Конкурс-гра з правил дорожнього руху "Світлофор Світлофорович"

Про матеріал
Матеріал містить ігрові форми роботи для перевірки сформованості компетентностей здобувачів освіти з правил дорожнього руху.
Перегляд файлу

 

Світлофор Світлофорович

конкурс-гра

з правил дорожнього руху

(я досліджую світ, 2 клас)

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТА. В ігровій формі виявити рівень сформованості компетентностей учнів з правил дорожнього та вуличного руху, закріпити ці знання за допомогою деяких практичних моментів гри; розвивати вміння чітко відповідати на питання та, де це потрібно, інсценувати відповідь; розвивати пам’ять, логічне мислення, навички дотримання правил дорожнього та вуличного руху у повсякденному житті; виховувати почуття товариськості, бажання до змагань.

Обладнання: маршрутні листи, набір дорожніх знаків, макет світлофора, жезл для регулювання дорожнього руху, дидактичний матеріал, наочність.

Хід заняття

      Гра розрахована на учнів молодших класів. Кількість станцій відповідає кількості класів-команд, що беруть участь у грі. Кожна команда повинна мати назву та емблему. Гра потребує не тільки попередньої підготовки учнів, великого обсягу дидактичного матеріалу, наочних посібників, а й естетичного обладнання кожної станції. На кожній станції висить покажчик з назвою, повинен бути необхідний дидактичний та наочний матеріал для проведення гри, а самі станції розташовані по всій школі.

  1. Дорожній патруль – перед спортзалом.
  2. Світлофор.
  3. Регулювальник.
  4. Знаки.
  5. Увага, дорога!
  6. Міський транспорт.
  7. Практична.

      На початку гри кожна команда отримує маршрутний лист з назвами станцій, їх розташуванням та колонкою для балів, які гравці отримують за свої відповіді. Цей лист команда залишає на своїй останній станції.

      Станції

  1. Станція «Дорожній патруль».

      Гравців на станції зустрічають учні, які одягнені у форму дорожнього патруля. Вони задають по декілька запитань.

      За правильну відповідь команда отримує 5 балів.

  1. Хто називається учасником дорожнього руху? (Пішохід, водій).
  2. Якщо мотоцикліст веде мотоцикл, хто він:
  • пішохід? +
  • водій?
  1. Якщо мотоцикліст їде на мотоциклі, хто він? (Водій).
  1. Станція «Світлофор».

      Гравців на станції зустрічає учень в костюмі Світлофора.

  1. Які кольори є у світлофора? (Червоний, жовтий, зелений).
  2. Що вони означають, і як повинні діяти пішоходи?
  • Червоний – стій! – пішоходам не можна знаходитись на проїжджій частині вулиці.
  • Жовтий – готуйсь! – якщо він спалахнув після червоного, пішоходи повинні приготуватися до переходу вулиці, а якщо після зеленого – швидше закінчити цей перехід.
  • Зелений – іди! – сигнал пішоходам до переходу вулиці.

      Правильна відповідь – 3 бали.

  1. Станція «Регулювальник».

      Учасник зустрічає на станції гравців у формі Регулювальника.

  1. Які ви знаєте сигнали регулювальника? (Показати).
  2. Що вони означають? Як повинні діяти пішоходи?
  • Якщо регулювальник стоїть до пішоходів обличчям або спиною, дорогу переходити не можна;
  • коли він повертається боком, це рівнозначне зеленому кольору світлофора і означає, що прохід вільний;
  • піднята вгору рука регулювальника відповідає жовтому сигналу світлофора.

Правильна відповідь – 4 бали.

  1. Станція «Знаки».

      Гравцям запропоновано декілька знаків, значення яких вони повинні пояснити. За правильне і повне пояснення – 5 балів.

  1. Станція «Практична».

      Два учні з команди беруть участь у конкурсі малюнків; їм називають по одному знаку, і вони повинні їх намалювати. Усі інші гравці беруть участь у практичних заняттях: переходять вулицю, де є

  • світлофор;
  • стоїть регулювальник.
  1. Станція «Увага, дорога!»

      На цій станції зображена дорога з усіма ї знаками.

  1. Як треба переходити вулицю в місцях, де відсутній світлофор або регулювальник?
  2. З якого віку дозволяється їздити по проїжджій частині вулиці:
  • на велосипеді (з 14 років);
  • на мопеді (з 16 років).
  1. Станція «Міський транспорт».

      На станції експедитори пропонують учасникам гри в ігровій формі дати відповідь на запитання – 5 балів.

  1. Які правила існують при посадці і висадці пасажирів міського транспорту? (Заходити через задні, а виходити через передні двері).
  2. Як обходити автобус, тролейбус, трамвай? (Автобус, тролейбус – ззаду, трамвай – спереду).

      Вкінці підводяться підсумки.

1

 

docx
Додано
13 лютого 2023
Переглядів
335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку