Міс та містер школи
Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.
Оформлення: повітряні кульки, святкові плакати.
Музичне оформлення: музичні композиції про кохання, любов, почуття.
Технічні засоби: музичний центр, мікрофони, акустична система.
Зал святково прикрашений. На стіні поштова скринька для «валентинок» і три оформлених стенди з білим ватманом і повішеними фломастерами (кожен бажаючий може залишити сердечне (любовне) послання: учні вчителям, вчителі учням, між учнями. Стенд присвячений історії свята «День Святого Валентина» під назвою «А чи знаєте ви ...?»
Хід заходу
У фойє звучить танцювальна музика.
Звучать фанфари, відкриваються двері до святкової зали.
Під музику з к / ф «Осінній марафон» на сцену виходять ведучі
Ведучий 1. Дорогі друзі! Сердечно вітаємо вас з Днем усіх закоханих!
Ведучий 2. Любов - це прекрасне почуття, це почуття, що творить чудеса, що робить людину сильною, чистою, доброю, зарядженою позитивом!
Ведучий 1. Тільки почуття закоханості змушує горіти серця відвагою, розквітати чарівною квіткою, вимовляти прекрасні слова!
Ведучий 2. Нехай же світом править ЛЮБОВ!
Обидва ведучих. З Днем Святого Валентина!
Ведучий 1. А що ви знаєте про це свято?
Ведучий 2. Конкурс «Що ви знаєте про День Святого Валентина?» (всім присутнім на вечорі ведучі задають питання )
Варіанти (зразки) запитань:
1.Дата святкування свята (14 лютого)
2. Де вперше відзначалося свято? (У Древньому Римі)
3.Чому свято називається «День святого Валентина»? (В честь священика Валентина, який був страчений 14 лютого 269 року н.е. Римським імператором Клавдієм II за проповідницьку діяльність серед молоді)
4.Як називаються листівки, які посилають один одному закохані у свято. («Валентинки»)
5.Єдина в світі країна, де свято офіційно заборонено, причому під страхом великих штрафів. (Саудівська Аравія)
6. Форму чого мають листівки-валентинки, якими обмінюються закохані?
(Форму серця.)
7.Любовна карткова масть - це ... Яка? (Чирва.)
8. На якому острові знайдено грецьку мармурову статую богині кохання Афродіти?
(На острові Мелос, Південна Греція. Звідси і загальноприйнята назва статуї «Афродіта Мілоська» та «Венера Мілоська», 2-ий століття до н.е.)
9. Яке божество любові можна знайти на карті Далекого Сходу?
(Амур - божество кохання у римській міфології і річка на Далекому Сході.)
10.Назвіть ім'я богині краси, любові, шлюбу в слов’янській міфології, яке стало маркою автомобіля. (Лада.)
11. При надлишку в блюді якої приправи зазвичай задають єхидне питання: чи не закохався горе-кулінар? (Сіль.)
12. Поет любовних переживань - це ... Хто? (Лірик.)
13. За підрахунками вчених, герої творів Шекспіра вимовляють це слово 2259 раз. Що це за слово? («Любов».)
14.Кого в казці Андерсена полюбив стійкий олов'яний солдатик? (Паперову балерину.)
15.Назвіть кохану П'єро з казки «Золотий ключик»? (Мальвіна.)
16. Як звали кохану головного героя мультфільму «Альоша Попович і Тугарин Змій»?
(Любава.)
17. Кому освідчився в коханні Том Сойєр? (Беккі Тетчер.)
18. Який весільний подарунок підніс німецький композитор Фелікс Мендельсон своїй коханій, що виходила заміж за іншого? (Знаменитий Марш Мендельсона.)
19. Як називається запальний, пристрасний танець кохання, що став серцем латиноамериканського карнавалу, який щорічно проходить в Ріо-де-Жанейро?(Самба.)
20.Цей мавзолей в пам'ять улюбленої дружини султана Шаха Джахана будувався 22 роки, а на роботах були зайняті 20 тисяч робочих. Про яке спорудження мова?
(Тадж-Махал.)
21. Як в народі кажуть про залицяння? (Крутити любов.)
22. «Не дивитися один на одного, а дивитися в одному напрямку». Про яке почуття говорив Сент-Екзюпері? (Про любов.)
23. Як дотепні дівчата відповідають на питання: яке майбутнє час у дієслова «любити»? («Вийти заміж».)
24. Яка геометрична фігура частіше інших буває «любовною»?
(Трикутник. Любовний трикутник - троє людей пов'язаних любовними відносинами.)
25.Як називається «любовний» союз гриба і водорості? (Лишайник.)
25. Що з перерахованого є символом любові?
а) Камінь Сізіфа; б) Нитка Аріадни;
в) Дамоклів меч; г) Стріла Амура.
26. Які білі птахи вважаються символом вірної любові?
а) Лебеді. б) Лелеки;
в) Голуби; г) Чайки.
27. Як, згідно відомим висловом, пристрасно закохана людина дивиться на об'єкт свого обожнювання?
а) Як кіт на сметану, б) Як миша на крупу;
б) Як козел на капусту; г) Як кролик на моркву.
28. Що, як вважає народна мудрість, втрачає нерозважливо закоханий чоловік?
а) Серце; б) Голову;
в) Руку; г) Зуб.
29. В яку створену ним статую закохався міфологічний скульптор Пігмаліон?
а) Афіни; б) Галатеї;
в) Мегери; г) Дівчата з веслом.
(Афродіта на прохання Пігмаліона оживила статую, і Галатея стала його дружиною. В переносному значенні Пігмаліон - людина, закохана у свій витвір.)
30. У кого закохалася русалочка в казці Г.Х. Андерсена?
а) У принца; б) У Іхтіандра;
в) У капітана Немо; г) У дельфіна.
31. Історію кохання якої знаменитої пари її автор назвав найсумнішою повістю на світі?
а) Руслана і Людмили, б) Ромео і Джульєтти;
в) Орфея і Еврідіки; г) Валентина та Валентини.
32.Як звали кохану головного героя роману «Айвенго», що стала його дружиною?
а) Ровена, б) Роксана;
в) Корделія; г) Бьянка.
33. Що, згідно відомої пісні про війну, повинна була зберегти Катюша, коли її коханий оберігав рідну землю від ворогів?
а) Любов, б) Надію;
в) Будинок, р) Яблуні та груші.
Музична пауза. Пісня _________________________________________
Ведучий 1. Яке ж свято без подарунків. А що ви подаруєте сьогодні своїм коханим? (відповіді). А чи знаєте ви, які подарунки дарують один одному закохані в інших країнах?
Наприклад, італійці у День Св. Валентина вважають своїм обов’язком дарувати коханим солодощі. В Італії цей день так і називають «солодкий».
Поляки в цей день відвідують Познань. Там , за повір’ям, лежать мощі Св. Валентина, а над головним престолом висить його чудодійна ікона. Поляки вірять, що молитва перед нею допомагає в любовних справах.
Ведуча 2. Німці вважають Валентина покровителем психічно хворих, прикрашають в цей день всі лікарні червоними стрічками. В давнину у Німеччині дівчата писали на цибулинах тюльпанів чоловічі імена. Який тюльпан зацвіте першим – за того дівчина і вийде заміж.
Ведуча 1. В Японії на День Св. Валентина жінки і дівчата дарують чоловікам і хлопцям солодощі, переважно шоколад. Причому подарунки отримують не лише кохані, але й колеги та начальники чоловічої статі. Там день Святого Валентина більше схожий на 8 березня, тільки дорогі подарунки в цей день отримують чоловіки! Зазвичай це гаманці, бритви, одеколони й інші чоловічі аксесуари. А дівчата в цей день отримують від улюблених лише шоколадки!
Ведучий 2. А які подарунки люблять дарувати і отримувати французи?
Ведучий 1. А вишукані французи радують один одного різними коштовностями і ювелірними виробами.
Ведучий 2. А в Данії?
Ведучий 1. А там прийнято в День Святого Валентина посилати один одному в знак своєї любові конверти з засушеними білими квітами!
Ведучий 2. А ми сьогодні даруємо вам свою любов і ці повітряні серця!
(Зі сцени в зал кидають багато повітряних кульок у формі сердець)
Ведучий 1. Нарешті настав день, на якого з нетерпінням чекала наша школа. День, коли всюди, немов на крилах літають записки, і кожну хвилину чергова стріла Амура пронизує ще одне серце.
Ведучий 2. Цього чудового дня ми проводимо шоу "Міс та Містер школи"! А для того, щоб знайти цю Міс і цього Містера, нам допоможете ви, дорогі глядачі, а також наше шановне журі, до складу якого увійшли .....
Ведучий 1.- У нашій програмі беруть участь найкрасивіші, найчарівніші дівчата та кмітливі, веселі справжні мачо – наші хлопці. Бурхливими оплесками привітаємо їх.
(Оплески)
Ведучий 2.- Кожна людина - це маленький Всесвіт. Щоб розібратися в собі, часом не вистачає цілого життя. І все-таки спробуємо?
Ведучий 1. - Перший наш конкурс "Візитна картка". Конкурсанти в яскраво, емоційно мають представити себе. Це можуть бути музична "візитка", танець, композиція з групою підтримки, ліричні вірші, прозові мініатюри... Які вони, наші учасники? Який їх світ захоплень, життєві ідеали, мрії, девізи ... А може бути хтось із них вибрав якийсь літературний образ?
(Представлення)
Слово журі. (Оцінки оголошуються журі після кожного конкурсу з короткими коментарями)
Ведучий 2.- А тепер часу не гайте, на ромашцi погадайте.
Собi пару оберете i змагання розпочнете.
(Звучить музика. Дiвчата зривають пелюстки з паперової квітки - ромашки, на яких написанi iмена хлопців. Так утворюються пари учасникiв).
Підтримаємо аплодисментами наші пари..
№1________________________________________________________________________№2________________________________________________________________________№3________________________________________________________________________№4____________________________________________________________________
Ведучий 1.- Отже, наші романтичні пари готові і зараз ми оголошуємо початок другого конкурсу “Любов з першого погляду”.
Умови конкурсу: станьте навпроти один даного. Уважно подивіться один на одного. А тепер поверніться спинами. Ведуча ставить запитання:
Молодці, познайомилися. Кожній парі за співпалу відповідь нараховується 1 бал.
Ведучий 2. - Поки журі підбиває підсумки, ми пропонуємо конкурс для уболівальників "Найсильніші легені».
Умови конкурсу: учасникам пропонується утримати в повітрі повітряну кулю, дмухаючи на неї знизу. Перемагає той, у кого куля впаде останньою.
Ведучий 1. Отже, надамо слово журі.
(Виступ журі)
Ведучий 2. - Кохання, таємниче і загадкове, стояло і стоїть біля витоків тих неповторних митей, коли в душах людських виникає щось животворне, викликає подив і захоплення, вводить у світ краси і величі.
Ведучий 1. - Дружба і любов - одвічні теми поезії, музики, сенс повноцінного людського життя. А зараз кожному учаснику належить продемонструвати свою влучність та вміння виразно читати вірші. (Вибір довільний, головне аби вони були ліричними)
Ведучий 2. - Наступний наш конкурс "Стріла Амура". На стелі підвішені повітряні кулі, в кожній з яких записка з 4-ма рядками про любов. Ваше завдання влучно потрапити в один з них та виразно прочитати, те, що там написано.
(Звучить музика. Хлопці знімають кульки, а дівчата читають вірш, що там є)
Вед.2. Давайте трохи поговоримо про імена Валентин та Валентина.
Валентина - сильна, здорова. Валентину відрізняє велика доброта. Їй важко відмовити людині допомогти. Погоджуючись комусь допомогти, Валентина може пожертвувати своїм часом і планами. Валентина не в змозі переносити чуже горе, неодмінно висловить своє співчуття в тій чи іншій формі. У сімейне життя Валентина занурюється з головою. Ворогів у Валентини, можна сказати, немає, є заздрісники, але їх вона обеззброює своєю добротою.
Вед.1 Валентин - сильний, здоровий. Він вірний друг, товариш, і йому довіряють таємниці. Серед вподобань віддає перевагу футбольному матчу. Не палить. Любить збирати гриби, ловити рибу, взагалі любить бути в природі. Грає в шахи, розгадує кросворди. Не буде сваритися з дружиною з-за порожнього холодильника. В жінці цінує скромність, зберігає вірність у шлюбі. Знаходить спільну мову з батьками дружини, не відмовляє в допомозі сусідам і близьким.
Ведучий 2. І тому слідуючий наш конкурс називається «Валентин і Валентина»
Умови цього конкурсу: назвати відомих людей з ім׳ям Валентин чи Валентина.
І поки пари готуються для всіх присутніх музична пауза.
Пісня ______________________________________________________________
Ведучий 1. Дякуємо за пісню. А наші пари вже готові. І в цьому конкурсі переможе та пара , яка останньою назве прізвище.
Приблизні відповіді:
Ведучий 2. А зараз нехай наші учасники трішки відпочинуть і ми пропонуємо конкурс для глядачів. ( 2 бажаючі).
Умови конкурсу. Під веселу музику їм необхідно випити через соломинку склянку напою. Той, хто перемагає перший, отримує приз.
Звучить музика. Гра із вболівальниками
Ведучий 1. – Наші пари-конкурсанти вже відпочили. І наступний конкурс називається «Заморочки із бочки». Для пар будемо давати запитання. Правильна відповідь на запитання оцінюється «сердечком». Ви радитесь між собою, і хто швидше відповість, забирає сердечко. Яка із пар набере найбільше «сердечок» та пара стає переможцем. Якщо жодна пара не відповість на питання попросимо зал допомоги - і правильну відповідь зарахувати тій парі, яку вибере вболівальник.
(на березі шишки не ростуть).
(баба - яга)
12. З якого крана не беруть воду? (З підйомного)
13. Що знаходиться в середині школи? (Буква о)
14. На базарі один покупець купив три кози і заплатив 3 гривні. По чомупішла кожна коза? (По землі)
15. Пішохідна частина вулиці. (Тротуар)
16. З якої рослини плела сорочки сестра для своїх братів-лебедів? (З
кропиви)
17. Пристрій, який вимірює температуру тіла? (Термометр)
18. В якій квітці сиділа Дюймовочка? (Тюльпан)
19. З яким кольором змішують жовтий, щоб отримати зелений? (Синій)
20. Як називають квадратний майданчик для гри в бокс? (Ринг)
21. Як в Україні називають посаду голови держави? (Президент)
22. Хто має найбільший хобот? (Слон)
23. Яку команду дає вартовий? (Стій)
24. На якому музичному інструменті грає крокодил Гена на день свого
народження? (Гармошка)
25. Що згубила Попелюшка, тікаючи з балу? (Туфельку)
26. Чим заправляють салат олів”є? (Майонезом)
27. У який гощик не можна налити води? (У повний)
28. Якого каменя немає у морі? (Сухого)
29. Скільки тварин тягнуло ріпку? (3)
30. Хто вигнав Крутя і Вертя з-за столу? (Півник)
31. Хто вигнав Козу-Дерезу з зайчикової хатки? (Рак-Неборак)
(Пари віддають сердечка до журі. Слово журі)
Ведучий 2. Як багато танців є на світі!
Тільки вмій їх вибирати!
Є й новинки на прикметі.
Отже, нумо танцювати!
Ведучий 1. - Оголошується "Танцювальний" конкурс. Ви повинні виконати повільний танець з яблуком, затиснувши його лобами. Руки при цьому повинні бути зчеплені за спиною. Хто протягом хвилини не впустив яблука під час танцю, отримає 3 бали.
(Звучить музика. Пари танцюють)
Ведучий 2.- На такій романтично-оптимістичній ноті наше шоу підійшло до кінця. Зараз журі оголосить імена переможців. Хтось із вас не займе першого місця, але не варто засмучуватися, тому що сьогодні всі ви були кращі з кращих...
Ведучий 1.- Чудово сказав Гомер: "Боги і діти живуть там, де їх хвалять». Сьогодні всі епітети і метафори - ваші. Ви - найрозумніші, творчі, найталановитіші! Кожен з вас буквально підкорив серця глядачів. Поки наше шановане журі підбиває підсумки для всіх присутніх пісня.
Музична пауза. Пісня _________________________________________
Ведучий 2. - Підведення підсумків. Слово журі.
Підведення підсумків проводиться за наступними номінаціями:
«Міс вишуканість» і «Містер галантність",
"Міс натхнення" і "Містер натхнення",
"Міс грація "та" Містер грація "
Абсолютним переможцям присуджуються почесні звання "Містер школи …" та "Міс школи …"
Ведучий 1. От і скінчилася наша програма. Дякуємо вам за увагу.
Ведучий 2. . Бажаємо усім весело провести свято Валентина.
Ведучий 1.
День Святого Валентина –
Це не час для карантину.
Годі вдома вам сидіти,
День любові – пора радіти!
Про відсутність половинки
Ви забудьте, й щохвилинки
Роздавайте валентинки
Не проґавте ні дівчинки.
Хай в всесвітній день кохання,
Не покине вас бажання
Дарувати всім любов,
Двічі, тричі, знову й знов.
Ведучий 2.
В Валентинів святий день,
Не сиди вдома як пень.
Вирушай на «полювання»,
І зустрінеш ти кохання.
Валентинки приготуй,
І даруй, даруй, даруй.
Не спиняйсь ні на хвилинку,
Всім вручи ти валентинку.
Як так зробиш – неодмінно,
Знайдеш саме ту людину.
(Для кого будеш єдиним(а))
І закінчаться блукання,
Зветься просто це – кохання.