Конкурсна програма " Кожна дитина має право..."

Про матеріал
Формування уявлення про Україну як незалежну державу, розширення і поглиблення уявлення про людину як частину суспільства, розвиток у дітей прагнення бути свідомими громадянами України, в доступній ігровій формі ознайомлення дітей з поняттям «право дитини», виховання, етичної поведінки, почуття товариськості, , поваги до рідних, турботи про ближнього
Перегляд файлу



 


Конкурсна програма «Кожна дитина має право»

Мета. Продовжити формувати уявлення про Україну як незалежну державу, розширювати і поглиблювати уявлення про людину як частину суспільства, розвивати у дітей прагнення бути свідомими громадянами України, в доступній ігровій формі ознайомити дітей з поняттям «право дитини», згідно з Конвенцією ООН і Конституцією України, довести до свідомості учнів, що дотримання правил, законів – це обов’язок кожної людини, спонукати дітей до розуміння своєї значущості в країні, виховувати, етичну поведінку, почуття товариськості, , повагу до рідних, турботу про ближнього

Обладнання. Конвенція ООН  прав дитини, Конституція України, малюнки, які ілюструють права ( на основі Конвенції ООН ),картки з графічним зображенням прав дитини, м’ячі, аптечка, предмети для гри

Очікувані результати:

Після заходу  діти  зможуть:

  •        усвідомити, що кожна людина – це частина суспільства;
  •        називати свої права та закони, які їм ці права гарантують;
  •        пояснити свою значущість у країні;
  •        переконатися що дотримання правил, законів – це обов’язок кожної людини                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

 

ХІД ЗАХОДУ

I. Організація класу

Дитя моє! Права дитини

Ти мусиш вивчити сумлінно.

Це так потрібно, так важливо

Напевне знати в наші дні:

Коли з тобою справедливо

Вчиняють, а коли і ні.

Тож прочитай, завчи напам’ять,

Порадь і друзям прочитать,

Хай прочитають тато й мама –

Закони всі повинні знать!

II. Актуалізація опорних знань

У Bcix людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Ріднппа їм своя пустиня,

Аніж земний в чужині рай.

Їм красить все  їx рідний край.

Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без Батьківщини.

          —Д1ти, як називаеться країна, у якій ми живемо?

—Як називають громадян України?
- Яку назву має столиця нашої держави?

         —Де записані права й обов'язки громадян України?

III. Мотивація навчальної діяльності

 Різні в світі є країни,

Різні люди є на світі,

Різні гори, полонини,

Різні трави, різні  квіги...

Є в  ycix одна країна,

Найрідніша нам усім.

То — прекрасна... (Украіна),

Нашого народу дім.

—Що для кожного iз вас означає слово «Україна»?

(Діти висловлюють свої думки про Україну)

IV. Повідомлення теми i мети заходу

Діти, ви вже здогадалися, що сьогодні у нас — не просто заняття, а заняття-гра. Присвячується гра вивченню прав дитини згідно з Конвенцією Організації Об'єднаних Націй про права дитини у світі i Конституцією України.

Майбутнє кожної нації — це діти. Якими вони виростуть — таким i буде майбутнє. Виростити i захистити дитину, зберегти її здоров'я, виховати у злагоді i мирі — це для дорослих значить забезпечити coбi щасливу, спокійну, стабільну старість.

Ми зібралися, щоб ознайомитися з правами дітей у всьому cвітi й у нашій країнi, перевірити, як ви знаєте свої права i які у вас є обов'язки. Наше занят­тя ми проводимо у формі гри. Для цього об'єднайтесь у дві команди (перша команда матиме назву «Веселі  дітлахи», друга «Розумні дimu» ).

  Отже, починаємо гру.

V. Xiд конкурсної  програми

I конкурс. «Кожна дитина має право на освіту»

Подивіться на графічне зображення: «Кожна ди­тина має право на освіту». Але це право ми розуміємо глибше. У нас ще є й обов'язок вчитися добре i сумлінно. Саме цьому й присвячується перше змагання.

/ етап. Скоромовки

За 1 хвилину потрібно ознайомитися зi скоромовкою. Перемагає та команда, учасник якої без помилки й чітко її розкаже.

  1.        команда. Старому сому привезли солому.
  2.        команда. Txip хитрого лиса перехитрив.

2етап. Цікаві задачі

I команда. Півень, який стоїть на двох ногах важить 6 кг. Якою є вага півня, якщо він стоїть на одній нозі?

            II команда. Яким буде білий камінь, якщо його кинути в Чорне море?

II конкурс. «Розшифруй»

Демонструється графічне зображення права «Кожний має право на дозвілля». Хто швидше розшифрує значения графічного зображення?

Спортивні  змагання

1. Естафета з м'ячем

Чия команда швидше передасть м'яч сусідові над головою? Виграє та команда, капітан якої знову стане першим.

2. Естафета «Наповни кошик»

На стільці лежать різні предмети. Команди шикуються у колони. У капітан1в — кошики. За сигна­лом гравець біжить до стільця, бере з кошика один предмет, повертається назад, передає кошик наступному гравцеві i т. д. Перемагає та команда, яка швид­ше заповнить кошик.

III конкурс. «Медична допомога»

Демонструється графічне зображення права «Кожна дитина має право на медичну допомогу».

Хто з гравців команди правильно i швидко забинтує  палець?

IVконкурс. «Смачного!»

Демонструється графічне зображення права « Кож­на дитина має право на повноцінне харчування».

Котра команда швидше складе список продуктів, необхідних для приготування українського борщу

Vконкурс. «Намалюй»

Завдання: намалювати кожному учасникові команди ілюстрацію за темою «Моє щасливе дитинство» i прокоментувати її.

VI. Підсумок заняття

— Нашу гру завершено. Ось i кінець, а хто слухав, говорив, грав, вчився жити, думав — молодець! Meні б дуже хотілося, щоб yci ви любили Україну й жили в ній щасливо й радісно. Держава повинна бути батьком i матір'ю для своїх громадян, піклуватися про кожну людину. Тільки не сл1д думати, що держава — це щось всесильне i всемогутнє. Де­ржава — це люди, як1 в ній живуть, це закони, які ці люди приймають i яких дотримуються, це добрі та корисні справи цих людей, це я i ти. Тому кожна людина повинна пам'ятати, що i в1д неї залежить, якою буде ця країна: багатою i справедливою чи краї­ною бідності i кривди.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
4 грудня 2019
Переглядів
621
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку