Номер слайду 6
Медіа до своєї аудиторії звертається через медіатекст. Медіатекст — текст, переданий каналами засобів масової інформації; будь-яка медіапродукція ЗМІ — друкований текст у пресі, фотозображення, повідомлення по радіо, аудіо-візуальні зображення в кіно, на телебаченні або їх фрагменти, реклама, етикетка на пляшці, SMS-повідомлення, веб-сторінка, блог, віртуальні фотоальбоми тощо. Усі медіатексти містять ключове повідомлення, або меседж, — це найважливіша ідея, яку має винести з публікації, блогу, інтерв’ю, репортажу, ток-шоу, фільму, літературного або музичного твору, реклами тощо цільова аудиторія, для якої цей меседж створюється. Щоб передати сутність, у медіатексті використовують різні форми медійної мови — це візуальні символи, знаки, аудіовізуальні, стилістичні особливості, зображення, світло, колір, звук, музика тощо.