Світлофор Світлофорович
конкурс-гра
з правил дорожнього руху
(я досліджую світ, 2 клас)
МЕТА. В ігровій формі виявити рівень сформованості компетентностей учнів з правил дорожнього та вуличного руху, закріпити ці знання за допомогою деяких практичних моментів гри; розвивати вміння чітко відповідати на питання та, де це потрібно, інсценувати відповідь; розвивати пам’ять, логічне мислення, навички дотримання правил дорожнього та вуличного руху у повсякденному житті; виховувати почуття товариськості, бажання до змагань.
Обладнання: маршрутні листи, набір дорожніх знаків, макет світлофора, жезл для регулювання дорожнього руху, дидактичний матеріал, наочність.
Хід заняття
Гра розрахована на учнів молодших класів. Кількість станцій відповідає кількості класів-команд, що беруть участь у грі. Кожна команда повинна мати назву та емблему. Гра потребує не тільки попередньої підготовки учнів, великого обсягу дидактичного матеріалу, наочних посібників, а й естетичного обладнання кожної станції. На кожній станції висить покажчик з назвою, повинен бути необхідний дидактичний та наочний матеріал для проведення гри, а самі станції розташовані по всій школі.
На початку гри кожна команда отримує маршрутний лист з назвами станцій, їх розташуванням та колонкою для балів, які гравці отримують за свої відповіді. Цей лист команда залишає на своїй останній станції.
Станції
Гравців на станції зустрічають учні, які одягнені у форму дорожнього патруля. Вони задають по декілька запитань.
За правильну відповідь команда отримує 5 балів.
Гравців на станції зустрічає учень в костюмі Світлофора.
Правильна відповідь – 3 бали.
Учасник зустрічає на станції гравців у формі Регулювальника.
Правильна відповідь – 4 бали.
Гравцям запропоновано декілька знаків, значення яких вони повинні пояснити. За правильне і повне пояснення – 5 балів.
Два учні з команди беруть участь у конкурсі малюнків; їм називають по одному знаку, і вони повинні їх намалювати. Усі інші гравці беруть участь у практичних заняттях: переходять вулицю, де є
На цій станції зображена дорога з усіма ї знаками.
На станції експедитори пропонують учасникам гри в ігровій формі дати відповідь на запитання – 5 балів.
Вкінці підводяться підсумки.
1