завдання

Вихователь:

Ви гарно попрацювали, виконали всі завдання котика і тому ми допомогли мишенятам. Котик обіцяє, що буде дружно жити з мишками

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 листопада 2022
Переглядів
902
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку