Матеріал використано для проведення позакласного заходу на канікулах. Предмет: інформатика, 5 клас.
Беруть участь дві команди учнів 5-х класів по 5-6 учнів. Командні завдання розраховані на спільне виконання нескладних алгоритмів, застосування логіки. Завдання "друкарська машинка" та "художник" виконуються за комп'ютером. Для вболівальників теж передбачені конкурси, які принесуть бали своїм командам.
Ці завдання допоможуть поєднати команду та виявити лідера серед дітей, розвинуть зацікавленність до інформатики та математики.
НВК «гімназія-школа» № 1
Конкурс ерудитів з інформатики
5 клас
Підготувала:
Шашенкова Лариса Дмитрівна
Маріуполь, 2018 р
Конкурс ерудитів з інформатики
Беруть участь дві команди учнів 5-х класів по 5-6 учнів.
За правильну відповідь команда отримує два бали, якщо відповідь не вірна, питання переходить до команди-суперника, який може отримати за це завдання 1 бал.
Право першої відповіді розігрується в завданні. Чия команда першою виконає завдання, та й почне гру.
І. Завдання: відгадати прислів’я за алгоритмом, записаним у вигляді схеми:
УС |
О |
СТ |
ЩА |
Я |
ЯК |
ИЙ |
КО |
СВ |
ВА |
ЛЬ |
ОГ
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
5 3
4 6
7 8
10 9
12 11
Відповідь: усякий свого щастя коваль
ІІ. Завдання допоможе поєднати команду:
ІІІ. «зіпсований телефон»: передати інформацію за допомогою жестів без слів (першому гравцю надається слово на картці, останній повинен його вимовити). (Диск. Пам'ять)
IV. Визначте, які висловлювання правдиві, а які – брехливі:
V. Конкурс «друкарська машина»
Команди обирають по 2 своїх представники для участі в конкурсі.
Завдання: надрукувати слово «інформатика» (швидкість та правильність набору).
VI. Конкурс «художник». Від кожної команди обрати одного художника, який за два наступні конкурси створить малюнок «Мій дім». Оцінюються:
VІI. Розгадати кросворд. Кожна команда отримує кросворд, на розгадування якого дається 3 хвилини.
Якщо відгадати всі завдання, то у виділених клітинках визначається пристрій комп’ютера. Перемагає та команда. Яка швидше й вірніше впорається із завданням.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІIІ. Конкурс для вболівальників
Разом з об’єктом відбувається подія, якщо цей об’єкт створюється, або він завершує існування, або якщо змінюється значення його властивостей.
Якщо початок однієї події є причиной початку другої події, то другу подію вважають залежною від першої події.
Завдання для вболівальників:
А) сніжинка,
Б) почався дощ,
В) парта,
Г) закінчився урок,
Д) учні почали роботу за комп’ютером,
Е) комп’ютерна миша,
Для команд:
А) закрилось вікно програми,
Б) відкрилось вікно програми Paint,
В) на диску з’явився новий файл з презентацією,
Г) учні пішли зі школи додому,
Д) учениця Варвара Молчанова стала переможницею олімпіади з інформатики
А) учень зустріне вчителя,
Б) користувач обере команду меню.
В) користувач обере об’єкт правою кнопкою миші,
Г) користувач ввімкне комп’ютер,
Д) користувач перетягне лівий нижній куточок вікна?
Підведення підсумків конкурсу художників.
ІХ. Упізнай прислів’я:
Підведення загальних підсумків.