СЦЕНАРІЙ
ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ-ГРИ
«ЦІКАВЕ КРЕСЛЕННЯ»
02.03.2019
Час проведення 13.00 год
Місце проведення: 401/1 аудиторія ККНМет АУ.
Мета: Перевірити вміння студентів застосовувати набуті знання і навички при виконанні графічних робіт, мобілізувати студентів на активне володіння програмним матеріалом, сприяти розвитку мислення та творчої активності; навчати аргументовано відстоювати власну думку; виховувати в студентів повагу до себе і до думки співбесідника, упевненість, що знання необхідні їм для отримання в майбутньому бажаної професії.
Обладнання: мультимедійне забезпечення, плакати на тему навчання, картки із різними завданнями, ребуси, кросворд.
Форма проведення: Конкурс-змагання. Конкурс складається з 6 геймів.( турів).
Учасники: студенти 1 курсу ( гр. ГМ-18 1/кр, ЕЕ-18 1/кр)).
Відповідальні: викладач 1 категорії КОЧ О.Д.
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ:
- Оптичні ілюзії ( Гейм 3)
ХІД КОНКУРСУ-ГРИ
Вступне слово викладача: 3 хвилин.
У конкурсі приймають дві команди студентів першого курсу. Команди проводять 6 геймів (конкурсів), де повинні продемонструвати інтелект, твердість духу, завзятість, кмітливість, знання матеріалу за пройденими темами.
Гейм 1.Розминка.
Гейм 2.Розминка “ Креслярські прилади ”
Завдання 1.
Гарному оформленню креслення сприяє знання свого інструменту, пристосувань та знання креслярського шрифту і ін. Знайдіть зображення олівця правильно підготовленого до роботи.
Вірна відповідь: Перший олівець, довжина підточеної частини олівця дорівнює 20 мм, а загостреної частини грифеля – 8 мм. Графічну частину олівця підточують у вигляді конусу або лопаточки.
Завдання 2.
Якими двома олівцями за їх твердістю ви б скористалися для виконання креслення?
Вірна відповідь:Для виконання креслення потрібні мінімум два
олівця, один з серії твердих, другий – з серії м’яких.
Завдання 3
На якому рисунку вірно показано як користуватися циркулем зліва чи як справа?
Вірна відповідь: зліва.
Завдання 4
Яка з двох лінійок дерев'яна а яка металева?
Вірна відповідь: перша металева, друга дерев’яна.
Гейм 3 «Оптичні ілюзії»
Завдання 1
Ці предмети дуже добре вам знайомі, але на кресленні виглядають не звично. Що це?
Вдповідь: Олівець, виделка, ложка.
Завдання 2
Що більше: верхня чи нижня частини розділеної висоти в трикутнику?
Вірна відповідь: вони однакові.
Завдання 3
На малюнку зображені два відрізка. Який з них довше?
Вірна відповідь: вони однакові.
Завдання 4
Який з кругів розташованих посередині більше?
Вірна відповідь: круги однакові.
Завдання 5
Яка з червоних ліній довше?
Відповідь: Вони однакові
Завдання 6
Скільки кругів на аркуші?
Відповідь: чотири кола
Завдання 7
Чи є у цих ломаних лініях паралельні частини?
Відповідь: Центральныі части цих ломаних ліній паралельні друг другу.
Завдання 8
Креслення, як відомо, читають від його основного напису. Оцінити по заслузі це просте, але мудре правило дозволить жартівливий приклад на малюнку. Що зображено на малюнку зліва, з права і яка цифра проставлена там?
Відповідь: Зліва – старий в окулярах, з права - папуга. Відповідно цифри 86 і 98.
Гейм 4. Дешифрувальщик
(розгадай ребуси)
Відповідь: карандаш Відповідь: точка
Відповідь: діаметр Відповідь: ластик
Відповідь: конус
Відповідь: Карандаш Відповідь: рамка
Гейм 5 “ Конкурс капітанів ”
Гейм 6 “Розшифруй-но…”
Питання до кросворду
1. Об'ємне геометричне тіло. (Конус)
2. Стандартний аркуш креслярського паперу. (Формат)
3. Креслярський інструмент, який маркірується буквами “М”; “Т”; “ТМ”, “В”, “Н”,“НВ” (Олівець)
4. Відношення між лінійним розміром зображення до розмірів об'єкту. (Масштаб)
5. На кресленні вона буває тонкою, товстою, хвилястою… (Лінія)
6. Одиниця виміру на кресленнях ( Міліметр )
7. Креслярський інструмент (Лінійка)
8. Геометрична фігура (Трикутник)
9. Перехід від однієї лінії контуру до іншої (Спряження)
Завдання на узагальнення.
Знайдіть на кожному рисунку четвертий зайвий предмет
Відповідь: Потрібно здогадатися на якій підставі або за якими ознаками потрібно виділити зайвий предмет.