Компютерна Верстка Практична робота «Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону»

Про матеріал
КОМП'ЮТЕРНА ВЕРСТКА — це поєднання персонального комп'ютера та спеціального програмного забезпечення для створення макету для друку в типографії або на принтері. Практична робота "Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Комп’ютерна верстка Вчитель Первомайської гімназії 6 Лутінська Олена Василівна

Номер слайду 2

Види верстки 1) Макетна (журнали, газети)/ безмакетна (книги) 2) За видом видання: Книжково-журнальна Газетна Акцидентна (дрібні самостійні видання, білети, бланки, афіші, рекламні модулі) 3) За розміщенням матеріалів відповідно до центру сторінки складання: Вертикальна Горизонтальна Синергетична Асиметрична

Номер слайду 3

КОМП'ЮТЕРНА ВЕРСТКА — це поєднання персонального комп'ютера та спеціального програмного забезпечення для створення макету для друку в типографії або на принтері. Користувач або дизайнер-верстальник створює макет сторінки, що містить текст, графіку, фотографії та інші візуальні елементи. В залежності від необхідної кількості та якості матеріалів друк може відбуватися на принтері, копіювальному апараті або в спеціалізованих типографіях. Використовуючи термін Комп'ютерна верстка мають на увазі не лише створення макету сторінки (page layout) для книг та журналів, цей термін застосовується і до створення макетів рекламних оголошень, упаковки, дизайну виставкових стендів, роздаткових матеріалів тощо.

Номер слайду 4

Етапи до поліграфічної підготовки: Авторський (складання авторського оригіналу, авторське саморедагування) Редакційний (робота з редактором) Конструювання (верстка, технічне оформлення видання) Поліграфічне відтворення

Номер слайду 5

Процес оформлення друкованого видання складається із трьох послідовних етапів: 1. Підготовчий етап, на якому виникає, розвивається і складається задум оформлення: народження і формування задуму; перетворення задуму в проект оформлення; перетворення проекту в модель оформлення – макет. Визначається значення і місце кожного тексту і зображення у виданні відповідно до задуму і закріплення за ними певних графічних характеристик, а також їх взаємодія, ієрархічна структура і відображення її у системі рубрикації. 2. Етап виконання та редагування оригіналів оформлення: формується зміст та графічні характеристики зовнішнього та внутрішнього оформлення: робота над ескізами або пошук та добір ілюстрацій і фотографій; гармонійне поєднання зображень, текстів, їх класифікація і опрацювання, створення макетів. Весь графічно-зображальний ряд повинен об'єднувати різнорідну текстову частину і утворювати нерозривну єдність, причому видання має сприйматися цілісно й неповторно. 3. Композиційно-технічний етап: набір та верстка, підготовка зверстаного матеріалу для поліграфічного етапу, остаточне розміщення текстових та зображальних матеріалів, відповідність усіх елементів видання існуючим нормам і стандартам, перевірка комплектації, створення оригінал-макету, який передається на поліграфічне підприємство для друкування.

Номер слайду 6

Сучасні системи Adobe FrameMaker — настільна видавнича система, що базується на структурованій розмітці документа (див. SGML, HTML, XML), на відміну від систем, що ґрунтуються на подібному до верстака графічному інтерфейсі (GUI). Adobe InDesign — це професійна програма для верстки та макетування, яка може використовуватися для створення постерів, флаєрів, брошур, журналів, газет та книг. Входить до складу Adobe Creative Cloud.

Номер слайду 7

Сучасні системи LaTeX (вимовляється «лате́х») — мова розмітки даних та пакет макросів TeX для високоякісного оформлення документів. Вважається стандартом де-факто для підготовки математичних і технічних текстів для публікації в наукових виданнях. В типографському наборі форматується як LATEX. Scribus — програма з відкритим кодом для комп'ютерної верстки (DTP). Може використовуватися для створення макету сторінок та підготовки файлів для друку; створювати PDF файли і форми. Scribus підтримує основні типи текстових та графічних файлів, схему кольорів CMYK, профілі кольорів ICC.

Номер слайду 8

ВЕРСТКА являє собою процес компонування текстового і графічного матеріалу для публікації у друкованій або електронній формі. Верстальник отримує вже набраний складача текст і графіку, підготовлену дизайнерами. Його завдання - розмістити матеріал на смузі відповідно з макетом. МАКЕТ ВИДАННЯ - це взаємне розташування елементів макета - колонок, текстових блоків, графічного матеріалу, колірних рішень, а так само колонтитулів, розділових ліній, рамок та інших елементів оформлення.

Номер слайду 9

Ефекти оформлення тексту спеціальні, такі, як падаючі тіні, об'ємні букви, поворот тексту (поворот на невеликий кут вносить в композицію елемент динаміки, а поворот на 90 градусів дозволяє ввести в макет вертикаль), текстурування або розміщення зображення усередині тексту (при цьому розмір символів повинен бути достатньо великий). Досить популярними залишаються прийоми вибору різного розміру для символів в одному слові, а також змішання і поворот букв відносно один одного («випадають» і «стрибають» літери), розташування тексту по кривій і різного роду спотворення.

Номер слайду 10

Елементи дизайну ЛІНІЙКИ - це елементи оформлення видання, що представляють собою горизонтальні або вертикальні лінії, що відокремлюють елементи макета друг від друга. Лінійки надають смузі закінчений вигляд. Для залучення уваги можна підкреслити заголовок або провести лінію там, де закінчується один розділ тексту й починається інший. Лінійки застосовуються також для поділу самостійних частин смуги. РАМКА - це лінія, що обмежує растровий фон, частину тексту або ілюстрації.

Номер слайду 11

Елементи дизайну ОБОРКА - це текстова виїмка. Якщо в стовпчик вставляються малюнки або інший текст, то її границі змінюються таким чином, що текст розташовується навколо вставки, як би «обгортаючи» її. Оборки можуть бути прямокутними, багатокутними або криволінійними залежно від цілей дизайнера й можливостей програми макетування. МОДУЛЬНА СІТКА - це структура, утворена недрукованими пересічними вертикальними й горизонтальними або навіть похилими лініями, що розділяють робочу площину на частини, відповідно до будь-якої системи пропорціональності. Ці частини можуть бути як рівними між собою, так і співвідноситися один з одним у певній пропорції.

Номер слайду 12

ПРАКТИЧНА РОБОТА «Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону» Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.   1. Запустіть програму Publisher. 2. Створіть і відформатуйте публікацію Грамота для нагородження активних учасників тижня інформатики у школі за зразком. 3. Використайте у процесі створення грамоти: шаблон Блоки та лінії; колірну схему Орхідея; 4. Відредагуйте та відформатуйте тексти відповідно до зразка.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Виконайте тест Компютерна верстка https://naurok.com.ua/test/komp-yuterna-verstka-70118.html Домашнє завдання

ppt
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
20 листопада
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку