Виховний захід на тему: “ У Країні Добрих і Ввічливих Людей”

Про матеріал

Узагальнювати знання учнів про дотримання правил поведінки вдома, в школі, громадських місцях; виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків;турботу і піклування про молодших.

Перегляд файлу

 

Виховний захід

на    тему:

 

 

“ У    Країні  Добрих

і

Ввічливих        Людей”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: Узагальнювати  знання   учнів  про   дотримання  правил  поведінки  вдома, в  школі,  громадських  місцях; виховувати   шанобливе  ставлення  до  старших, батьків; турботу   і  піклування  про  молодших.

Обладнання:

Добридень; умовний  ключ  до  чарівної  країни;   Карта  мандрівки  до   Країни  Добрих  і  Ввічливих   Людей; лист Феї, таблиця   “Чарівні  слова”;  посвідчення   ввічливих  людей.

 

                      Хід   заняття:

Діти, покажіть  виразом  обличчя  з   яким  настроєм  ви   прийшли   сьогодні  до  школи.

Усміхніться  самі  до  себе,  усміхніться  до   мене,  поділіться  гарним  настроєм   з  товаришем.

Я  б  дуже   хотіла,  щоб  такий  настрій  залишався  у  вас   завжди. А  зараз  сядьте  зручніше  і  слухайте   мене   уважно.

За  чистими-чистими  полями, за  дрімучим-дрімучим  лісом, за  далекою  дорогою, десь  аж  у  тридесятому  королівстві  є  одна   незвичайна  країна.  О,   друзі,  яке   щастя  побувати  в  ній! Будиночки  там  зроблені  з  шоколаду, вікна  в  них  з  тонкого  й  прозорого  цукрового  скла, дахи   вкриті  печивом. А  зверху  на  баштах  із   справжнього  мармеладу  крутяться  солодкі  півники. В  одному  з  таких  чудових  будинків   живе  і найосвіченіша   на   білому   світі   фея.  Вона   з   золотою  медаллю   закінчила   Академію  Ввічливих  наук, тому   всі  мешканці  цієї  країни  з   повагою   ставляться  до   чарівниці  і   ввічливо   звертаються  один   до  одного.

У  цій  країні  жити-проживати  велика  втіха.  А  все  це  тому, що  це  країна   Ввічливості  і  Доброти. І  сьогодні  нас  чекає  захоплююча  подорож  до  цієї  чарівної   країни.  Але  перш  ніж  вирушити  у  подорож,  що  ми  повинні  зробити?

  • Привітатися.

Отже, давайте  привітаємося  словами  із  пісні

“ Добрий  день.”

Треба  дружно  привітатись:

  Добрий  день!”

Дружно  й  голосно  сказати:

“Добрий  день!”

Вліво, вправо  поверніться

Туди-сюди  посміхніться

“Добрий    день!”

“Добрий  день!”

“Добрий  день!”

Діти,  фея  Добридень  залишила  нам  карту  країни  Ввічливості  і  Доброти,  де  вона  живе,  а  також   листа  до  вас. Чи   бажаєте  ви   здійснити  туди  мандрівку? Як  же  туди  дістатися?  Про  це  ми   довідаємося  з  листа  феї  Добридень. Послухайте  його  будь  ласка.

Любі   діти!

Шлях  у  мою  країну  буде  нелегким. Уважно  роздивіться  карту  моєї  країни. Щоб  подолати  усі  труднощі,  треба  правильно   виконати  мої  завдання  під  час  кожної зупинки. Знаючи  секрети  ввічливої  людини,       допомагаючи    і     підтримуючи   один  одного,  ви, я  сподіваюся,  переборете  їх  і  одержите  ключ  від   країни   Ввічливості   і  Доброти. Зупиняючись  на  кожній   зупинці   і  виконуючи   мої  завдання  ви   будете   отримувати   частинку  ключа. Якщо  вам  вдасться  виконати   їх  всі, то   з   цих  частин   ви  складете  ключ   до   моєї   країни.

Фея  Добридень.

 

Діти, давайте  подивимось  який  шлях   нам  потрібно  подолати. (Розгляд   карти).

Отже,  вирушаємо   в  подорож!

1.Зупинка

“Скринька народної  мудрості.”2

Фея  Добридень  приготувала  вам   таке  завдання. Вам  потрібно: вирізати слова, правильно  скласти   і   наклеїти  прислівя.  Пояснити   їх  зміст.

Будемо  працювати   у  групах.

  1. Група

лід  слова  Від  розмерзає  й  теплого.

(Від  теплого  слова  й  лід  розмерзає).

  1. Група

людину  пірю,  по впізнають а    мові  Пташку –

(Пташку  впізнають  по  пірю, а  людину  -  по  мові.)

  1. Група

приємно  добре   За  грошей,  слово не    усім  платять  а   скажеш  -

( За  добре  слово  не  платять  грошей,  а  скажеш  -   усім  приємно)

Молодці!  Я  бачу,  ви  правильно  склали   і  пояснили  прислівя. Отже, який  висновок  можна  зробити  з  наших  прислівїв.

Послухавши  як людина   говорить,  ми  можемо  сказати  яка   вона  вихована.

Молодці!  За  це  ви  отримуєте   першу  частину  ключа.

2.Зупинка

“Словник  чемної  дитини”.

Давайте  прочитаємо  назву  другої  зупинки.

В  нашій   мові   є  багато  різних  слів: це  і  імена  людей,  і  назви  предметів,  різних  явищ,  а  є  серед  них  особливі  слова  -   “чарівні”  слова.  А  що  це  за  слова  -  ви  самі   мені  скажете. Діти,  ви  знаєте   “чарівні”  слова?

Візьміть  листочки  і  запишіть  їх. (записують  і  читають  їх).

Молодці! Ви  назвали  багато  “чарівних”  слів. Давайте, їх  ще  раз  прочитаємо  усі  разом. А  щоб   переконатись  що  ви  їх  дійсно  знаєте  і  вмієте  використовувати фея  Добридень  пропонує  пограти  в  гру.  Вам  необхідно  вставити  ввічливі  слова   там  де  я   буду  зупинятися. Відповідайте  дружно   хором.

Розтопить  серце  всякого

Сердечне  слово…(Дякую)

Якщо ти їсти вже не в силах,

То  скажеш  мамі  що? …(Спасибі)

Зазеленіє  древній  пень

Коли  почує…(Добрий  день)

Коли  лягає  сонце  у  росі

Й зоря лягає лагідно на плечі,

Серед знайомих рідних голосів

Ми чуємо привітне…(Добрий  вечір)

Коли тебе впіймають раптом за підказку,

Ти  вчителя  розчулиш…(Вибачте  будь  ласка)

Щоб  знову  зустрітись   в годину   призначену,

Кажу  щиро  завжди  я  всім…(До  побачення).

Правильно, діти. І  з  цим  завданням  ви  теж  справились. Сподіваюсь, що  ви  завжди  будете  пам'ятати  “чарівні”  слова   і вміло   користуватися  ними.

За  це  ви  отримуєте  другу  частинку  ключа. Вирушаймо  далі.

3.Зупинка

“Містечко  вихованих  людей”.

Щоб  дістати  третю  частинку  ключа  вам  необхідно   виконати  такі  завдання. Уважно  розглянути   ситуації  на  малюнках  і  дати  відповіді.

          1.Група

“Хто  перший?”

         2.Група

“Які  “чарівні”  слова  необхідно   сказати?

         3.Група

“ Ввічливо  -  неввічливо”.

Закінчили?  Хто   буде  відповідати  1група? 2  група?  3  група?

Молодці!  З  цим  завданням   ви  теж  справились  і  отримуєте  третю  частину  ключа.

Запамятайте:  Щоб  люди  вас   поважали,  слухали,  дотримуйтесь  золотого  правила: ставитися  до   людини  треба   так,  як   би   ви  хотіли,  щоб  ставилися  до  вас.

А  тепер  ми   трішки   відпочинимо.

Фізкультхвилинка

4.Зупинка       “Творча”.

Діти,  поки  ми  відпочивали  до  нас  завітав  гість   і  пропонує  свої  завдання.

(Відкриваю  конверт  із  завданнями).

О,  та  тут  щось  незрозуміле. Та  це  ж  шкідливі  поради. (Роздаю  їх  дітям). Прочитайте  їх  і  скажіть  чи   прислухаєтесь  ви  до  них?  А  якби    діяли  ви    в  таких  ситуаціях?

Завдання:

1.Група

1. Проходити  на  своє  місце  в  кінотеатрі  треба  спиною  до  тих,  хто  сидить.

2. Дівчаток  треба  не  помічати, не  давати  їм   проходу  ніде,  їм  можна  ніжки  підставляти,  язика  показати.

         2.  Група

1. Ввічливі  діти  ніколи  не  поступаються  місцем  старшим.

2.  Якщо  твій  товариш  випадково   впав,  покажи  на  нього  пальцем, смійся, щоб він  побачив, що  ти  зовсім  не   засмутився.

         3.  Група

1. До  старших  людей  слід звертатися  тільки   на  “ти”.

2. Зайшовши   до  магазину  і побачивши  свого  знайомого, гучно  привітайся  з  ним  так, щоб  почули  всі  хто  там є.

Молодці, ви  справились  із  цим  завданням  і  допомогли   гостеві  позбутися  шкідливих  звичок.  За це  ви  отримуєте  ще  одну  частинку  ключа.

  1. Зупинка

“Галявина  вихованих   звірят”.

Перейшовши  місток  творчості  ми  потрапили  на  галявину  вихованих  звірят.  Де  на   нас  чекає  ще  одне  випробовування.

А  яких  звірят ми зустрінемо  на  галявині  ви  дізнаєтеся  коли     відгадаєте  загадки.

1.    Я  страшенний  боягуз,

       Всіх  на  світі  я  боюсь.

       В полі, в  лісі  навкруги

       Скрізь  у  мене  вороги.

      Часом  лізу  я  у  шкоду,

       Їм  капусту на  городах

       Моркву, ріпу, буряки,

       Відгадайте  -  хто  такий?

                                                   (Заєць)

2.   Буркотливий,  вайлуватий,

      Ходить  лісом  дід  лахматий,

      Одягнувся  в  кожушину,

      Мед  шукає  і  ожину.

      Літом  любить  полювати,

      А  зимою  -  в  лігві спати,

      А  зачує  він  весну

     Прокидається  від  сну.

                                              (Ведмідь)

Молодці! Вивішую  малюнок.

А  зараз  уважно  подивіться  на  малюнки  і  скажіть:

1.Що  робили  зайченята  на галявині?

2.Чи  багато  грибів  вони  назбирали?

3. Хто  проїжджав  на  велосипеді?

  1. Що  ж  він  зробив?
  2. Як    він  вчинив  у   цій  ситуації?
  3. Як  ви  думаєте,   чи  вибачили  йому  зайченята?
  4. Як  ви  гадаєте  ввічливі  були  звірята?

Молодці! Я  думаю, що  ви  також  будете  чинити  так  само, як  ці  звірята.  І  якщо  навіть  не  все  добре зробили, то  зумієте  зарадити необачності. Ви отримуєте  п’яту  частину     ключа.

Діти,  подивіться  чи  повністю  ви  склали   ключ. Так, тепер  ви  маєте  ключ  від  країни  Ввічливості  та  Доброти  і  можете  відчинити  її   для   себе.

Молодці, ви  здолали  всі  перешкоди, пройшли  складний  шлях  і  тепер   ви    -  жителі  цієї  країни. А  це  означає, що  ви   отримуєте   звання  ввічливих, вихованих, добрих.  Сподіваюся,  що  правила  культурної поведінки  ви  будете  завжди  пам’ятати  і  жити  в  колективі  за  законами  ввічливості. А для  підтвердження  того, що  від  сьогоднішнього  дня  ви  є  жителями  чудової  країни,  ви отримуєте   ось  ці  посвідчення.

Я бачу, що настрій ваш  залишився  веселим, усмішки  сяють на  ваших  обличчях. Є  хороша  пісня  про  усмішку  і  дивлячись  на  ваші  усмішки  мені   хочеться  її почути. Давайте  заспіваємо  її  разом.

А  закінчити   сьогоднішній  захід  я  хотіла  б   такими  словами:

“Будь  ласка”, ”Спасибі” і  “Будьте  здорові”  -

Слова  необхідні  й  корисні  у   мові.

Приємно їх   чути  і  в  школі,    і   вдома,

Від  мами, від  вчителя  й  просто  знайомих.

Тож  раджу: частіше  їх, друзі,  вживайте,

Даруйте  сміливіше  радісний  настрій!

І  кожен  свій  день, як  завжди  починайте

Із  слів  “Добрий  ранок!”, “Вітаю!”  і   “Здрастуйте!”

 

 

 

docx
Додано
15 січня 2018
Переглядів
838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку