Конкурсно-розважальна програма для старшокласників «Листопадний карнавал»

Про матеріал

Конкурсно-розважальна програма для старшокласників «Листопадний карнавал» проводиться як окремий виховний захід. Листопад – місяць колючий, ходить по землі, сумні пісні собі під носа співає. Сніжком порошить... слідкує, чи всі на зиму теплі шуби наділи. Озера та ставки, річки та струмки під лід ховає, а ключі від них зимі передає. Листопад – останній місяць осені. Він зиму зустрічає. Про холод лютий попереджає. А ще загадковістю нас всіх чарує і по традиції... бал листопадний присутнім дарує. Старшокласники на листопадному вернісажі будуть демонструвати свої здібності.

Перегляд файлу

Конкурсно-розважальна програма

для старшокласників

«Листопадний карнавал»

 

1. Добрий вечір, шановні вчителі та батьки!

 

2. Добрий вечір, мешканці Миронівського НВК!

 

1. Добрий вечір, шановні гості!

 

2. Ми раді бачити вас на нашому

 

Разом: «Листопадному карнавалі».

 

1. Листопад – місяць колючий, ходить по землі, сумні пісні собі під носа співає. Сніжком порошить... слідкує, чи всі на зиму теплі шуби наділи. Озера  та ставки, річки та струмки під лід ховає, а ключі від них зимі передає.

 

2. Листопад – останній місяць  осені. Він зиму зустрічає. Про холод  лютий попереджає. А ще загадковістю нас всіх чарує і по традиції... бал листопадний присутнім дарує.

 

1.  Такий незвичний вернісаж

Ми влаштували в школі  в нас.

Проте, картин тут не побачить.

 

2.Тут особистості одні

І кращі успіхи  шкільні,

А це вже що-небудь та значить.

 

1.  Життям цікавим ми живемо,

І особистості куємо.

Сьогодні  все продемонструємо

І всіх присутніх ми здивуємо.

 

2.Мета у всіх одна-єдина.

І кредо тут для всіх одне:

Ти памятай, що ти – людина.

І демонструй лице своє.

 

1. Сьогодні свої здібності  на листопадному вернісажі будуть демонструвати представники 8, 9,10 і 11 класів.

 

 

 

2. І настав час запросити на сцену наших конкурсантів.

Звісно, всі вони дуже хвилюються і чекають на вашу підтримку, тож зустрічайте:

 

1. 8 клас представляють: він-сильний і сміливий, не боїться труднощів, займається спортом;

 

2. Вона – завжди привітна,  тендітна і чарівна.

 

1. На сцену піднімаються Черкай Дмитро і  Компанець Яна.

 

(Вихід учасників)

 

2. Представники 9 класу: він - мрія багатьох дівчат, яких приваблює його сяюча посмішка;

 

1.Вона – спортсменка, активістка і просто красуня.

 

2. Зустрічайте - Доля Олександр і Ждамірова Аліна.

 

(Вихід учасників)

 

1. 10 клас представляють: він – неперевершений футболіст, майбутнє українського футболу;

 

2. Вона  - леді-загадковість і леді-таємничість.

 

1. На сцену запрошуються  Стасьок Олександр і Гуща Євгенія.

 

(Вихід учасників)

 

2. Від учнів 11 класу виступають: Він – король дискотек, артист, музикант і виконавець пісень.

 

1. Вона – не менш музикальна, граціозна,  завжди має власну думку.

 

2. Вітайте  Чаущака  Дмитра і Павленко Катерину.

 

(Вихід учасників)

 

 

 

 

 

Шановні учасники і шановні присутні, дозвольте оголосити склад журі сьогоднішнього конкурсного вечора:

 

1.Ніколаєнко Віктор Миколайович – голова журі

 

2. Члени журі:

Солотвінський Михайло Романович

 

3. Гевліч Андрій

 

1. Отож, учасників представили, склад журі оголосили, починаємо нашу конкурсну програму, яка сьогодні складається з 5 конкурсів.

 

2. Просимо учасників зайняти свої місця за столиками.

(Пауза)

1. Оголошуємо перший конкурс, який оцінюється максимальною оцінкою –

      5 балів.

 

2. Прослухайте уважно умови конкурсу. (Оголошуються умови конкурсу)

 

1 конкурс

Наш 1  конкурс називається «Листопадний пейзаж».

Перед вами, шановні учасники, фарби, пензлі і полотно. Працюєте ви в парі.

 Ваше завдання –відтворити настрій осені, танок осінніх фарб, листопадного карнавалу. Ваше творіння може носити сюжетний характер, може бути відтворенням реальності або казки. По закінченню роботи ви повинні будете всім присутнім продемонструвати роботу, сказати, що намагалися передати  в своїй роботі. Памятайте час, що відводиться вам для роботи обмежений – 3 хвилини.

 

 

1. Шановні учасники, умови конкурсу зрозумілі? Тож, час  пішов.

 

(Проводиться 1 конкурс)

 

1. Шановні учасники, просимо вас продемонструвати всі присутнім і членам журі результат вашої творчої роботи.

 

2. Просимо журі оцінити 1 конкурс.

 

1. Продовжуємо наш вечір. На черзі другий конкурс, максимальна оцінка - 

    5 балів.

 

2. Увага! Завдання конкурсу. (Зачитуються завдання)

 

2 конкурс

2 конкурс присутнім нагадає не тільки про те, що ми живемо в селі, про овочі, які ми збираємо восени, а допоможе глянути на себе збоку, оцінити свою власну поведінку і, звісно, перевірить артистичні здібності наших конкурсантів.

Увага, завдання. Шановні учасники! Перед вами байка Павла Глазового.

Через 3 хвилини ви повинні будете виступити з цією байкою перед залом.

Розподілите ви по ролях чи по рядках, застосуєте міміку чи жести, експерементуйте з голосом – визначайтеся. Ваше завдання - якомога яскравіше і цікавіше передати основну ідею байки. Опрацьовуйте текст  - час пішов.

 

 

1. Дякуємо учасникам.

 

2. Просимо журі підвести підсумки 2 конкурсу і оголосити результати.

 

 

1. Слово надається членам журі.

 

(Виступ журі)

 

 

1. Дякуємо членам журі і продовжуємо конкурс.

 

Третій конкурс нашого вечора називається «Листопадна мозаїка». Максимальна оцінка – 10 балів.

Це - конкурс вболівальників, підтримка класу. Згідно попереднього жеребкування розпочинають цей конкурс учні 11 класу.

(Виступ 11 кл.)

 

1. До вашої уваги Листопадна мозаїка 8 класу.

(Виступ 8кл.)

 

Запрошуємо на сцену підтримку 9 класу.

(Виступ 9 кл.)

 

Листопадна мозаїка від  10 класу, зустрічайте!

(Виступ 10 кл.)

 

1. Дякуємо всім, хто підтримав своїх учасників. Просимо журі оголосити результати конкурсу.

(Оголошення )

 Четвертий конкурс – «Супер пропозиція осені -2007» - показ моделей одягу з використанням нетрадиційних матеріалів. Максимальна оцінка – 10 балів.

І першими на сцену запрошуються моделі від 9 класу, зустрічайте.

(Виступ 9 кл.)

 

Свої неперевершені ідеї демонструють дизайнери 11 класу.

(Виступ 11 кл.)

 

Політ фантазії, нестандартний підхід і новітні технології успішно втілені кутюр’є 8 класу.   

(Виступ 8 кл.)

 

Пєр Карден «отдыхает» - дизайнерські рішення 10 класу перевершили відомого майстра.

(Виступ 10 кл.)

 

 

Дякуємо всім будинкам мод, які брали участь у конкурсі, окрема подяка самим моделям, ну а журі просимо підвести підсумки 4 конкурсу. Ну а поки журі підводить підсумки 4 конкурсу ми оголошуємо танцювальну паузу.

(Виступ )

Слово надається членам журі.

(Виступ журі.)

 

 

1. Настав час останнього конкурсу – танцювального, максимальна оцінка якого 10 балів.

 

2.Вміння володіти своїм тілом, передавати в рухах настрій, відчуття і емоції.

 

 1.Розповідати мовою рухів завжди  високо оцінювалося.

 

2. Тож, подивимося як справилися з завданням наші пари.

 

1. На танцювальний майданчик Миронівського НВК запрошується пара, яка представляє 10 клас - Стасьок Олександр і Гуща Євгенія.

 (Виступ 10 кл.)

 

2.На танцювальний майданчик запрошується пара, яка представляє 9 клас – Доля Олександр і Ждамірова Аліна.

(Виступ 9 кл.)

 

1. На танцювальний майданчик запрошується пара, яка представляє 11 клас Чаущак Дмитро і Павленко Катерина.

(Виступ 11 кл.)

 

2. На танцювальний майданчик запрошується пара, яка представляє 8 клас – Черкай Дмитро і Компанець Яна.

(Виступ 8 кл.)

2. Дякуємо учасникам.

1.На цьому нашу конкурсну програму завершено. Для підведення підсумків оголошується музична пауза.

(Пауза.)

 

Просимо учасників піднятися на сцену.

Слово для підведення підсумків надається голові журі.

(Виступ журі)

 

!. На цьому ми завершили конкурсну програму.

2. А через кілька хвилин запрошуємо всіх на дискотеку.

Всім вдалого танцювального вечора.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
19 грудня 2018
Переглядів
748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку