Сценарій
конкурсно – розважальної програми
для учнів 1- 4 класів
«Міні-міс «Золота Осінь»
Мета: виховувати любов до прекрасного, почуття дружби і взаємодопомоги; розвивати виразне читання, різносторонні творчі здібності учнів.
Оформлення: сцена прикрашена осіннім листям, на авансцені у вазах квіти.
Обладнання: картки із зображенням осені для складання мозаїки, ручка, папір, картопля, ніж, таблиця для журі.
Технічні засоби: музичний центр, акустична система, мікрофони
Хід заходу
Ведучий. Любі друзі, добрий день! Ви присутні на конкурсно-розважальній грі
«Міні-міс «Золота Осінь».
Ведуча. Надворі осінь. Вже згасло літо, і перший багрянець торкнувся листя. Ранками віє прохолодою. Пахне ранньою осінню в полі.
Ведучий. Саме цієї пори ми вирішили провести свято і обрати дівчину, яка буде уособлювати цю прекрасну, чудову пору.
Ведуча. У конкурсно-розважальній грі беруть участь дівчатка 1 – 4- х класів (Називає прізвища дівчаток.). Вони будуть виборювати звання
«Міні-міс Золота Осінь».
Ведучий. Просимо учасниць конкурсу зайняти свої місця і підготуватися до змагання, а глядачам бути уважними і активними вболівальниками. Ви зможете наприкінці свята проголосувати за конкурсантку, яка вам найбільше сподобалася. Так буде обрано «Міс глядацьких симпатій»
Ведуча. Отже, почнемо конкурс. Щоб отримати звання «Міні-міс Золота Осінь», учасницям треба пройти невеличкі випробування.
Ведучий. А зараз, як і ведеться в усіх конкурсах, ми представляємо вельмишановне журі, яке буде оцінювати здібності дівчаток.
( представляють журі)
Ведучий. Перший конкурс називається «Презентація».
Ведуча. Кожна претендентка повинна розповісти про себе, представити свій костюм, пояснюючи доцільність його вибору. Журі буде оцінювати,
наскільки дівчата змогли увійти в свій образ осені. 10 балів може отримати кожна учасниця.
(Дівчата тягнуть жеребки і, відповідно до свого
номера, виступають.
(Журі оголошує результати 1-го конкурсу)
Ведучий. А чи знаєте ви, дівчата, що з полів і грядок ми вам принесли повний кошик загадок.
Ведучий. Оголошується наступний конкурс «Відгадай загадку»
(Ведучі по черзі зачитують загадки, за кожну правильну відповідь два бали)
Загадки
1. Мене смажать, мене варять,
Хоч отрутою і кроплять,
Всі мене їдять і хвалять,
Звати як мене ? (Картопля)
2. Мене частенько просять, ждуть,
А тільки покажусь — ховатися почнуть. (Дощ)
3. Зимою біле, весною чорне, літом зелене, осінню стрижене.(Поле)
4. Стоять коні на припоні,
Не п 'ють, не їдять, —
Всі гладенькі стоять. (Гарбузи)
5. Сидить баба на грядках, вся закутана в хустках. (Капуста)
6. Залізний ніс у землю вріс;
Риє, копає, проти сонця сяє. (Плуг)
7. Сама жовта і цукриста,
я— красуня золотиста.
(Диня)
8.Нагороді молода
Пишні коси розплела,
У зеленії хустинки золоті хова зернинки. (Кукурудза)
9.У нього незвичне проживання. Має маленького друга. За своє життя був і привидом, і хворим. (Карлсон)
10. Назвіть імена найвідоміших казкових шахраїв. ( Лисиця Аліса та Кіт Базиліо)
11. Що несла в корзинці Червона Шапочка бабусі? (Пиріжки, горщик масла)
Ведучий. Звичайно, кожна людина неповторна, як не моє двох однакових листочків на дереві. Тому зараз ми пропонуємо нашим конкурсанткам продемонструвати неповторність своїх творчих здібностей.
Ведуча. Тож я оголошую наступний конкурс «Мої творчі здібності». Максимальна оцінка 5 балів.
( проводиться конкурс)
Ведуча. Я вважаю, що все побачене вам сподобалось. А ми продовжуємо конкурсну програму для дівчаток.
Ведучий. Наступний конкурс називається «Розкажи вірш». Дівчата можуть отримати по 5 балів. Буде враховуватись тематика вірша та виразність виконання.
Ведуча. За результатами конкурсу журі скаже своє слово.
Ведучий. Завдання наступного конкурсу буде таким: одну хвилинуучасниці повинні будуть скласти розрізані малюнки із зображенням осені. Тому його назва «Склади мозаїку».
(Звучить весела музика, що підбадьорює учасниць змагання)
Ведуча. Знову журі називає переможницю. Хто нею буде, зараз дізнаємося.
Ведучий. Щось засумували наші болільники. Для них ми проведемо конкурс «Збери картоплю».
Ведуча. Спочатку виходять хлопчики, по двоє вболівальників від учасниці, які беруть участь в конкурсі.
Ведучий. За умовами змагання ви повинні будете із зав'язаними очима за 1 хвилину зібрати розсипану картоплю. Скільки буде зібрано картоплин,
стільки піде балів відповідно учасницям конкурсу.
Ведуча. Наші конкурсантки відпочили, і ми переходимо до наступного конкурсу «Почисти картоплю».
Ведуча. Вам хлопці зібрали картоплю, а ви повинні її почистити. треба так, щоб Хто зробить це швидше і краще, той і переможе.
(Знову звучить весела музика).
Ведучий. Ще ми вирішили перевірити, чи вміють конкурсантки варити борщ. Тому наступне випробування називається «Звари борщ», яке буде
оцінюватись за 5 балами.
Ведучий. Шановні дівчатка! Ви повинні написати всі овочі, які треба класти в борщ, але в тому порядку, як кидатимете до каструлі.
(Дівчатка отримують ручки, папірці, підписують їх, потім записують всі інгредієнти, які входять до складу борщу).
Ведуча. Я бачу, що наші дівчатка справилися з запропонованим завданням. Поки журі буде підбивати підсумки, ми послухаємо пісню у виконанні учнів 3-го класу.
Ведучий. Настав хвилюючий момент, коли буде названо ім'я «Міні-міс «Золота Осінь»