Незвичайна пригода (старша група)

Про матеріал
• розвивати увагу, уяву, фантазію, образне мислення та зв’язне мовлення; • удосконалювати виразність мовлення; • спонукати дітей придумувати свій сюжет, знаходити вихід з незвичних обставин; • виховувати інтерес до казок, творчої діяльності, товариські стосунки
Перегляд файлу

Незвичайна пригода

Мета:

  • розвивати увагу, уяву, фантазію, образне мислення та зв’язне мовлення;
  • удосконалювати виразність мовлення;
  • спонукати дітей придумувати свій сюжет, знаходити вихід з незвичних обставин;
  • виховувати інтерес до казок, творчої діяльності, товариські стосунки

Обладнання:

  • шапочки – маски на кожну дитину;
  • книжка «Нові пригоди Колобка»;
  • олівці, 8 аркушів паперу;
  • комп’ютер;
  • 4 картинки – пазли;

 

Хід заняття:

Вправа «Я бажаю тобі…»

Діти висловлюють побажання

Вихователь:

Дякую всім вам за гарні посмішки та побажання. Отож, сідайте на свої місця з добрим настроєм, ми розпочинаємо наше заняття

Вихователь:

Діти сьогодні на заняття я прийшла не одна, а зі своїм помічником (знімаю зі столу хустку)

          Знайомтесь, мій Знайка.

    Що це за помічник?

Як ви гадаєте, чому я називаю його Знайка?

Що він вміє робити?

Чи він гарний помічник?

Молодці! Правильно. Все це вміє робити мій помічник.

Діти, у мене виникла одна проблема…. Сьогодні вночі мені снився сон у якому до мене прийшов один відомий казковий герой, який попросив допомоги. Я вислухала його прохання і обіцяла допомогти. Але, прокинувшись зранку, я зовсім усе забула. Та, на щастя, в моєму Знайці залишилося повідомлення, про те, яким чином треба допомогти казковому герою. Але, щоб прочитати його, мені потрібна ваша допомога. Нам треба вирішити ряд складних завдань, після виконання яких це повідомлення буде відкрите. Ну що, готові?!. Тоді розпочинаємо

Ой, що це?

Відповіді дітей

Вихователь:

Вірно, це замочки, які відкриють повідомлення (на екрані з’являється перше завдання)

Вихователь:

  Діти, яка цифра з’явилася на екрані (відповіді)

 Завдання 1. Гра «Відгадай казкового героя»

(стаємо в коло, одна дитина в центрі, їй зав’язують очі, одягають на голову шапочку – маску, інші діти по черзі, дивлячись на маску, описують героя казки, не називаючи його)

Вихователь:

Молодці, ви виконали завдання. Відгадали казкових героїв і відкрили перший замок.

Відповіді дітей.

Завдання 2. «Казковий лабіринт (мотивація казки)» 

  1. Жили – були дід та баба. І була в них курочка Ряба. Знесла курочка яйце, але не просте, а МЕТАЛЕВЕ. Дід бив - бив, не розбив. Баба  била – била не розбила. Прибігла мишка, хвостиком махнула, яйце впало і придавило мишці хвостика. Як допомогти мишці визволити хвостика? Що буде далі?
  2. Посадив дід ріпку. Виросла ріпка велика – превелика. Прийшов час збирати врожай. Але всі дідові родичі поїхали до міста розважатися, а він залишився вдома сам. Що було далі? Як допомогти дідові вирвати ріпку?

Відповіді дітей

Вихователь:

Ви вміло вийшли з складних ситуацій і певно дуже втомились.

  

Психогімнастика

Я – маленьке сонечко. Я прокидаюся, вмиваюся, розчісую свої промінці і піднімаюся над обрієм. Я велика куля. В мене багато тепла і світла. Я дарую своє тепло всій Землі – лісам, рікам і лукам. Я вдихаю тепло. Я лечу над землею. Освітлюю зелене листя, червону квіточку і усе навкло. Я – сонечко…

 Ось ми і відпочили. Нарешті, останнє завдання під номером…

 

Завдання 3. «Збери пазл»

Підійдіть до столів, вам потрібно буде зібрати геометричні пазли і розповісти про те, що ви бачите на картинці?

Діти складають пазли та розповіді по картинках

Вихователь:

 А тепер сідайте швиденько на свої місця.

 Подивіться! Повідомлення відкрито! Так ось, слухайте….

Читання  та обговорення казки «Нові пригоди Колобка»

Вихователь:

 Вам сподобалася казка?

Чим саме?

Хто головний герой казки?

Кого шукав Колобок?

А кого він зустрів на своєму шляху?

Як закінчилася казка?

Як ви вважаєте, на своєму шляху Колобок зустрів злих героїв?

Чому ви так думаєте?

Як прийняли Колобка Смішарики?

Що сказав Колобок в кінці своєї подорожі?

Діти, хочете, щоб ця казка з’явилася у нашій бібліотечці? (відповіді).

 За ваші старання Знайко дарує цю казку нам та нашим гостям.

 Діти вручають казку гостям.

Вихователь:

Колобок знайшов свою родину. А давайте тепер намалюємо йому друзів. Сядьте за столи, на ваших столах лежать аркуші паперу. Що  на них намальоване?

Відповіді

Ваше завдання перетворити ці кола в друзів Колобка. Я малюю Колобка, а ви його друзів.

Робота дітей

Вихователь:

 Діти, вам сподобалося наше заняття?

 Про кого читали казку?

 Які завдання виконували? Що вам сподобалося більше за все?

 Кого ми малювали?

 Дякую вам за допомогу, за гарну роботу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 листопада 2022
Переглядів
619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку