Конкурсно-розважальна програма для учнів 1 класу
100 днів у школі
Підготувала:
вчитель початкових класів ЗЗСО №83 м.Києва
Горохова Наталія Миколаївна
Мета: урочисто відзначити перші дні навчання в школі, розвивати вміння декламувати, виступати на сцені, виховувати інтерес до школи, почуття єдиної шкільної родини.
Вчитель:
Шановні батьки! Щиро вітаю вас на нашому святі. Вже стало традицією школи відзначати найяскравіше свято першокласників «Сто днів у школі».
Запрошуємо до залу найменших членів шкільної родини!
(Під музику до залу заходять першокласники)
1учень.
Розпочинаємо ми свято,
Якого чекали ми 100 днів!
Ми стали вже не просто діти,
А учні школи – школярі!
2учень.
У цьому році перший раз
Пішли ми в школу, в 1 клас.
І тоді розпочалося
Нове життя у нас!
Учні виконують пісню «Засмутилось кошеня»
3 учень.
Перша парта, перший дзвінок,
Перший підручник і перший урок.
І з гордістю можем сказати ми,
Що вже 100 днів ми школярі!
Вчитель. Перший клас! Перший клас!
Скільки грамотних у нас?
Всі. Нас тридцять два .
Вчитель. А які ми?
4 учень. Ми – активні!
5 учень. Ми – артистичні!
6 учень. Ми незвичні!
7 учень. Ми – бездоганні!
8 учень. Ми – багатогранні!
9 учень. Ми – веселі!
10 учень. Ми – грайливі!
11 учень. Ми – красиві!
12 учень. Ми – галасливі!
13 учень. Ми – старанні !
14 учень. Ми – розумні!
15 учень. Ми – дружні!
16 учень. Ми – кмітливі !
17 учень. Ми – найкращі!
Всі разом. Ми – просто клас!
18 учень.
Ми зібралися в цім залі.
Хочемо вам показати,
Якими учнями ми стали.
19 учень.
Розказати, що ми знаєм,
Які успіхи надбали,
Що ми вже не малі,
А справжні школярі.
20 учень.
Тепер ми учні, перший клас,
Нове життя тепер у нас.
Прийшов урок на зміну грі,
Тепер ми учні, школярі.
21 учень.
І від дзвінка, і до дзвінка
Робота наша нелегка:
Рахуй, пиши, а ще читай,
Учителю відповідай.
22 учень.
Та все це не лякає нас,
Бо ми старанний перший клас!
23 учень.
Учитись в школі ми готові,
Вже трохи вміємо читать.
Ми мамі й тату дали слово:
Відмінниками в школі стать.
24 учень.
Ми у школі подружились
Правил добрих вже навчились.
25 учень.
Перше правило – учитись!
26 учень.
Друге правило – трудитись!
27 учень.
Бути чесним, справедливим – третє правило у нас!
28 учень.
Бути другом незрадливим, клас за тебе, ти за клас – правило четверте в нас!
29 учень.
І дружити усім класом, бо ростемо ми всі разом!
Діти сідають на стільчики.
Вчитель: За 100 днів у школі ваші діти стали більш дисциплінованими і організованими; стали більш допитливими; засвоїли деякі знання; здружилися з іншими дітьми; навчилися слухати учителів, і виконувати те, що від них вимагається. Ось чому навчились учні за ці дні.
Конкурсна програма (всі учні повинні взяти участь в конкурсній програмі)
Група 1 (9 учнів). Діти з буквами А, В, Е, С, Н, О, К, М, Р
Показати слово-відгадку (вчитель читає загадку, учні повинні вишукуватися з буквами так, щоб можна було прочитати слово-відгадку).
У лісах струмки пустила,
Землю травами встелила.
Перші квіти принесла.
Чарівна моя… (Весна)
Що воно за дивна птиця?
Світла денного боїться.
Дзьоб гачком, великі очі,
І не спиться їй щоночі.
– Ху-ху-ху, — кричить – співа.
Відгадали? Це … (Сова)
Ні рак, ні риба, ні звір, ні птиця,
Голос тоненький, а ніс довгенький.
Хто його вб’є, той свою кров проллє. (Комар)
Група 2. (4 учня) Діти з цифрами 5, 7, 8, 0
Показати відповідь до задачі (вчитель читає задачу; учень, у якого в руках число-відповідь до задачі, піднімає цифру вгору) .
Дятел хатку будував –
Вікна всі пофарбував.
Тут одне, а там 4.
Скільки вікон , полічили? (1+4=5)
В білки 10 білченят,
А горішків в неї 5.
Хто ж із вас , малята , знає,
Скільки ще не вистачає? (10-5=5)
5 берізок, 2 кленка
Зеленіють у ставка.
Біля них одна ожина.
Скільки всіх рослин, скажи-но? (5+2+1=8)
5 берізок, 2 кленка
Зеленіють у ставка.
Біля них одна ожина.
Скільки всіх дерев, скажи-но? (5+2=7)
У садок до годівниці
Прилетіли 3 синиці.
Потім ще 4 птиці.
Скільки їх на годівниці? (3+4=7)
Лиска моркву посадила.
Три морквини там вродило.
Наш зайчисько враз три з’їв.
Скільки лисці залишив? (3-3=0)
Група 3. Англійська мова (Учні показують руханки, які проводять на уроках англійської мови)
Група 4 (8 учнів) Конкурс «Збери портфель першокласника»
Дві команди по 4 учня. Двоє батьків – першокласники (рюкзаки на спині, в руках підручники). Кожен учасник команди біжить до «першокласника» – бере один предмет, ховає в рюкзак.
Група 5 (8 учнів) Конкурс «Створи голову учня»
Дві команди по 4 учнів. Помічники – двоє батьків тримають повітряну кульку.
Кругла повітряна куля невеликого розміру схожа на голову. Правда, для повної схожості з головою ще не вистачає очей, вух, носа, губ. Учням потрібно наклеїти «частини обличчя» на повітряну кулю. В результаті проста повітряна куля найчарівнішим чином може перетвориться на голову першокласника.
Група 6. (решта учнів, які брали участі в конкурсах, або всі учні класу) Гра « Будь уважним»
Потрібно плескати в долоні, якщо твердження правильне.
Якщо неправильне, то тупотіти ногами.
-Зараз зима.
-Місяць червень
-Сьогодні четвер.
-2+2=5
-у нашому класі 32 дітей.
Підсумок. Обіцянка першокласника.
30 учень.
Обіцяєм не лінитись,
Добросовісно трудитись,
Педагогів поважати
І оцінки гарні мати.
Хором. Обіцяємо
31 учень.
На уроках не жувати,
Не дрімати і не спати.
Хором. Обіцяємо
32 учень.
Будем вчитися сумлінно
І поводитись відмінно,
Щоб батьки могли радіти,
Що такі в них гарні діти.
Хором. Обіцяємо
Вчитель
Хай сонце дарує ясне проміння, земля — стиглий колос і щедрі плоди,
Воду — криниця, небо — зірниці, а діти — усмішку завжди!
Діти, подаруйте усмішку своїм рідним та друзям.
На цьому наше свято закінчено.