Конкурсний урок. Модуль : Футбол

Про матеріал
Конкурсний урок з фізичної культури. В уроці присутні тести. Уроки на 35 та 45 хвилин.
Перегляд файлу

 

План – конспект конкурсного уроку з фізичної культури для учнів 7 класу

Тема уроку : Модуль «Футбол»

Мета уроку : сприяти вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобом гри у футбол.

Завдання уроку :

  1. Повторити техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи .
  2. Вдосконалення техніки удару по м’ячу внутрішньою частиною стопи та удару середньою частиною підйому.
  3. Сприяти розвитку спритності, швидкості, координації та точності рухів під час виконання вправ з елементами футболу.
  4. Виховування взаємовиручки, взаємодопомоги, любов до спорту.

Тип уроку : навчально-тренувальний.

Інвентар : футбольні м’ячі, ворота, фішки, свисток, секундомір.

Місце проведення : спортивний зал.

Дата проведення : 22.03.2018

Учитель : Щука О.Г.

 

 

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки 

                                        1.Підготовча частина (10 хв)

1

Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку.

 

1’

Фронтальний метод.

В одну шеренгу. Звернути увагу на емоційний стан учнів.

2.

Інструктаж з безпеки життєдіяльності

1’

Фронтальний метод.

 

3.

Вимірювання ЧСС (знайомим способом) Проаналізувати стан готовності учнів до уроку за показниками ЧСС.

 

1’

Фронтальний метод.

Демонстрація вимірювання норми ЧСС. Організувати учнів

 

C:\Users\Виталя\Desktop\56.pngC:\Users\Виталя\Desktop\54.jpg

Сконцентрувати увагу учнів та налаштування їх на урок

 

4.

Стройові вправи:

- “Ліво - РУЧ!”;

- “Право -РУЧ!”

- “Кру-ГОМ! ”

1’

 

 

Фронтальний метод.

 Діти стоять у шерензі. Організувати учнів

 

5.

Бігові вправи футболіста в русі навколо фішок під музику:

1.Біг «змійкою». За сигналом свистка забігати у коло і торкнутися фішки малого кола рукою.

 

2.Біг зигзагом

 

 

3.Біг з закиданням гомілки.

 

 

4.Біг з високим  підніманням лівого стегна.

 

 

 

5.Біг з високим  підніманням правого стегна.

Експрес-опитування учнів теоретичні відомості :

1) Яка країна вважається батьківщиною футболу?

2) Скільки гравців знаходиться на полі в одній команді?

3) Скільки учасників грає на полі?

4) Які команди України  з футболу ви знаєте?

 

 

6.Перестрибування фішок двома ногами.

За свистком бігти в протилежному від центра кола напрямку.

 

7.Колові рухи зігнутою правою та лівою ногою у внутрішню сторону, рухаючись у центр кола.

 

8.Колові рухи зігнутою правою та лівою ногою у зовнішню сторону, рухаючись у центр кола.

 

9.Біг вперед та назад боком, оминаючи фішки.

 

10.Махи прямою ногою вгору, рухаючись від центру кола.

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

 

30с.

 

 

30с.

 

 

 

30с.

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

1’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

30с.

Одночасний  потоковий метод. 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по великому колу (коли стомляться). У середині мале коло фішок.

 

Спина рівна, голову не опускати.

Темп повільний.

 

 

 

Дистанція між учнями не менше 1 метра

 

 

Стежити за правильністю постави й чіткістю виконання вправ. Темп повільний.

 

 

По зовнішньому колу. Дистанція два кроки.

Темп повільний.

 

 

 

 

По внутрішньому колу.

Темп повільний.

 

Відповідаємо за 10 секунд.

 

 

 

1. Англія

 

 

 

2. 11 гравців

 

 

3. 22 гравця

 

 

4. «Шахтар» – Донецьк, «Динамо» – Київ , «Карпати» – Львів і т.д.

 

 

 

Дистанцію між фішками можна проходити. Слідкувати за дистанцією між учнями.

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильністю виконання завдання.

 

 

 

 

 

 

Теж саме.

 

 

 

 

 

 

Темп середній. Дистанція два кроки.

 

 

 

Звернути увагу на дотримання техніки безпеки і правильність виконання завдання.

 

 

 

                                            2. Основна частина(31 хв)

1.

Вимірювання ЧСС.

Діти беруть м'ячі.

30с.

Фронтальний метод.

Стежити за дотриманням техніки безпеки.

2.

Спеціальні вправи футболіста з м’ячем на місці:

- перекат м’яча з п’ятки на носок;

- перекат м’яча носком з правої на ліву ногу та навпаки;

Розповідь, показ.

3’

Груповий метод. Дистанція та інтервал визначені футбольними фішками. Звернути увагу на положення ніг при роботі з м’ячем та на учнів, які допускають помилки.

 

3.

Перешикування у дві колони через середину

30с.

Дотримуватись безпечної дистанції.

4.

Повторити техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи:

- правою та лівою ногою вести м’яч оминаючи фішки;

5’

Фронтальний метод. Звернути увагу на те, щоб голова не була опущена донизу.

C:\Users\Виталя\Desktop\55.jpg

5.

Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи оминаючи фішки з завершальним ударом по воротах середньою частиною підйому.

6’

Фронтальний метод. Звернути увагу на те, щоб голова не була опущена донизу.

Стежити за точністю ударів.C:\Users\ЛёхаКувалда\Desktop\images.png

6.

Вправа "Займи позицію"

Розташовуються гравці трикутником – один учень стає на ворота, другий на позицію пасувальника, перед воротами, а інші – на позицію нападаючих.

Вправу розпочинає воротар, передачею м’яча пасувальнику. Той у свою чергу робить передачу на нападника, який завершує комбінацію ударом по воротах. Воротар намагається відбити удар. Після цього учні змінюють позиції, стаючи на місця своїх попередників. Вправа виконується за годинниковою стрілкою.

 

8’

Фронтальний метод.

Удар серединьою частиною підйому або внутрішньою частиною стопи.

Зупинивши м'яч, необхідно зігнути ногу, відвести її трохи назад, різким рухом направити ногу до м'яча.

C:\Users\ЛёхаКувалда\Desktop\Безымянный.png

 

7.

Двостороння гра у футбол з виконанням тестових завдань під музику.

Теоретичні запитання з футболу:

1.Яка довжина футбольного поля?

а) 40-50м;

б) 55-60м;

в) 90-110м;

 

2. З якого місця починається гра?

а) З бічної лінії;

б) Ударом ногою від воріт;

в) З центру поля;

 

3. Який найпрестижніший турнір з футболу серед клубів?

а) Ліга чемпіонів;

б) Кубок Кубків;

в) Ліга Європи;

 

4. Яка тривалість гри у футбол?

а) 3 періоди по 20 хв;

б) 2 тайми по 45 хв;

в) 4 чверті по 10 хв;

 

5. Коли призначають штрафний удар? (Запитати у учнів) за кожну правильну відповідь бонус.

 

6. Чи можна під час гри оскаржувати рішення судді?

а) так;

б) ні;

в) лише у письмовій формі;

 

8’

Ігровий, змагальний метод; взаємодія гравців однієї команди. Нагадати техніку безпеки. Суддівство гри у футбол.

 

 

На запитання відповідають учні не задіяні у грі. Відзначити найбільш технічних гравців(бонусами) і тих, хто дав найбільше правильних відповідей на запитання

                                                    3. Заключна частина(4 хв)

1

 

Збір в коло біля вчителя.

30с

На швидкість

2

Вимірювання ЧСС за 15 с.

30с

Визначити ступінь відновлення.

3.

Гра "Відкритий мікрофон". Підбиття підсумків уроку: "Отже, діти, сьогодні на уроці ми були з вами футболістами. "

- Що нового ви дізнались на уроці?

- Яких відомих футболістів України ви знаєте?

- Чим подобається вам футбол?

2’

Здійснювати самоконтроль під час виконання фізичних вправ, слідкувати за самопочуттям.

Шикування в колону по одному

4.

Домашнє завдання

30с

Виконання вправ з м'ячем дома.

5.

Прощання й організований вихід із залу

30с

Вихід під музичний супровід.

 

 

 

 

 

 

Теоретичні запитання з футболу:

1.Яка довжина футбольного поля?

а) 40-50м;

б) 55-60м;

в) 90-110м;

 

2. З якого місця починається гра?

а) З бічної лінії;

б) Ударом ногою від воріт;

в) З центру поля;

 

3. Який найпрестижніший турнір з футболу серед клубів?

а) Ліга чемпіонів;

б) Кубок Кубків;

в) Ліга Європи;

 

4. Яка тривалість гри у футбол?

а) 3 періоди по 20 хв;

б) 2 тайми по 45 хв;

в) 4 чверті по 10 хв;

 

5. Коли призначають штрафний удар? (Запитати у учнів) за кожну правильну відповідь бонус.

 

6. Чи можна під час гри оскаржувати рішення судді?

а) так;

б) ні;

в) лише у письмовій формі;

 

 

Теоретичні запитання з футболу:

1.Яка довжина футбольного поля?

а) 40-50м;

б) 55-60м;

в) 90-110м;

 

2. З якого місця починається гра?

а) З бічної лінії;

б) Ударом ногою від воріт;

в) З центру поля;

 

3. Який найпрестижніший турнір з футболу серед клубів?

а) Ліга чемпіонів;

б) Кубок Кубків;

в) Ліга Європи;

 

4. Яка тривалість гри у футбол?

а) 3 періоди по 20 хв;

б) 2 тайми по 45 хв;

в) 4 чверті по 10 хв;

 

5. Коли призначають штрафний удар? (Запитати у учнів) за кожну правильну відповідь бонус.

 

6. Чи можна під час гри оскаржувати рішення судді?

а) так;

б) ні;

в) лише у письмовій формі;

 

Теоретичні запитання з футболу:

1.Яка довжина футбольного поля?

а) 40-50м;

б) 55-60м;

в) 90-110м;

 

2. З якого місця починається гра?

а) З бічної лінії;

б) Ударом ногою від воріт;

в) З центру поля;

 

3. Який найпрестижніший турнір з футболу серед клубів?

а) Ліга чемпіонів;

б) Кубок Кубків;

в) Ліга Європи;

 

4. Яка тривалість гри у футбол?

а) 3 періоди по 20 хв;

б) 2 тайми по 45 хв;

в) 4 чверті по 10 хв;

 

5. Коли призначають штрафний удар? (Запитати у учнів) за кожну правильну відповідь бонус.

 

6. Чи можна під час гри оскаржувати рішення судді?

а) так;

б) ні;

в) лише у письмовій формі;

 

 

Теоретичні запитання з футболу:

1.Яка довжина футбольного поля?

а) 40-50м;

б) 55-60м;

в) 90-110м;

 

2. З якого місця починається гра?

а) З бічної лінії;

б) Ударом ногою від воріт;

в) З центру поля;

 

3. Який найпрестижніший турнір з футболу серед клубів?

а) Ліга чемпіонів;

б) Кубок Кубків;

в) Ліга Європи;

 

4. Яка тривалість гри у футбол?

а) 3 періоди по 20 хв;

б) 2 тайми по 45 хв;

в) 4 чверті по 10 хв;

 

5. Коли призначають штрафний удар? (Запитати у учнів) за кожну правильну відповідь бонус.

 

6. Чи можна під час гри оскаржувати рішення судді?

а) так;

б) ні;

в) лише у письмовій формі;

План – конспект конкурсного уроку з фізичної культури для учнів 7 класу

Тема уроку : Модуль «Футбол»

Мета уроку : сприяти вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобом гри у футбол.

Завдання уроку :

  1. Повторити техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи .
  2. Вдосконалення техніки удару по м’ячу внутрішньою частиною стопи та удару середньою частиною підйому.
  3. Сприяти розвитку спритності, швидкості, координації та точності рухів під час виконання вправ з елементами футболу.
  4. Виховування взаємовиручки, взаємодопомоги, любов до спорту.

Тип уроку : навчально-тренувальний.

Інвентар : футбольні м’ячі, ворота, фішки, свисток, секундомір.

Місце проведення : спортивний зал.

Дата проведення : 22.03.2018

Учитель : Щука О.Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки 

                                        1.Підготовча частина (10 хв)

1

Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку.

 

1’

Фронтальний метод.

В одну шеренгу. Звернути увагу на емоційний стан учнів.

2.

Інструктаж з безпеки життєдіяльності

1’

Фронтальний метод.

 

3.

Вимірювання ЧСС (знайомим способом) Проаналізувати стан готовності учнів до уроку за показниками ЧСС.

 

1’

Фронтальний метод.

Демонстрація вимірювання норми ЧСС. Організувати учнів

 

C:\Users\Виталя\Desktop\56.pngC:\Users\Виталя\Desktop\54.jpg

Сконцентрувати увагу учнів та налаштування їх на урок

 

4.

Стройові вправи:

- “Ліво - РУЧ!”;

- “Право -РУЧ!”

- “Кру-ГОМ! ”

1’

 

 

Фронтальний метод.

 Діти стоять у шерензі. Організувати учнів

 

5.

Бігові вправи футболіста в русі навколо фішок під музику:

1.Біг «змійкою». За сигналом свистка забігати у коло і торкнутися м’яча ногою.

 

2.Біг зигзагом

 

 

3.Біг з закиданням гомілки.

 

 

4.Біг з високим  підніманням лівого стегна.

 

 

 

5.Біг з високим  підніманням правого стегна.

Експрес-опитування учнів теоретичні відомості :

1) Яка країна вважається батьківщиною футболу?

2) Скільки гравців знаходиться на полі в одній команді?

3) Скільки учасників грає на полі?

4) Які команди України  з футболу ви знаєте?

 

 

6.Перестрибування фішок двома ногами.

За свистком бігти в протилежному від центра кола напрямку.

 

7.Колові рухи зігнутою правою та лівою ногою у внутрішню сторону, рухаючись у центр кола.

 

8.Колові рухи зігнутою правою та лівою ногою у зовнішню сторону, рухаючись у центр кола.

 

9.Біг вперед та назад боком, оминаючи фішки.

 

10.Махи прямою ногою вгору, рухаючись в центр кола.

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

 

30с.

 

 

30с.

 

 

 

30с.

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

1’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

30с.

Одночасний  потоковий метод. 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по великому колу (коли стомляться).

 

Спина рівна, голову не опускати.

Темп повільний.

 

 

 

Дистанція між учнями не менше 1 метра

 

 

Стежити за правильністю постави й чіткістю виконання вправ. Темп повільний.

 

 

По зовнішньому колу. Дистанція два кроки.

Темп повільний.

 

 

 

 

По внутрішньому колу.

Темп повільний.

 

Відповідаємо за 10 секунд.

 

 

 

1. Англія

 

 

 

2. 11 гравців

 

 

3. 22 гравця

 

 

4. «Шахтар» – Донецьк, «Динамо» – Київ , «Карпати» – Львів і т.д.

 

 

 

Дистанцію між фішками можна проходити. Слідкувати за дистанцією між учнями.

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильністю виконання завдання.

 

 

 

 

 

 

Теж саме.

 

 

 

 

 

 

Темп середній. Дистанція два кроки.

 

 

 

Звернути увагу на дотримання техніки безпеки і правильність виконання завдання.

 

 

 

                                            2. Основна частина(21 хв)

1.

Вимірювання ЧСС.

Діти беруть м'ячі.

30с.

Фронтальний метод.

Стежити за дотриманням техніки безпеки.

2.

Спеціальні вправи футболіста з м’ячем на місці:

- перекат м’яча з п’ятки на носок;

- перекат м’яча носком з правої на ліву ногу та навпаки;

Розповідь, показ.

2’

Груповий метод. Дистанція та інтервал визначені футбольними фішками. Звернути увагу на положення ніг при роботі з м’ячем та на учнів, які допускають помилки.

 

3.

Перешикування у дві колони через середину

30с.

Дотримуватись безпечної дистанції.

4.

Повторити техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи:

- правою та лівою ногою вести м’яч оминаючи фішки;

3’

Фронтальний метод. Звернути увагу на те, щоб голова не була опущена донизу.

C:\Users\Виталя\Desktop\55.jpg

5.

Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи оминаючи фішки з завершальним ударом по воротах середньою частиною підйому.

4’

Фронтальний метод. Звернути увагу на те, щоб голова не була опущена донизу.

Стежити за точністю ударів.C:\Users\ЛёхаКувалда\Desktop\images.png

6.

Вправа "Займи позицію"

Розташовуються гравці трикутником – один учень стає на ворота, другий на позицію пасувальника, перед воротами, а інші – на позицію нападаючих.

Вправу розпочинає воротар, передачею м’яча пасувальнику. Той у свою чергу робить передачу на нападника, який завершує комбінацію ударом по воротах. Воротар намагається відбити удар. Після цього учні змінюють позиції, стаючи на місця своїх попередників. Вправа виконується за годинниковою стрілкою.

 

5’

Фронтальний метод.

Удар внутрішньою частиною стопи.

Зупинивши м'яч, необхідно зігнути ногу, відвести її трохи назад, різким рухом направити ногу до м'яча.

C:\Users\ЛёхаКувалда\Desktop\Безымянный.png

 

7.

Двостороння гра у футбол з виконанням тестових завдань під музику.

Теоретичні запитання з футболу:

1.Яка довжина футбольного поля?

а) 40-50м;

б) 55-60м;

в) 90-110м;

 

2. З якого місця починається гра?

а) З бічної лінії;

б) Ударом ногою від воріт;

в) З центру поля;

 

3. Який найпрестижніший турнір з футболу серед клубів?

а) Ліга чемпіонів;

б) Кубок Кубків;

в) Ліга Європи;

 

4. Яка тривалість гри у футбол?

а) 3 періоди по 20 хв;

б) 2 тайми по 45 хв;

в) 4 чверті по 10 хв;

 

5. Коли призначають штрафний удар? (Запитати у учнів) за кожну правильну відповідь бонус.

 

6. Чи можна під час гри оскаржувати рішення судді?

а) так;

б) ні;

в) лише у письмовій формі;

 

6’

Ігровий, змагальний метод; взаємодія гравців однієї команди. Нагадати техніку безпеки. Суддівство гри у футбол.

 

 

На запитання відповідають учні не задіяні у грі. Відзначити найбільш технічних гравців(бонусами) і тих, хто дав найбільше правильних відповідей на запитання

                                                    3. Заключна частина(4 хв)

1

 

Збір в коло біля вчителя.

30с

На швидкість

2

Вимірювання ЧСС за 15 с.

30с

Визначити ступінь відновлення.

3.

Гра "Відкритий мікрофон". Підбиття підсумків уроку: "Отже, діти, сьогодні на уроці ми були з вами футболістами. "

- Що нового ви дізнались на уроці?

- Яких відомих футболістів України ви знаєте?

- Чим подобається вам футбол?

2’

Здійснювати самоконтроль під час виконання фізичних вправ, слідкувати за самопочуттям.

Шикування в колону по одному

4.

Домашнє завдання

30с

Виконання вправ з м'ячем дома.

5.

Прощання й організований вихід із залу

30с

Вихід під музичний супровід.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 березня 2019
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку