Конкурсно-розважальна гра "Хто зверху?На біс"

Про матеріал
Конкурсно-розважальна гра "Хто зверху?На біс" для учнів 10 х класів Мета: розширювати кругозір, розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки та кмітливість; удосконалювати пам `ять, увагу , мовлення; виховувати прагнення краще пізнати один одного, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей.
Перегляд файлу

Конкурсно-розважальна гра "Хто зверху?На біс"

Ведуча. Доброго дня

Ведучий. Ми щиро раді вас вітати у цій залі на святкуванні Дня святого Валентина, Дня всіх закоханих.

Ведуча. Про кохання не говорять, про нього вже все сказано... Тож сьогодні будемо мовчки вдихати аромат закоханості, насолоджуватися захоплюючим видовищем, представленим на сцені, цікавими і веселими конкурсами, романтичною музикою.

Ведучий. Але ж закохуються лише навесні.

Ведуча. Неправда.

Ведучий. Закохуються лише для насолоди.

Ведуча. Не завжди.

Ведучий. Закохуються лише юні.

Ведуча. Не вірю.

Ведучий. Закохуються всі!

Ведуча. Згодна.

Ведучий. Отож із Днем святого Валентина всіх вас! Із днем юності й кохання, молодості й краси! Кохайте і будьте коханими, адже це і є щастя!

Ведуча. Ось уже 120 років це свято є одним з найулюбленіших на Заході і в нашій країні. Його святкують дорослі і діти, сім’ями і в колі друзів. А прийшло воно до нас із Франції, де святий Валентин є покровителем святих.

Ведучий. У в’язниці Валентин, не маючи священних книг, різноманітив своє дозвілля тим, що писав листи доньці тюремника. Листи були такі ж прекрасні, як і донька. Молоді люди покохали один одного.

Ведуча. Перед стратою, 14 лютого 270 року, він відправив дівчині прощальну листівку з короткою фразою «Від Валентина». Цей день був днем страти.».

Ведучий. Сьогодні День святого Валентина вийшов далеко за рамки суто католицького свята і став найулюбленішим святом у багатьох народів.

Ведуча. Давним-давно, у ті часи, коли наша Земля була ще зовсім не такою, як тепер, і трималася на трьох китах, з'явилося кохання.

Ведучий. З самої появи на світ кохання було суперечливим почуттям, мінливим.Воно залишалося завжди юним, прекрасним, завжди новим і несподіваним.

Спини мене, отямся і отям,
Така любов буває раз в ніколи.
Вона ж промчить над зламаним життям,
За нею будуть бігти видноколи.
Вона ж порве нам спокій до струни,
Вона ж слова поспалює вустами.
Спини мене, спини і схамени,
Ще поки можу думати востаннє.
Ще поки можу, але вже не можу,
Настала черга й на мою зорю.
Чи біля тебе душу відморожу,
Чи біля тебе полум’ям згорю.

Вед.2. І нехай у вашому житті завжди поряд буде кохання і любов до матері і батька,  любов до рідної землі, любов одне до одного. Чекайте світлого частого кохання. І воно обов’язково прийде до ваших сердець. Надійтеся й вірте в це всією душею.

Ведучий:  Валентинів день святкують усі - і дорослі  і діти, з родиною, з друзями та колегами

Ведуча: У нас це свято проводиться не перший рік  і,  можна сказати, уже стало доброю традицією.

Ведуча: Тож запрошуємо вас стати учасниками конкурсно-розважальної програми «Хто зверху? На біс »

Ведучий:  На сцену для участі у конкурсі запрошуємо капітанів .

Під музику виходять ведучий і ведуча.

Ведучий. Доброго дня! Доброго дня пані та панове! Вас вітає шоу  «Хто зверху? На біс»

Ведуча. Хто розумніший, чоловіки чи жінки? Уже тисячі років людство    шукає відповідь на це запитання. Та сьогодні ми переконаємося в тому, що  дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.

Ведучий.    Й найнаївніша… Адже сьогодні, хлопці покажуть, хто править    світом! Команди на сцену. МР№ 1 Під музику виходять учасники двох команд

Ведуча   Давайте , дівчата, голосніше аплодуємо!

Ведучий. Мені сьогодні неймовірно пощастило, в мене команда така, що просто як кажуть: «Дівчата тримайтеся!». В моїй команді                               

Учень 1  серйозний, врівноважений, спокійний, любить займатися спортом, не має шкідливих звичок. Знайомтесь- Максим

Учень 2 -  Наступний герой щирий, розсудливий , підтримує здоровий спосіб життя, займається спортом та  переконаний, що єдиний спосіб дізнатися про майбутнє – це винайти його. Це наш- …… Матвій.

 Учень 3 подивіться на цього джентельмена . Він вірить у власні сили і з ними рухається лише вперед! веселий та артистичний хлопець; любить музику Це- … Денис…..

  Капітан.Ну і я , скромний капітан цієї команди   ……….      Дмитро 

Перемогти у цієї команди не-ре-а-ль-но. Хіба не знаю, можливо там є доктора наук!  ОПЛЕСКИ ГЛЯДАЧІВ ВИГУКИ па-ца-ни

Ведуча. Дякую мій колега, дійсно, дуже сильні супротивники, але за моєю спиною найчарівніші, найрозумніші дівчата школи, і поки що не доктора наук, але все може бути! Давайте як найголосніше вітаємо наших красунь

    ВИГУКИ Дів-ча-та.  Дів-ча-та   Дів-ча-та  І  серед нас є...

 Учениця 1. Добра, весела, симпатична дівчина, але з  з характером. Любить танці та відпочивати Поважає в друзях чесність , доброту. Привітаймо – … Анну….

Учениця 2.  Впевнена , красива , бойова, має багато друзів, бо завжди прийде на допомогу за першим покликанням. Це наша  Яніна…….

Учениця 3  Ця дівчина - відповідальна та цілеспрямована, впевнена в собі. Вона  творча захоплюється мистецтвом, любить готувати Знайомтесь-……. Вікторія . 

Учениця 4 Чиста, доброзичлива та чуйна, підтримує друзів у важку хвилину.  Приваблива та неповторна, елегантна,   добре навчається, справжня королева. Здогадалися хто? Звичайно це все про мене  Антоніну

Ведучий. Дуже у вас така гарна команда. В принципі ми готові до двобою. Але у нас є ще й судді цієї неперевершеної гри –  шановні суддя вам слово!

Суддя. Мої вітання ведучим,  дівчатам, хлопцям та глядачам. Давайте домовимось так – за нами  об’єктивність, за вами – запальна гра. І нехай переможуть найсильніші!

Ведуча. Тобто ми – дівчата. ( Дів- ча-та   Па-ца-ни)

Ведучий. Дякуємо нашим суддям.  Але крім нас у залі є ще й ті, заради яких ми будемо рвати один одного, які чекають від нас захоплююче шоу – це групи підтримки –дівчат та хлопців.(оплески і вигуки. Па-ца-ни  Дів-ча-та одночасно двох груп). Нагадай нам і нашим глядачам, будь ласка , правила.

Ведуча.  Із задоволенням. На шляху до перемоги у кожної команди є                      6               конкурсних завдань  та фінальне завдання. Кожен конкурс оцінюється у                                                                    бали.

Ведучий. Але команда переможець у кожному раунді може поповнити свою скарбничку ще на 1 бал, якщо  зможе відгадати бонусне питання. Шановні судді слідкують за ходом гри.

Ведуча. Дякую , але граємо не тільки для того, щоб назбирати балів, адже потім буде фінал, і саме під час фіналу ми дізнаємося хто переможе. А переможець дістане можливість  подвоїти попередню кількість балів, яка розділяється між учасниками-переможцями.  Все зрозуміло. І якщо ніхто не проти – починаємо програму.

Слайд = музика І Раунд «Вірю - не вірю»

Ведуча:  Кожній команді по черзі  читаємо  твердження, а члени команди повинні вирішити - правдиве воно чи ні. За кожне правильно вгадане твердження команда отримає 1 бал. Судді слідкують.

Запитання для хлопців:

  1. Дольче і Габбана- італійський будинок моди +
  2. Шампіньйони – це пиріжки з м’ясом -
  3. Кішка любить запах лимону? Ні
  4. Назва населення  індіанці походить від назви континету Індія +
  5. Нототенія – це тушкована квасоля з грибами – ( ні - це риба)
  6. Для того, щоб пісочне тісто було крихкішим, туди додають дріжджі –
  7. Трюфель- це їстивний делікатес+
  8. Сапфір буває синій, рожевий, жовтий+
  9. Маффін-це вид кекса +
  10. Сполучене королівство Великої Британії складається з 4 країн?+

Запитання до дівчат:

  1. Козак – означає « пірнач»,  у часи козацтва ловив раків та щук –
  2. Феррарі - італійська компанія спортивних авто. +
  3. Ім’я Кузьми Скрябіна – Андрій +
  4. Найпопулярніший вид спорту в Україна- бокс -
  5. Риби дихають зябрами +
  6.  День Незалежності України  ми відзначаємо  28 червня
  7. Ім’я хлопчика, якого гусенятко врятувало від Баби Яги -  Івасик Телесик +
  8. Осінні місяці за календарем: вересень, жовтень, листопад +
  9.  Грошова одиниця України – євро  -
  10.  Око страуса більше ніж мозок? Так
  11. 5. В англійській мові 28 літер. Ні - 26

Бонусне питання(тому, хто переміг + 1б) похибка +_-10%

Хлопці- Скільки відсотків хлопців сідали за одну парту з дівчиною, щоб списувати у неї? 57%

Дівчата – Скільки відсотків дівчат обманює, говорячи, що після 6 не ідять? 63 %

Ведуча. Шановне суддівство , вам слово. Скажіть, хто переміг у ІІ раунді.

Суддя.  Рахунок_    такий_______ у дівчат ____  у хлопців_____

Музика вихід мр1 + надпис раунд ІІІ

 Раунд 2 « Покажи назву»

Хлопці –пісня

Дівчата –  пісня

  Ведучий. Якщо в моїх руках появляються навушники  це означає, що у нас буде конкурс « Покажи назву». Хтось із команди виходить одягає навушники, слухає пісню, а потім за 90 секунд повинен показати своїй команді, що то була за пісня. При цьому важливо пам ятати: потрібно показати назву пісні, а не виконавця. Хто ж піде!

Ведучий. Ну вибирай. У нас всі як на підбір.

Ведучий . Сюди, перед наші ясні очі, я хочу викликати___________________. (Учасник команди слухає пісню, Команді не показує до тих пір, доки не знімить навушники. Використовує лише міміку і жести. Час пішов.

Ведуча. Ну хто,хто буде моєю жертвою___________         . Слухає пісню. Знаєш пісню?    Музика + Дів-ча-та

Бонусне питання

Хлопці – Скільки відсотків хлопців користувалися гігієнічною помадою ? 28%

Дівчата – Скільки відсотків дівчат, хоч раз на тиждень займаються спортом? 32%

Ведучий. Слово нашим суддям

Суддя : на місці хлопців я б не тішився, бо в нас суха хлопці –0б,а в дівчат_____

Музика вихід мр1 + надпис раунд ІІІ

  Раунд 3 «Хто Я?»

Ведучий. Так, ану-ка скажи, хто в цьому конкурсі найкрасивіший

Ведуча . Я

Ведучий. Правильно, я! А хто в цьому конкурсі найрозумніший

Ведуча.  Я

Ведучий . Правильно я!

Ведуча. А хто в цьому раунді програє

Ведучий .Ти!

Ведуча. Правильно,  ти

Ведучий. Зараз ми переходимо до конкурсу  «Хто я?». Дівчатам - Вірка Сердючка,хлопцям - Лунтик

Ведуча. Перед вами дві картини. Гравець команди має за спиною фото відомої людини і починає вгадувати ким він став завдяки зображення на картині. Учасник ставить питання своїй команді, яка може відповідати лише «так» або «ні».

Ведучий. Почнемо з твоїх?

Ведуча. Дівчатка, давайте вже відстріляємося та будем мати чистий спокій. Кого з  моїх красунь хочеш бачити?

Ведучий. Звісно                             ! І так 90 секунд. Час пішов

(Команда відгадує картинку).

Ведучий. Кого з цих трьох богатирів ти хочеш бачити на цій картині?

Ведуча. Всі розумні, інтелектуальні, але бачу в цій картині _____________   У вас є 90 с. (Команда відгадує картинку)

Ведучий. Вельмишановне суддівство, скажіть будь-ласка, як Вам цей конкурс і що ви думаєте?

Суддя.  Обидва учасника – просто мо-ло-дці, але пощастило в цьому конкурсі команді - ____. Тепер я вітаю чоловіків…..

Ведуча Ладно ,ладно ми вас вітаємо.

Бонусне питання переможцю.

Хлопці – Скільки відсотків хлопців полюбляють пліткувати про дівчат? 74%

Дівчата – Скільки відсотків дівчат дивляться футбол? 37%

Ведуча. Слово нашим суддям, вам слово.

Суддя. Рахунок________ На користь____________.

Музика вихід мр1 + надпис раунд 5      

  Раунд 4 « «Обмін ролями»

Ведучий. Отак неспішно ми добралися до раунду номер 4 «Обмін ролями». В цьому раунді традиційно чоловіки займаються жіночими справами , а жінки показують, що вони не гірше , аніж чоловіки,  справляються у наших справах

Хлопці – кожній дівчині  потрібно  зав’язати галстук.

Дівчата – кожному хлопцю потрібно заплести косичку

І на все про все 90 секунди                                                                                                                              

     Бонусне питання

Хлопці – Скільки відсотків хлопців вважають, що вони модно одягаються?  80%

Дівчата – Скільки відсотків дівчат хоча б раз в житті викручували лампочку?  14%                                                                                                                                       

  Раунд 5  «Бліц» Чоловік чи жінка

Ведуча. Щось ми з вами засиділись, пора і розім’ятись. Ми переходимо до наступного конкурсу «Бліц», де команда показує свій сукупний інтелект. Ми будемо ставити запитання і за 90 с команда має дати якомога більше правильних відповідей, стоячи на одній нозі. Відповідь має бути лаконічною «Чоловік чи жінка» .Команда, що дасть більше правильних відповідей отримає до своєї копілки +10 балів, команда суперниця не отримає нічого. Гра триватиме до тих пір, поки хтось із представників не опустить ногу

 Питання для хлопців:

  1. Казкова істота з риб’ячим хвостом (жінка)
  2. Повелитель ступи та мітли (жінка)
  3. Пісню «А я такая вся в Дольче – Габана» співає (чоловік)
  4. Завгосп нашої   школи (жінка)
  5. Кому належать слова: «Я подумаю про це завтра» (жінка)
  6. Президент нашої держави (чоловік)
  7. Кого більше в нашій школі вчителів чоловік чи жінок (жінок)
  8. Хто це Марко Вовчок? (жінка)
  9. Кому яблуко підказало закон всесвітнього тяжіння? (чоловіку, Ньютон)
  10. Найбільш гаряча планета Сонячної системи. (жінка, Венера)
  • А тепер черга дівчат .
  1. Український виконавець із псевдонімом Альоша це (жінка)
  2. Автор «Кайдашева сім'я» (чоловік)
  3. Про інфузорію – туфельку на уроках розповідає вам (жінка)
  4. Зроблена з ребра Адама (жінка)
  5. Класний керівник  8-Б класу (чоловік)
  6. Перший Президент України(чоловік)
  7. Хто перший полетів в космос (чоловік)
  8. Хто з героїв народних пісень пояснює своє небажання працювати порваними чоботами? (чоловік)
  9. Хто вперше сказав, що планета Земля за формою куля? (чоловік, Піфагор)
  10. Кому належать слова: «Без надії сподіваюсь" (жінка, Л.Українка).

Бонусне питання

Хлопці – Скільки відсотків хлопців носять годинник, як аксесуар? 71%

Дівчата – Скільки відсотків дівчат слухають реп? 59%

Ведучий  Пане суддя нам не вистачає оцінки вами цього конкурсу

Суддя. Я зараховую вам _____ цей раунд

Ведучий Давай вали нам бонусне питання

Ведуча. І так. Скільки відсотків дівчат слухають реп? 58%

Ведуча.                               поговоріть будь ласка з нами, розсудіть

Суддя. Ну що я можу сказати.Хлопці отримують__, а дівчата ____

Музика вихід мр1 +

         Раунд 6 «Зірки в ряд»( Розставляють біля своїх речей)

Ведучий(а). Зараз у нас наступний конкурс , у якому ми  вирвимся в реванш, потім вирвимся вперед і покараємо їх у фіналі. Це конкурс: « Зірки  в ряд». У цьому конкурсі команда суперників(суперниць) розставляють одна одну  за кількість підписників в Інстаграмі

Ведуча.       1                        2                              3.                               4.   

 

                     

 

Ведучий(а). Ну кажіть нам правильні відповіді. Ведучий розставляє правильно. На першому місці поставили____.       _____

Ведучий.  .  Дівчата   «                                                 ».            розташуйте хлопців

 

 

1                   2                          3.                            4.                         

  Ведучий(а). Ну кажіть нам правильні відповіді. Ведучий розставляє правильно) На першому місці поставили____.      

Суддя .Перемога

Бонусне питання

Хлопці – Скільки відсотків парубків полюбляють танцювати?  45%                                                                      Дівчата – Скільки відсотків дівчат нашої школи вміють готувати їсти? 83 %

 Раунд 7 «Фінал»   «Хто швидше».

Ведуча(ий). Фінал, фінал. Фінал. Хлопці наші дуже молодці дійшли до фіналу з рахунком в копілці_______ балів. Браво. Браво. За одним маленьким виключенням , що у нас _____ балів.

Ведуча(ий). Твої фантазії нас звісно тішать, але насправді все буде виглядати трошки по-іншому: ми довго запрягаємо, але швидко вистрілюємо. От-же, що ми робимо сьогодні у фіналі.  Заключний раунд «Хто швидше» Кожна команда має  повітряні кульки, за 2 хв. Часу ви маєте їх надути і зав’язати. Виграє та команда яка надула більшу кількість кульок.

Ведучий . Три два, один –час пішов.

Ведучий. Сто-оп.

Ведуча. Ура! Дів-ча-та. Що ,щось було не чесно?

Ведучий. Я не знаю. Це нехай скаже суддя

Суддя. Дівчата , ви заслужили цих _____ БАЛІВ.

Мелодія.мр1

Ведучий . На жаль, бій  був важкий , але я не розчарований , билися славно!

Ну що ж, може на цьому пора ставити логічну крапку і говорити всім, що перемогла дружба?!

В. №2- Ну куди ти спішиш? Свого слова ще журі не сказало!

В. №1 - Нехай вельмишановне журі мене вибачить, але ,на правах ведучої, я хочу сказати своє останнє слово. Хто б зараз не став переможцем, особисто для нас з Віталієм , цілком зрозуміло: перемогли обидві команди, бо показали всі свої таланти, подолали страх і сором'язливість і влаштували для нас, глядачів, справжнє свято торжества краси і сили! То ж сюрприз в студію! (                                                )

В. №2 -Вручаємо  символічну  відзнаку переможця команді «                »!

В. №1 - Приєднуюся, вітаю переможців – команду «                 » ! Та вручаю символічну відзнаку переможців!

В. №2 - То ж,  за нас! За хлопців, за дівчат!

В. №1 - Нас не перемогти поки ми разом, бо разом ми сила!

В. №2 - Ну, а зараз кульмінаційний момент: наша непідкупна Феміда оголошує результати змагань.(Виступ журі)

В. №1-Як непомітно пролетів час і вже пора закінчувати наше змагання.

В. №2- А на останок хочемо сказати:

В. №1- Ми найкращі! 

В. №2- Ми найкрутіші!

В. №1- Ми суперові і прикольні!

 В. №2- Ми – це дівчата і хлопці!

В. №1-Коли ми разом ми сила

В. №2- Ми говоримо вам до побачення!

 

 

docx
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку