КОНКУРС «Маленькі красуні»
Мета: розвивати в учнів навичок виразного читання віршованих творів та розвитку їх артистичних здібностей; розвивати кмітливість та вправність, естетичний смак учнів; виховувати повагу до однокласниць.
Ведучий 1.Я не бувала за дальніми морями,
Чужих доріг ніколи не топтала —
В своїм краю під буйними вітрами
Щасливою і вільною виростаю.
Ведучий 2. Мене ліси здоров’ям напувають,
Коли бродив у їхній гущині,
Мені поля задумливо шепочуть
Свої ніким не співані пісні.
Ведучий 1. Чужих країв ніколи я не бачила,
Принад не знаю їхніх і окрас,
Та вірю серцем щирим і гарячим:
Нема землі такої, як у нас.
Ведучий 2. Нема ніде такої вроди,
Ведучий 1. Нема дівочої краси,
Ведучий 2. Вода – неначе чисті води,
Ведучий 1.Неначе крапельки роси.
Ведучий Доброго дня, шановні друзі!
Ми раді вітати вас на конкурсно -розважальній програмі «Маленькі красуні!»
Україна славиться красунями здавна. Їм у всі віки були притаманні неповторна врода, світлий розум, працьовитість, багата фантазія і, звичайно ж, велика шана, любов і повага до рідного краю.
Багатьма такими рисами наділені і наші сьогоднішні дівчатка, які будуть брати участь у конкурсі .Який ми назвали «Маленькі красуні ».
У ньому братимуть участь усі ті, хто вірить і сподівається, любить і перемагає, бо з ними – юність та дівоча краса.
Дівчата покажуть нам свою кмітливість та винахідливість, загальну культуру та оригінальність, знання мови та літератури, а також - вміння бути гарними господиньками. На них чекають різні випробування.
Комусь пощастить більше, комусь менше. Але не треба сумувати у разі невдачі, не личить схиляти голови в тузі.
А судді то хто?
А ось і настав час відрекомендувати усім присутнім членів журі - справжніх експертів і цінителів дівочої краси.…………………………………………………………………………
1. Привітання команд.
Ведуча. Прошу представити команди. Команда 1.( Емблема, девіз)
2.Літературний конкурс. (2 уч.)
Для однієї учасниці підготовлено конверт із прислів’ями та віршем.. Кожна з дівчат бере закритий конверт із завданням і письмово відповідає. На обдумування дається по хвилині на прислів’я і по дві хвилини на вірш.
1. Продовжити прислів’я.
Погане слово краще проковтнути, ніж …(промовити).
Більше думай, а менше …(говори).
Нема друга – шукай, а знайшов – …(бережи).
Справжні друзі пізнаються в …(біді).
2. Вставити пропущені слова у віршику.
Відшуміли поза гаєм
Щедрим колосом …(поля).
Називається … (врожаєм)
Те, що родить нам земля.
Хто в хустині червоненькій
Став у лісі між …(дубів)?
Може, дівчинка …(маленька)
Назбирать прийшла грибів?
3. «Маленька Попелюшка» (1 уч.) ( одночасно)
Розкласти крупи, насіння в різний посуд.
4. Конкурс мрій, що можуть збутися
Скласти твір – роздум «Якби я була чарівною феєю..» (до 6-7 речень) (робота команди)
5. «Маленька інтелектуалка» ( по 2 питання команді, по – одному)
1. Назвіть дерево, що є одним із символів України і має лікувальні властивості? (Верба)
2. На яке дерево сідає ворона після дощу? (на мокре)
3. Як називається сніп, який ставлять під образами на Святий вечір? (Дід, Дідух)
4. Як одним словом можна замінити: зима, весна, літо, осінь? (рік)
5. Які ти знаєш національні символи України?
6. Мамина мама. А нам? (бабуся)
7. Державний символ України. Урочиста пісня, символ патріотизму, національного єднання (Гімн).
8. Якою косою не можна косити? (дівочою).
9. Яка книга починається словами «Реве та стогне Дніпр широкий»? («Кобзар» Т. Шевченко).
10. З якого посуду нічого не можна з’їсти? (з порожнього)
11.Рослина, яка в українському фольклорі є символом дівочої вроди, вірності й ніжності. (Калина)
12. Що можна бачити з закритими очима? (сон)
13. Ким бігала корова, як була маленька? (телям)
14. Яким стане білий камінь, якщо вкинути його в Чорне море? (мокрим)
15. Що стоїть між вікном і дверима? (буква і)
6. Конкурс «Перекладач»
Запрошую по 1 представниці від команди – знавця англійської.
Письмово перекласти речення.
1. Чекати на автобус
Wait for a bus
2. Нести сумку для покупок.
Carry shopping bag
3. Куштувати полуницю
Teste strawberry
4. Ходити за покупками
Go shopping
5. Вчити англійську
Learn English
7. «Читайко» Учасники команди отримують вірш і читають його . Враховується правильність , чіткість , виразність , емоційність , міміка . жести . (у вірші немає розділових знаків)(5 балів)
ВИХОВАНІ ДІТИ
За сніданком Юра Віту
Поучав як старший брат
Добре виховані діти
Не ковтають виноград
Не запізнюються в гості
І не їздять без квитка
Прибирають вранці постіль
Не втікають з дитсадка
А мене озвалась Віта
В дитсадочку старші вчать
Добре виховані діти
За столом завжди мовчать
СОЛОДКІ СНИ
Вкладаючи доню спати
Сказала тихенько мати
Пошвидше Оксанко засни
Побачиш солодкі сни
Озвалась Оксанка Ой рідна
Щось довго тих снів не видно
І додала нетерпляче
Я знаю як їх побачить
Як саме Скажи на вушко
Для цього мені під подушку
Щовечора ви або татко
Кладіть хоч одну шоколадку
ГОРІШКИ
Дорікала мама синові
Ох який скупий ти Гнатику
Чом горішками не ділишся
Із бабусею і братиком
А нащо мені ділитися
Каже мамі син по щирості
У бабусі зуби випали
А в Сергійка ще не виросли
8.Конкурс «Музичний». Учасниці команди виконують пісні.
9. Конкурс «Танцавальний». Учасниці команди виходять танцюють підготовані танці. (5 балів)
10. Конкурс «Художній». Намалювати листівку до свята Великодня.(3хв)
.
Ведуча У кожній квітці своя чарівність. Так само, як у кожній дівчині Треба лише вміти бачити. Треба вміти дивитись . Якщо ви і в кожній конкурсантці є також своя неповторність.
Ведучий Отже, є на Україні справжні красуні. Сподіваємось, що вони прославлять, і на весь світ наші національні і культурні традиції, красу української Берегині.
Тож бажаєм вам, красуні,
Чистих рос,
Пречистої думки,
Краси і вроди,
Як квіту у вінках.
СЛОВО ЖУРІ