конкурс для дівчаток до 8 березня

Про матеріал

конкурс для дівчаток до 8 березня,мета якого виховувати любов до прекрасного, почуття дружби і взаємодопомоги, повагу до представниць жіночої статі.

Перегляд файлу

Міні Міс школа – 2017

 

Учитель.

Музика весела лине,

Хай же їй не буде спину!

Всіх запрошуєм на свято,

Час його вже починати!

Подивіться, любі дітки, як у нас гостей багато!

Ваші мами та бабусі завітали на це свято!

З весною приходить до нас радісне свято,

Чекають його всі дорослі й малята.

Це мамине свято, бабусине свято,

Жінок і дівчаток ми будем вітати.

Усмішками, квітами і подарунками,

Гарними вчинками і поцілунками.

У нас сьогодні -  свято  дівчаток, майбутніх мам, дружин. Щороку у світі проводяться конкурси: міс міста, країни, Європи, світу. А в нас буде свято «Міні міс – 2017». У цьому святі моїми помічниками будуть хлопчики.

Під музику заходять двоє ведучих.

1-й ВЕДУЧИЙ.

Добрий день, любі друзі! Ми раді вітати вас у цій прекрасній залі!

2-й ВЕДУЧИЙ.

День сьогодні такий незвичайний:

Сонце встало, умилось в росі,

Жарти, сміх і малят вальсування

Скликали радо на конкурс нас всіх.

1-й ВЕДУЧИЙ.

Ми зібралися, щоб відзначити красу, талант та чарівність душі наших юних красунь, учасниць конкурсу «Міні міс – 2017» серед  дівчаток нашого класу.

2-й ВЕДУЧИЙ.

Недаремно сказано: «Краса врятує світ». Проте, не лише зовнішня краса, але й краса духовна!

1-й ВЕДУЧИЙ.

А кожна дитина є маленькою перлинкою світового вінця краси.  У кожній дитині закладене щось прекрасне та чисте, яке вона  повинна пронести крізь усе життя.

2-й ВЕДУЧИЙ.

І сьогодні найкрасивіша, найвинахідливіша, найемоційніша отримає головний приз – корону та титул « Міні міс – 2017»!

1-й ВЕДУЧИЙ.

Наші учасниці ще юні, але хвилюються вони, як дорослі. І ми дуже просимо зустрічати їх тепло, це так важливо для них!

1-й ВЕДУЧИЙ.

Линь же, музико, веселіше, ми всі з нетерпінням чекаємо учасниць.

2-й ВЕДУЧИЙ.

Тож запрошуємо до зали учасниць конкурсу! Привітаємо їх!

(Під музику входять пари, хлопчики ведуть дівчаток, садять за стільчики і сідають збоку).

1 учасниця: Яна –має гарну родину: старшого брата, маму, тата, бабусю,дідуся. Їхня родина живе дружно, цікаво, весело. Мріє стати моделлю.

2 учасниця: Маша  – дуже любить свою сім’ю, добра, скромна і старанна. Має гарні коси і мріє стати співачкою.

3 учасниця: Марійка  має добру дружну сім’ю, любить свою сестричку. Скромна і добра, мріє стати вчителькою.

4 учасниця: Лілія  – любить маму, тата, маленьку сестричку , має щиру посмішку і добре серце. Мріє стати перукарем.

5 учасниця: Ангеліна  – у нас, як артистка: любить співати, танцювати і мріє стати лікарем.

6 учасниця: Вікторія  – дуже любить свою сім’ю, добра, скромна і старанна. Мріє стати полісменом.

7 учасниця: Валерія  –добра, ніжна і красива. Дуже гарно танцює. Любить малювати і співати. Мріє стати адвокатом.

8 учасниця: Аліна  – добра, мила, чорноброва, гарне личко має і добре співає. Мріє стати манікюрницею.

9 учасниця: Діана  має гарну родину. Їхня родина живе дружно, цікаво, весело. Мріє стати журналісткою.

10 учасниця:  Надія  – скромна, добра, мила дівчинка. Дуже любить свою матусю. Мріє стати дизайнером.

11 учасниця:  Ліза  має щиру посмішку, добра, мила. Дуже любить малювати і мріє стати продавцем.

12 учасниця: Віта  – добра, мила дівчинка. Дуже любить свою сім’ю. Мріє стати артисткою..

1-й ВЕДУЧИЙ.

Друже, я не знаю, що зі мною діється? Як тільки прийшли дівчата, мені хочеться співати, танцювати, читати вірші.

1 хлопчик: О, та це ж весна на підході. Ми відчуваємо теплий подих сонця, душа радіє і хочеться співати!

2 хлопчик: А що зі мною трапилось? Чому в мене так прискорилось серцебиття?

3 хлопчик: Це тому, що ми хвилюємось. Тут же зібралися найчарівніші дівчата!

4 хлопчик: А до речі, кажуть, що наші дівчата найкрасивіші дівчата у школі. Це правда? (до глядачів)

5 хлопчик: Ну звичайно, вони найкрасивіші, найрозумніші, найталановитіші, найчарівніші.

6 хлопчик: Так і хочеться їм щось зробити приємне, щось подарувати, адже дівчата люблять подарунки!

2-й ВЕДУЧИЙ.

Так, друзі, ви всі праві. Давайте подаруємо нашим панянкам наші палкі серця.

(Виймають великі намальовані серця і на колінцях дарують дівчатам)

1-й ВЕДУЧИЙ.

Наш конкурс буде оцінювати наше вельмишановне журі.

(Представлення журі).

Голова журі:-----------------------------------------------------------------------------------

Члени журі _________________________________________________________

                     _________________________________________________________

                     _________________________________________________________

                     _________________________________________________________

                     _________________________________________________________

Наше шановне журі буде оцінювати кожен конкурс за п’ятибальною системою. А в кінці оголосить результати.

2-й ВЕДУЧИЙ.

Із Олімпу мудрості і правди

Нехай судить нас любе журі,

Тільки ви не пошкодуйте  балів

І в цю мить важку нам поможіть!

Будьте мудрі, сумлінні, завзяті,

Бо вам влада велика дана,

Розсудити красу важкувато,

Але спробуйте, бо краса – то є зірка ясна!

1-й ВЕДУЧИЙ.

Любі красуні, в наших очах ви всі прекрасні й незрівняні, кожна з вас – неповторна у своїй красі!

2-й ВЕДУЧИЙ.

Нехай кожна з вас спробує свої сили в різних видах мистецтва, знову й знову доводячи, що ви всі талановиті. Ще раз привітаємо наших учасниць – красунь!

Учитель.

Я хочу звернути вашу увагу на програму. Вона складається з 7 конкурсів:

- «Знайомство»;

- «Я - модель»;

- «Інтелектуальний».

- «Казки»;

- «Дзвінкий я маю голосок»;

- «Юна художниця»

- «Попелюшка».

     Кожен конкурс буде оцінюватись за п’ятибальною системою.

1-й ВЕДУЧИЙ.   Перший конкурс - " Знайомство". Нашим учасницям треба розповісти про себе, сім ю, свої захоплення, мрії, друзів та інше. Отож, запрошуємо до слова.

Учасниця під номером 1

Учасниця під номером 2

Учасниця під номером 3

Учасниця під номером 4

Учасниця під номером 5

Учасниця під номером 6

Учасниця під номером 7

Учасниця під номером 8

Учасниця під номером 9

Учасниця під номером 10

Учасниця під номером 11

Учасниця під номером 12

2-й ВЕДУЧИЙ.

Ну ось ми і познайомились із нашими конкурсантками.

1-й ВЕДУЧИЙ.

Перший конкурс вже минув. Давайте поаплодуємо нашим красуням.

2-й ВЕДУЧИЙ.

Знаєш, а мені просто дух захоплює від такої краси. Не знаю як вам, шановні глядачі, а мені стало жарко.

1-й ВЕДУЧИЙ.

І це тільки початок.

Кожна дівчинка мріє бути моделлю. Тож наступний конкурс –  « Я - модель».

2-й ВЕДУЧИЙ. Учасницям потрібно пройти по сцені, як модель . Отож, запрошуємо наших учасниць.

Другий конкурс вже минув. Давайте поаплодуємо нашим красуням.

1-й ВЕДУЧИЙ.

Кожна дівчинка повинна бути не тільки гарною, чарівною, але і розумною. Як відомо, дівчина - це гармонія краси і мудрості.

2-й ВЕДУЧИЙ.

Тож наступний конкурс - "Інтелектуальний"покаже, які наші дівчата розумні. 1 правильна відповідь -2,5 бали .

Учитель:

1. Возом їхали двоє батьків і два сини. Скільки їх було? (Троє)

2. Мамина мама, а для нас? ( бабася)

3. Яких каменів немає в морі? ( сухих)

4. Що можна побачити із закритими очима? (сон)

5. Ким була корова, як була маленька? ( телям)

6. Якою косою не можна косити? ( дівочою)

7. Ішло дві матері і дві дочки. Знайшли три яблука. Всі одержали по одному. Як вони поділились? (Їх було троє)

8.  На яке дерево сідає ворона після дощу? ( мокре)

9.  Що за трава, що й сліпий знає? (Кропива)

10. Скільки картоплин у горщик влізе? (Жодної)

11. Чого не можна наздогнати? (Своєї тіні)

12. Що дістане зубами потилицю? (Гребінець)

13. Як звати директора школи?

 14. Як одним словом можна замінити: зима, весна, літо, осінь? (рік)

15. З якого посуду нічого не можна з’їсти? (з порожнього)

16. На небі одна, на землі нема, у баби дві, у дівки нема.(Літера «б»)

 17.Кого пригощала Лисичка манною кашею, що розтікалась по тарілці? (Журавля)

18. Яким гребінцем не розчешеш голови? (півнячим)

19. Як називається вулиця та номер будинку  школи?

20. Сума менше від доданків? (ні)

21. Пішохідна частина вулиці (тротуар)

22. Може бути дерев'яною, сталевою, алюмінієвою, срібною і навіть золотою (ложка)

23.Найулюбленіша їжа зайця (морква)

24. Як звати психолога школи?

1-й ВЕДУЧИЙ.

Третій конкурс вже минув. Давайте поаплодуємо нашим красуням.

Учасниці – діти, а дитинство не може бути без казки. Тому ми зараз побачимо, як наші дівчатка знають казки, і проведемо  конкурс «Казки»

2-й ВЕДУЧИЙ.

Всі ви памятаєте казки, які вам в дитинстві читали бабусі. Відгадайте які це казки за назвами предметів.

Учитель:

1.  Багато лісових горішків (“Три горішки для Золушки”)

2. Шкарлупа від горіха («Дюймовочка»)

3.  Золоте яєчко. (“Курочка Ряба”).

4.  Колобок. (“Колобок”).

5. Рибка («Казка про золоту рибку»)

6. Дзеркало («Білосніжка і семеро гномів»)

7.  Уламок дзеркальця. Хто в нього погляне - злим стане. (“Снігова королева”).

 8. Колосок («Колосок»)

9. Рукавичка (« Рукавичка»)

10.Качина пір'їна («Кривенька качечка»)

11.Ключ («Золотий ключик або пригоди Буратіно».)

12.Глечик і тарілка («Лисичка та журавель»)

1-й ВЕДУЧИЙ.

Четвертий конкурс вже минув. Давайте поаплодуємо  нашим красуням.

А ви знаєте, любі друзі, що всі наші учасниці  люблять співати . Тож нехай дзвінкоголосі соловейки порадують наші серця веселою пісенькою.

Отже, наступний конкурс – «Дзвінкий я маю голосок».

2-й ВЕДУЧИЙ. Нехай злітає наша пісня прямо в височінь.

Нехай озветься звуком срібної роси.

Струмочком ніжним, проліском лісним,

любовю і теплом пісенної краси.

Отож запрошуємо учасниць.

1-й ВЕДУЧИЙ.

П’ятий  конкурс вже минув. Давайте поаплодуємо нашим красуням.

 Наступний конкурс - "Юна художниця". Наші дівчата дуже люблять малювати.

2-й ВЕДУЧИЙ.

Їхнє завдання:  Намалювати сонечко і написати своє ім’я.  (Під музику малюють)

1-й ВЕДУЧИЙ.

Шостий   конкурс вже минув. Давайте поаплодуємо нашим красуням.

  Наші красуні мають багато мрій. В майбутньому вони хочуть стати лікарями, вчителями, перукарями, моделями, співаками.

 

2-й ВЕДУЧИЙ.

Але  щоб всі мрії збулися, вони повинні бути дуже кмітливі ,уважні, працьовиті, як Попелюшка.

1-й ВЕДУЧИЙ.

Наступний конкурс  і має таку назву «Попелюшка»

Завдання: Розібрати насіння квасолі .

2-й ВЕДУЧИЙ.

Сьомий   конкурс вже минув. Давайте поаплодуємо нашим красуням.

   А наші судді в конкурсах  все  оцінювали. Поки вони готуються оголосити результати проведемо гру з уболівальниками.

Учитель:

Гра з уболівальниками

 Головний герой якої казки мав довгий ніс і був дерев'яним? («Золотий ключик, або Пригоди Буратіно»)

 Скількох гномів зустріла Білосніжка? (7)

 Хто в казках є царем звірів? (Лев)

 У якому творі хлопчик живе у вовчій зграї? («Мауглі»)

 Герої якої казки – овочі та фрукти? («Чіполліно»)

 У якій казці розповідається про ведмедика, поросятко та їхніх друзів? («Вінні-Пух»)

 У якій казці всі місяці в одну ніч зібралися разом? («12 місяців»)

 Хто першим знайшов рукавичку? (Мишка)

 Без чого не заводився моторчик у Карлсона? (Без варення)

 Кого врятувала Дюймовочка? (Ластівку)

1-й ВЕДУЧИЙ. Слухай, а ти впевнений, що краса врятує світ?

2-й ВЕДУЧИЙ. Якщо краса не врятує світ, то світ врятує красу!

Учитель. Що ж, на жаль, навіть найчудовіший конкурс добігає кінця, і від його закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин. То ж давайте ж іще раз привітаємо наших учасниць бурхливими оплесками!

Шановні наші дівчатка! Ми вітаємо вас всіх. У вас – велике майбутнє.  Нехай щастить вам у житті, чистих рос вам, мудрої думки, краси і нев’янучої вроди. Будьте завжди впевнені у собі і знайте, що кожна з вас – найкраща.

У кожній квітці – своя чарівність. Так само, як у кожній дівчині. Треба лише вміти бачити.  Якщо ви переконані, що володієте цим даром, тоді не могли не помітити, що в кожній нашій конкурсантці  є теж своя неповторність. Сподіваємось, що наші дівчатка в майбутньому прославлять на весь світ наші національні і культурні традиції, красу нашої України!

Учитель. Дорогі друзі! Конкурс «Міні-міс  – 2017»  підходить до свого логічного завершення, а це означає, що вердикт журі готовий.

Для оголошення результатів нашого  конкурсу « Міні-міс  – 2017» та нагородження переможців запрошуємо на сцену голову журі директора школи…. Голова журі виходить на сцену. Він вітає учасниць свята і оголошує результати. Помічники підносять стрічки  для вручення.

 

 

 

 

 

МІС ГРАЦІЯ

МІС ТАЛАНТ

МІС СПІВАНОЧКА

 МІС ЧАРІВНІСТЬ

МІС МОДЕЛЬ

МІС ВПЕВНЕНІСТЬ

МІС КМІТЛИВІСТЬ

МІС ПОПЕЛЮШКА

МІС СКРОМНІСТЬ

МІС ДОБРОТА

МІС ЧУЙНІСТЬ

МІС ЛАГІДНІСТЬ

МІС ГЛЯДАЦЬКИХ СИМПАТІЙ

МІНІ МІС 2017

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Андрусик Олена Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ирина Билоконь
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 січня 2018
Переглядів
7339
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку