Конкурс ерудитів з інформатики, 5 клас

Про матеріал

Матеріал використано для проведення позакласного заходу на канікулах. Предмет: інформатика, 5 клас.

Беруть участь дві команди учнів 5-х класів по 5-6 учнів. Командні завдання розраховані на спільне виконання нескладних алгоритмів, застосування логіки. Завдання "друкарська машинка" та "художник" виконуються за комп'ютером. Для вболівальників теж передбачені конкурси, які принесуть бали своїм командам.

Ці завдання допоможуть поєднати команду та виявити лідера серед дітей, розвинуть зацікавленність до інформатики та математики.

Перегляд файлу

 

НВК «гімназія-школа» № 1

 

 

 

 

 

 

Конкурс  ерудитів  з  інформатики

5 клас

 

 

Підготувала:

Шашенкова Лариса Дмитрівна

 

 

 

 

Маріуполь, 2018 р

 

 

 

 

 

Конкурс  ерудитів  з  інформатики

 

Беруть участь дві команди учнів 5-х класів по 5-6 учнів.

За правильну відповідь команда отримує два бали,  якщо відповідь не вірна, питання переходить до команди-суперника, який може отримати за це завдання 1 бал.

Право першої відповіді розігрується в завданні. Чия команда першою виконає завдання, та й почне гру.

І. Завдання: відгадати прислів’я за алгоритмом, записаним у вигляді схеми:

УС

 

О

 

СТ

ЩА

 

Я

ЯК

 

ИЙ

КО

СВ

 

ВА

ЛЬ

 

ОГ

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

  1.  2

 5 3

4 6

7 8

10 9

12 11  

 

Відповідь: усякий свого щастя коваль 

ІІ. Завдання допоможе поєднати команду:

  1. Ви заходите в малознайому кімнату. Що затемнена. У ній 2 лампи – газовий ріжок і гасова лампа. Що ви запалите в першу чергу? (сірник)
  2. Лікар прописав хворому 3 уколи. Щопівгодини. Скільки буде потрібно часу, щоб зробити всі уколи? (1 година)    
  3. Цегла важить 1 кг. Додайте ще пів цеглини. Скільки важить цеглина? (1 кг)

 

ІІІ. «зіпсований телефон»: передати інформацію за допомогою жестів без слів (першому гравцю надається слово на картці, останній повинен його вимовити). (Диск. Пам'ять)

 

IV. Визначте, які висловлювання правдиві, а які – брехливі:

  1. Хлопчик малює машину (п)
  2. Машина малює хлопчика (б)
  3. Щука називає себе рибою (б) Чому?
  4. Дощу не має, а трава мокра (п) Чому?
  5. Якщо у Миколи болить горло, то в нього ангіна. (б) Чому?

 

 

V. Конкурс «друкарська машина»

Команди обирають по 2 своїх представники для участі в конкурсі.

Завдання: надрукувати слово «інформатика» (швидкість та правильність набору).

 

VI. Конкурс «художник».  Від кожної команди обрати  одного художника, який за два наступні конкурси створить малюнок «Мій дім». Оцінюються:

  • Максимальне використання геометричних фігур (3 бали),
  • Складність (3 бали),
  • Естетична якість малюнків (4 бали).

 

 

 VІI. Розгадати кросворд. Кожна команда отримує кросворд, на розгадування якого дається 3 хвилини.

Якщо відгадати всі завдання, то у виділених клітинках визначається пристрій комп’ютера. Перемагає та команда. Яка швидше й вірніше впорається із завданням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

8

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Універсальний пристрій для зберігання, обробки й передачі інформації (комп’ютер)
  2. Пристрій для відображення текстової й графічної інформації (монітор)
  3. Пристрій зберігання інформації (диск)
  4. Число, на яке не можна ділити (нуль)
  5. Безліч символів, використовувана в мовах (алфавіт)
  6. Пристрій для обробки інформації в ЕОМ (процесор)
  7. Символ, що позначає число (цифра)

 

VІIІ. Конкурс для вболівальників

Разом з об’єктом  відбувається подія, якщо цей об’єкт створюється, або він завершує існування, або якщо змінюється значення його властивостей.

Якщо початок однієї події є причиной початку другої події, то другу подію вважають залежною від першої події.

 

Завдання для вболівальників:

  1. Вказати, що є подія або об’єкт:

А) сніжинка,

Б) почався дощ,

В) парта,

Г) закінчився урок,

Д) учні почали роботу за комп’ютером,

Е) комп’ютерна миша,

                       Для команд:

  1. Яка подія відбулася напередодні того як:

А) закрилось вікно програми,

Б) відкрилось вікно програми Paint,

В) на диску з’явився новий файл з презентацією,

Г) учні пішли зі школи додому,

Д) учениця Варвара Молчанова стала переможницею олімпіади з інформатики

  1. Яка подія почнеться після того, як:

А) учень зустріне вчителя,

Б) користувач обере команду меню.

В) користувач обере об’єкт правою кнопкою миші,

Г) користувач ввімкне комп’ютер,

Д) користувач перетягне лівий нижній куточок вікна?

 

Підведення підсумків конкурсу художників.

ІХ. Упізнай прислів’я:

  1. З бітів – ріки, з байтів – знання.
  2. Два рази подумай, один раз видали.
  3. Слово – не горобець, а кількість байтів.
  4. Комп’ютер пам’яттю не споганиш.
  5. Інтернет питай, а свій словник не забувай.
  6. Комп’ютер без процесора, як птах без крил.

 

Підведення загальних підсумків.

 

docx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
1949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку