Свято для майбутніх першокласників «Скоро в школу!»

Про матеріал

Сценарій свята майбутніх першокласників «Скоро в школу!» з презентацією.

Перегляд файлу

Свято для майбутніх першокласників

«Скоро в школу!»

 

Ведучий:    Заходьте дружно і сміливо,

Маленькі школярі, до нас.

Життя цікаве в нашій школі

Розпочинається для вас.

Ведучий. Шановні діти, гості, батьки. Сьогодні у велику дружну   шкільну    родину ми приймаємо  майбутніх першокласників.

 


1. Зібрались, дружно ми на свято

Сьогодні в цей прекрасний час,

Щоб вам удачі побажати

І запросити  в  перший клас.(Разом)

 

2. Багато доброго, нового

Життя відкриє ще для вас

Як перша сходинка до нього

Для всіх вас буде перший клас.(Разом)

 

3. І тата й мами вам бажають

Доріг щасливих і дзвінких

І школа радо привітає

Першокласників таких.

 

4. Завітайте в нашу школу,

Там побачите дива:

Гомінка, неначе вулик,

Привітає всіх вона.

 

5. Найчарівніша з чарівних

Наша школа – краща всіх,

Бо у будь – яку погоду

Тут луна веселий сміх.


 

Ведуча.  Розквітають посмішки навколо,

               Радісно луна веселий сміх.

               Це моя найкраща  в районі  школа  

               Зустрічає школярів своїх.

Ведучий. За чистим – чистим полем,  в центрі Покровщини, за дрімучими лісами, на березі річки Вовчої є казкове село.

Всі учні 4 класу:  Коломійці.

Ведуча.  А в цьому селі є м-м

Ведучий. Будинок.

Ведуча. Так-так  оазис!

                Де буває тихо-тихо….

Ведучий . Інколи

Ведуча.  Весело!

Ведучий. Постійно

Ведуча. Шумно!

Ведучий. Завжди.

Разом: А чи  здогадуєтесь ви, що це за райське місце?

Учні 4 класу хором: Школа

Ведучий . Стоїть на  Шкільній  будинок чудовий.

  І рідний він серцю, хоча і не новий,

            Куди не поглянеш – тут всюди рідня,

            Живе в цьому домі справжня сім`я.

 

Ведуча.

Ви із нами познайомтесь,

Зрозуміти не відмовтесь.

Наші думки поважайте,

Що не так, то вибачайте.

Слово учням 4 класу:


1.Ми привели собі на зміну

Маленьких учнів –  в перший клас.

Учіться, любі, на “відмінно”,

Ростіть, мужнійте, в добрий час.

2.А ми у п’ятий вже ідемо,

До школи топчемо стежки.

І теж мужніємо, ростемо,

Сюди ідемо залюбки.

3.Бо тут навчилися дружити,

Пізнали, де добро і зло.

У школі ми вчимося жити,

Усім нам дуже повезло,

Що в нас такі хороші діти,

Найкращі в світі вчителі!

І вам тут, діти, добре буде,

Це найкраще місце на Землі!

4.3 усмішкою я згадую той час,

І не забуду у житті ніколи,
Як мене, маленьку, в перший клас
Мама з татом привели до школи.
5.Я так само, як і ці малі,
Зайчика у ранець пакувала.
Школа - гарне місце на землі!
Тільки я тоді про це  не знала.

6.Шановні майбутні  школярики, ми вас

вітаємо,

Терпіння й працездатності бажаємо

Бо ви вступаєте без страху і жалю
У нашу  шкільну сім'ю.

7.  Ой, які малесенькі, ой, які гарнесенькі.

 Ці хлоп'ята і дівчата від сьогодні школярі.

Ще учора в дитсадок їх водили мами,

 А скоро вже до школи підуть разом з нами.   

 8. Треба, щоб і ви до нас привітними були —

  Ми ж вам учительку і клас свій віддали.

  І незабаром  вас будуть звати не малюки,

 А учні  школи  — першокласники.


Інсценізація «Йду до школи» Червона Шапочка і Вовк

Червона Шапочка: Іду до своєї бабусі в гості. Ще кілька днів і зовсім часу у мене не буде!

Вовк: О! Червона Шапочка йде. Зараз я нею поласую.

Доброго дня тобі, мила дівчинко! Куди це ти так поспішаєш?

Червона Шапочка: Ой вовче, а ти ніби не знаєш куди я поспішаю! Звичайно, до своєї бабусі. Я їй несу… мене для неї дуже хороша новина.

Вовк: Звичайно, ти їй пиріжки несеш.

Червона Шапочка: От і не вгадав. . Я їй несу дуже хороша новину і ти ніколи не відгадаєш, яку!

Вовк:  Мабуть, мама купила тобі нову шапочку або нову ляльку.

Червона Шапочка: А от і не вгадав! Мені мама купила портфель.

Вовк: Портфель? А з чим його їдять? Він дуже смачний? Дай попробувати! Я такий голодний!

Червона Шапочка: Ох і відсталий ти , вовче! Як можна не знати , що таке портфель! Думай, вовче, думай!

Вовк : (думає) Може, це…

Червона Шапочка: Діти, допоможіть вовкові.

Вовк: А для чого він тобі?

Червона Шапочка: Я до школи вже йду.

Вовк:  Чого до тієї школи ходити?

Червона Шапочка: Як чого? Вчитися! Хіба ти все , вовче, знаєш?

Вовк: Так-так, я знаю все. Треба швидко бігати, щоб зайців наздогнати, курочку вкрасти…

Вбігають звірі

Зайчик.  Хто це хоче зайця наздогнати? Я у школі на фізкультурі швидше всіх звірів бігаю!

Вовк.  А ти, що теж до школи ходиш?

Читання віршів учнями(учні мають маски тварин)

Котик. Котик песику сказав: — Завтра в школу йдемо, м’яв!

Вовк. Нащо б грамоти я вчився, Коли песиком вродився?.

Котик. В нас програма є своя: В тебе − «гав!», А «мяу!» − моя. Вчитися мишей ловити, хвостиком своїм крутити, Спинку гарно вигинати, муркотіти, добре спати.

Білочка. Білочка вчиться стрибати, гриби, ягоди збирати.

Зайчик. Зайчик − бігати, втікати, вчиться страх перемагати.

Курочка. Курочка собі сокоче, бо яєчко знести хоче.

Півник. Півник весело співає, Вранці всіх попіднімає.

Ведмідь. Ведмідь учить мед шукати Так, щоб бджіл не турбувати.

Бджілки трудяться зрання, Вдень і ввечері щодня..

Тільки трутень любить спати, Мед готовий поїдати. 

Трутнів серед нас нема, Будем вчитись з усіма.

 

Учні  4 класу виконують пісню « Чого вчать в школі».


Заходить Кіт:            Я мудрий, вчений гарний кіт.

Всім від Базиліо привіт!

Усюди вже я побував.

Нарешті і сюди попав.

Я радий, що сюди забрів,

Ще й Буратіно тут зустрів.

(З-за сцени з'являється Буратіно).

Йому пораду гарну дав,

За це я грошики узяв.

А може тут є серед вас

Маленькі ледарі якраз!

Я дуже-дуже їх люблю,

І лінуватися навчу. Мур - няв!

Ви хочете учитись,

Чи гарно, старанно лінитись?

Діти.  Учитись!

Кіт.  Навіщо вам учитись —

Так важко наробитись?

Хіба не краще гратись,

Сміятись і кататись,

Уранці не вмиватись,

І навіть не вітатись?!

Діти. Не хочемо лінитися!

 Ми будемо учитися!

Кіт.   Які нечемні діти в вас.

Мабуть, піду я в інший клас. (Прислухається).

Здається, хтось сюди іде.

Не заховаєшся ніде.(Кіт похапцем одягає піджак навиворіт, знімає капелю­ха, кладе біля ніг. Прикидається сліпим. Заходить Лисиця).

Лисиця   В лісі я живу із роду,

Маю дуже гарну вроду,

Не збагну лише ніяк,

Чом мене не люблять так.

Я ж усім вам, як сестриця.

А зовуть мене Лисиця.

До курей я не байдужа,

Бо люблю їх дуже, дуже.

Ви не вірте, що руда,

Хитра, підла та лиха.

Я ж усім вам, як сестриця,

А зовуть мене... Лисиця.

Кіт   Подайте бідному, сліпому,

Глухому і німому (ой!)

Коту Базиліо.

Лисиця. Привіт, Базиліо, привіт!

Який нечемний, впертий кіт!

Тебе одразу упізнала.

А в мене є шматочок сала.

Кіт (радіє, хапає), Мур-няв!

Лисиця. Нарешті ти мене впізнав!

Кіт.    Привіт, Алісо! Що хотіла?

Чи так тиняєшся без діла?

Лисиця. Та вже не буду я брехати.

З тобою хочу працювати.

Кіт.   Коли ж бо так, то підкажи,

Дітей дурить допоможи!

Хочуть вони всі учитись,

А треба — старанно лінитись.

Коли не будуть уроків вчити,

Нам буде легко їх дурити. 

Ну що, второпала, кума!

Лисиця. Розумник! В мене й слів нема.

Здається пригадала я.

Сюди майбутні школярі

Прийшли на свято-зустріч —

Зі школою знайомитися!

Кіт.  Не хочу, щоб вони навчалися! (Вибігають).

Буратіно. Що робити? Хто допоможе?

Де ти, добра Феє?

Прийди! Допоможи!

Фея:   Добрий день!

Я чула голос,

Мене кликали сюди?

А, бешкетнику, це ти!

Скрізь устиг накоїть лиха,

А тепер сиди вже тихо.

Буратіно:  Ой, пробачте! Я не знав!

Фея. Я прибула з чарівної країни Знань. Я повелителька її. Вітаю вас усіх зі святом.  Дорогі  майбутні першокласники! Ви разом зі своєю першою вчителькою помандруєте у країну Знань! Крокуючи стежками – класами, пізнаєте чудовий світ Знань. Він відкриє вам Всесвіт, подарує любов, нові знання, творчу уяву і радість.  Бажаю вам бути завжди здоровими, щирими, добрими. Хай вам щастить!

Вчитель. Дорогі наші маленькі друзі! Ми дуже раді прийняти вас сьогодні в нашу дружну шкільну родину.

Але спочатку нам треба познайомитись.

-Мене звуть…

-Назвіть, будь ласка, кожен своє ім`я голосно.

-Ви почули?  Ні? І я не почула.

-А тепер промовте своє ім`я пошепки. Почули? Ні?

-Так як же нам познайомитись?

-Ну, добре, я пропоную ще один спосіб знайомства. Давайте станемо в коло. Передавайте один одному кульку-сердечко і називайте своє імʼя.

Будемо ми всі дружити,

В мирі й злагоді всі жити,

Бо тепер усі ви і я – дружня сім’я.

Один одному всміхнемось і потиснемо руки.

Любі друзі! Вирушаєм пізнавати науки!

 

Кореспондент до вас прийде,

Інтерв’ю у вас візьме (вчитель одягає окуляри і бере мікрофон)

Кореспондент. І так. Увага. Ми ведемо свій репортаж, з Коломійцівської школи. Зараз ми поспілкуємося з майбутніми першокласниками, які сьогодні вперше завітали до  школи.

Хочу поцікавитися скільки вам років?

То ви вже повинні знати, що зараз ранок, день чи вечір.

Коли можна кататися на санчатах взимку чи влітку?

Скільки колес у машини?

Скільки вогників у світлофора?

Скільки оченят у ляльки?

Що роблять ложкою?

Що роблять олівцем?

А скільки б ви намалювали сонечок на небі?

А яких звірів ви знаєте? Всі люблять природу. А яких птахів бачили і запам’ятали?

Так. Добре. А чим запам’яталось вам минуле літо? Де ви побували? Що цікавого бачили?

То мабуть всі діточки люблять День народження. Який подарунок ви отримали на останній День народження?

Ким ти хочеш стати коли виростеш? (лікарем, космонавтом, вчителем)

У кого більше ніг: у собаки чи у півня?

Вчитель: А щоб стати гарним кухарем, інженером чи банкіром, що потрібно робити? (гарно вчитися)

Прихід букви Я

Вчитель:


Поки али, верещали

Букви всі повибігали.

А до нас прийшла одна

І красива, і струнка (показую Я)

Хоче все про вас дізнатись

І трошечки погратись.

Буква «Я» буде питати,

Ну а ви відповідати.

Якщо ви такі як «Я»

Дайте відповідь -: «І я.»

Гра «Я …, а ти?»

Я працьовита, а ти? (…і я)

Я щаслива, а ти?

Я сумна, а ти?

Я сильна, а ти?

Я ледача, а ти?

Я охайна, а ти?

Я вперта, а ти?

Я жадібна, а ти?

Я сором’язлива, а ти?

Я смілива, а ти?

Я чесна, а ти?

Я радісна, а ти?

Я вірю у Діда Мороза,  а ти?

Я доброзичлива,  а ти?

Я спокійна,  а ти?

Я вертлява, а ти?

Гра «Я - не я»

А тепер продовжим грати –

Треба вам відповідати: «Я – не я!»

Рано вранці хто піднявся?

А хто сонечку посміхався?

Не хотів хто одягатись?

А зарядку хто робив?

Свої рочки хто не мив?

Добре з ранку готувався. Хто?

А ще й досі не вмивався. Хто?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

Бачу всім вам хочеться знання пізнати.

І майбутніми першокласниками скоріше стати.

 


                                   Виходить Мальвіна, згодом – Буратіно.

Мальвіна.

 Добрий день, дорогі дорослі й діти!

Що мені тепер робити?

Буратіно втік з уроку!

Маю ось таку мороку.

З останніми словами Буратіно підходить до Мальвіни стає у неї за плечима. Визирає з правого боку «а я тут». Мальвіна повертає голову, Буратіно з лівого боку «а я тут».

То ти тут,  Буратіно? Ти нечемний.

Привітайтеся з дорослими і дітьми.

Буратіно:  Добрий день діти!

Мальвіна: Будьте уважні, Буратіно. А тепер продовжуємо вчитися.  Послухайте задачу. Уявіть собі, що у вас 2 яблука.

Буратіно: А в мене немає жодного яблука (показує долоні).

Мальвіна: А ти просто уяви, що вони у тебе є.

Буратіно: (сумно) Уявив.

Мальвіна: Хтось узяв у тебе одне яблуко. Скільки яблук тепер стало?

Буратіно: Два.

Мальвіна: Будь ласка, добре поміркуй.

Буратіно: Два, бо я не віддам отому Хтосеві своє яблуко, хоч як би він не забирав.

Мальвіна: Який ти неуважний! Це ж математична задача.

Буратіно: Та досить вже дратувати мій апетит задачами з уявними яблуками.

Час зїсти справжнє!

До Буратіно: Ти із дому утікав,

І Букварика продав.

Гроші хитрий кіт украв,

А ти й далі «ловиш гав».

Неуважний, хвальковитий,

Що з такими слід робити?

Ось якби ти не лінився,

А старанно й гарно вчився,

Якби щодня мчав на урок —

Не допустив би помилок.

Буратіно. Що ж мені тепер робити?

Мальвіна.  Швидко літери вивчити тобі допоможуть майбутні першокласники, які незабаром прийдуть до школи.

Буратіно. Але ж у школі постійно торочать: “Катю, будь уважна! Tолю, будь старанним! ”. Ніби це так легко!

Вчитель: А нічого складного в цьому немає. Зараз, дітки, ми проведемо з вами гру на уважність. Коли я підіймаю червоний кружечок, ви плещете в долоні, якщо синій – тупаєте ногами, а коли жовтий – присідаєте. Домовились.

Вчитель: Ну що бачиш ? Вміють діти бути уважними.

У школі необхідно дотримуватись правил.  Зараз учні 4 класу хочуть познайомити вас із правилами поведінки, яких слід дотримуватися школярам.


1.  В школу ходили стільки років —

 І неабиякий в ній досвід здобули.

 Його ми хочемо тепер вам передати,

 Щоб ви найрозумнішими були!

 

2. Ми у школі вже прижились,
Правил добрих ми навчились
Ось послухайте ви їх
І дотримуйтесь усіх.

3. Перше правило: учитись,
Щоб “12” завжди  мати.

Друге правило: трудитись,
Батькам вдома помагати.


  4. Бути чесним і правдивим ,
Третє правило у нас.

 Бути другом незрадливим ,
Клас – за тебе, ти – за клас.

 

5. Мудре правило четверте,
Знай і друзям розкажи:
Наполегливо й уперто
Економ і бережи
Парту, книгу, кожну річ.
Берегти, любить природу –
Це наказ твого народу.

 

6.  П’яте правило: читати,
Малювати і співати,
Гратися з товаришами
І дружити з малюками.

 

 

7. Наче рідну неньку, школу треба любити,

Бо вона навчає, як на світі жити.

Я порошу вас , діти, добре пам’ятати:

Добре того вчити, хто все хоче знати.

 

8.Хай добре працюється вам і живеться,

Все можеться і все вам вдається!

Учіться малюки! Вчення – це політ!

Вам стільки таємниць відкрити слід!


Буратіно Я впевнений, що ці малюки навіть не знають, що треба носити у портфелі. От і на свято вони прийшли з іграшками.

Вчитель: Ну це ти вже занадто. Я гадаю, кожен школяр відрізнить зошит або пенал від іграшки. Правда, діти? І на підтвердження моїх слів ми з дітьми проведемо гру «Збери портфель».

Умови гри такі: за сигналом біжить один гравець до стільця, дістає предмет, який відносимо до  шкільного приладдя, і кладе його в портфель,  вертається  назад, торкається долонею свого товариша і стає в хвіст команди. Другий гравець біжить, дістає наступну річ, яку треба брати до школи, і кладе   також в портфель. Всі знаєте, що необхідно брати до школи. Зрозуміло ?

Вчитель: Які ви розумні. А тепер дайте допоможемо Буратіно розвʼязати задачі .

Задачі к віршованій формі задає Мальвіна

Буратіно Знаєте, все-таки я переконуюся, що школа – це добре, а навчання – це дуже цікаве заняття.  Візьмемо для прикладу уроки фізкультури. І набігаєшся, і накричишся.  Краса!

Вчитель: А зараз ми пропонуємо вам, дітки, пограти у спортивну гру.

Слухайте уважно умови гри:

Беремо кульки, подивіться, які на кульках написані цифри. За моїм сигналом «Вийшли числа на зарядку, встали числа по порядку» ви маєте стати правильно на своє місце і виконувати мої команди:

Присідають сусіди числа шість;

Пострибають числа, які  менші за число 5;

Піднімуть вгору руки числа більші за число 7.

Покрутіться сусіди числа 4,8.

Виходить Червона Шапочка

Червона Шапочка:

                 Я знаю, малята,

                 Що казок читали ви багато.

                 Зараз перевіримо ми враз,

                 Хто казки найкраще знає з вас.

1.Хто кругленький, наче м’ячик  весело по лісі скаче,

Від діда з бабою утік, попав лисиці на обід?  (Колобок)

2.А тут живе звірят багато – можу вам я їх назвати:

Зайчик – стрибайчик , і мишка – шкряботушка,

Лисичка – сестричка, і жабка – квакушка,

Ведмідь – набрідь, і братик – вовчик –

всі оселились тут охоче.(Рукавичка)

3.Він веселий і незлобний, цей хороший дивачок.

Дружать з ним сова та ослик, і маленький П’ятачок .

До прогулянки він ласий, є на мед чутливий нюх.

Та ім’я  цікаве має цей ведмедик … (Вінні - пух)

4.  Він дружок звірятам, дітям, він живий, як я і ти,

Та таких  у цілім світі нам ніде більш не знайти.

Це тому, що він не пташка, і не тигр , і не комашка,

Він не котик, не щеня, не бабак, не білченя.

Він знімається в кіно і відомий всім давно.

Упізнать його не важко, а зоветься …(Чебурашка)

 

Буратіно. Молодці, діти. Я із задоволенням буду з ними навчатися. Візьмете мене до себе?

Вчитель. Беремо його в наш клас?

Мальвіна.  Бажаю успіхів і знань

Змагань, і віри, і дерзань

Знання потрібні кожному із вас

Учіться друзі. В добрий час.

Фея. Запрошуємо  гостинно гостю дивну!

    Цілий рік за кожним вона пильно спостерігає

     І, як добра чарівниця, всім допомагає.

            Зустрічайте Королеву знань.

Королева знань:

                  Добрий ранок, любі друзі!

У вас сьогодні свято -

З ним прийшли вас привітати.

Не лінуйтеся, навчайтесь

І розумними зростайте,

Ключ чарівний ми вам вручаємо,

Щоб з ним пішли ви в перший клас.

Ви відкриєте ним найкращі знання.

Хай щастить вам на довгій, шкільній дорозі.

Королева знань: Шановні майбутні пер­шокласники! Подивіться, у нас в руках (всі виставляють вперед) золоті ключики. Вони допоможуть нам разом відкрити двері у чудову країну Знань. Такі символічні ключики ми вручаємо всім вам. Нехай вони будуть тими ключиками, які допоможуть вам легко здобувати знання.

  Вірш «Запрошення в школу»

Шановне дошкільнятко! Збирайся в перший клас.

Заміниш і маму, й татка і в школу йди до нас.

Бо тут тебе чекають стежинки «Букваря»,

Твій клас, і дошка, й парта, й вчителька твоя.

Ти іграшку з полиці улюблену візьми,

Вона нам знадобиться, як попрацюєм ми.

Тебе матуся й тато до школи приведуть.

Роботи в нас багато – отож, у добру путь!

Тобі, дитино, в школі учитись і рости,

Тож май міцне здоров’я, і хай тобі щастить!

Вчитель. Хай здійсниться кожен ваш каприз

                 Запрошуємо на танець-сюрприз.

Діти танцюють і раптом лопається кулька і падають цукерки.

Вчитель. Урочисте наше свято

Вже підходить до кінця.

Нехай пісенька прощальна

Зігріва наші серця.

Пісня «Сто відсотків щастя»

Завантаження...
docx
Додано
27 березня 2019
Переглядів
1942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку