Конкурс – гра «НАЙ, НАЙ, НАЙ…»

Про матеріал
Гра сприяє вихованню в учнів високих морально-психологічних якостей: рішучості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності, навичок працювати у команді, згуртованості в учнівських колективах.
Перегляд файлу

Конкурс – гра  «НАЙ, НАЙ, НАЙ…»  для учнів 5-го класу

 

Гра  сприяє вихованню в учнів високих морально-психологічних якостей: рішучості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності, навичок працювати у команді, згуртованості в учнівських колективах.

 

  Мета: розвивати  пізнавальні  інтереси , здатність  до самоанализу та розумінню  інших, сприяти формуванню  у дітей  позитивних  установок по відношенню  один до одного у ході  спільного  ухвалення   групового  рішення , сприяти  розвитку  дружніх  стосунків в колективі , створити  позитивний  настрій , атмосферу доброзичливості  та співпраці.

  Необхідні  матеріали: аудіо запис  ритмічної  музики, конверти  із  завданнями, скакалка, кольоровий  папір, клей та інші  атрибути  для конкурсів, грамоти  для нагородження.

                                        Хід  заходу

 Ведучий. Добрий  день, друзі! Сьогодні  я пропоную  пограти  в гру-конкурс, яка допоможе  краще  пізнати  один одного, покаже, які ви  кмітливі, розумні, спритні  та швидкі, а головне покаже  як ви  вмієте  співпрацювати  в команді, бути вірними  друзями , добрими і чуйними  людьми.

  Щоб  розпочати  гру, нам необхідно  поділитися  на дві  команди.

  Поділ  на команди. Ведучий  задає питання  на кмітливість. Перші  два учні, які відповідають  правильно, стають  капітанами. Капітани  обирають  собі  гравців.

  Варіанти  запитань.

1. Хто  схожий на коня ,але не кінь? (лоша, кобила).

2. Кажуть , що сорока приносить її  на хвості. (Новина).

3. Що  можна  приготувати , та неможна  з’їсти ? (Домашнє  завдання).

4. Він  схожий на зайця. (Кріль).

5. Скільки  буде 2 десятки помножити  на 3 десятки. (6 десятків).

6. Скільки  пальців  на двох  руках?( 10).

Після  поділу  на команди , учні  придумують  назву , займають  місця  за столом.

 Ведучий. Починаємо  нашу гру, яка складається  з декілька  конкурсів. Зараз перевіримо, чи  вміють  учасники  команди діяти  спільно.  Об’являю перший конкурс «Розминка».

Перший конкурс «Розминка». (Ведучий пропонує кожній команді вишукуватись за певною ознакою, а іншій команді вгадати, за якою ознакою вони вишукувались.)

 За зростом, від найвищою до найнижчої;

 За кольором волосся, від найтемнішого до найсвітлішого;

 За віком, від найстаршого до наймолодшого;

 Другий конкурс «Влучити в ціль». Запрошуються по одному учаснику від команди. Перед кожним ставиться кошик, в який треба закинути «сніжки» з газет.

Третій конкурс. «Хто швидше». Запрошуються по одному учаснику від команди. Виносяться по тарілці з кашею і чайні ложки.Переможець той, хто першим з’їсть кашу.

Четвертий конкурс «Загадки».

        1. На уроках, в книжці,  в  школі

 Почерпнеш ти  їх доволі.

  І назавжди у житті

 Стануть друзями тобі. (Знання)

 

  1. На базарі їх не купиш,

     На дорозі не знайдеш,

     І не зважиш на терезах,

     І ціни не підбереш.  (Знання)

 

  1. Букви всі від - А  до Я, -

  Як одна  міцна  сім’я.

  Варто всіх у цій родині

  Знати грамотній дитині. (Абетка)

 

  1. Разом  стіл я і стілець.

    Хто вгадаємолодець.  (Учнівська парта)

 

  1. Виводить букви і слова

    Усім  потрібна штучка.

    В руці виблискує здаля

    Зручна учнівська        (Ручка)

 

  1. Є чарівник у школі в нас,

    Ану впізнайте, хто він!

    Озветьсятиша йде у клас,

    Озветься ще раз – гомін.

    Щоб не спізнитись на урок

    Нам голос подає               (Дзвінок)

 

  1. Хто скликає  на урок?

    То гучний шкільний  (Дзвінок)

 

  1. В сумці зошит і буквар.

    Хто  до школи йде?          (Школяр)

 

 

  1. Для письма, сказати прошу,

     Що  потрібно взяти?              (Зошит)

 

  1.  Коли хочеш ти читати,

     То мене повинен   знати.

     А коли мене не знаєш,

    То  нічого не вгадаєш.    (Буква)

 

П’ятий конкурс «Естафета». Напроти кожної команди стоїть стілець, на стільцях лежать картки з прикладами і ручка, кожен учасник підбігає до стільця, бере верхню картку, розв’язує приклад і повертається, передає естафету наступному гравцю і т.д. Переможцем вважається команда, яка не тільки виконає завдання швидко, але й зробить найменше помилок.

 

Шостий конкурс «Збери прислів’я». Кожна команда отримує конверти, в яких знаходяться словосполучення, з яких необхідно скласти прислів’я .

 

 Сьомий конкурс. «Конкурс капітанів» Капітанам  вручаються по клубку ниток, в середині якого знаходиться записка із завданням. Капітанам необхідно перемотати клубок, прочитати завдання і виконати його. Хто зробить це першим, той і переміг. (Приклади завдань: присісти 10 разів, пострибати десять разів на одній нозі і т. п.)

 

 Восьмий конкурс «Знайди слово». До поданих слів добирають слова, протилежні за значенням. Починають з команди, яка поки що програє.

 

                         Гіркийсолодкий

                         Сміятисяплакати

                         Кориснийшкідливий

                         Хворітиодужати

                         Забути – згадати

                         Працьовитийлінивий

                         Заснутипрокинутись

                         День – ніч

                         Злийдобрий

                         Вітатисяпрощатися

 Дев’ятий конкурс. «Фантазія». Учасникам вручаються два конверти з набором для аплікації, клей-олівець. Необхідно виготовити поздоровну листівку, яка команда  зробить це швидше і оригінальніше, та і переможе.

 

Десятий конкурс. «Швидкий, спритний, кмітливий». Учасники сідають на стільці спиною один до одного на відстані 1,5 м. За сигналом треба витягти скакалку з-під стільця, хто перший – той переміг і приніс команді один бал.

Підведення підсумків гри, нагородження учасників.

ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 березня 2019
Переглядів
954
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку