КОНКУРСНО-РОЗВАЖАЛЬНА ПРОГРАМА «НУМО, ДІВЧАТКА!»
Опис матеріалу: матеріал може бути використаний класними керівниками або організаторами шкільних свят, для дітей 7 -10 років.
Мета: створення святкової атмосфери, популяризація державних свят.
Завдання:
- розвиток і виявлення творчих здібностей;
- створення святкового настрою;
- залучення до здорового способу життя;
- пропаганда державних свят;
- виховання дружніх стосунків у класі..
Хід заходу
Звучить весела музика, на сцену виходять ведучі.
Ведучий 1 (хлопчик):
Ось і прийшла весна, ось і настав березень.
Ведучий 2 (хлопчик):
А березень - це пісня!
Ведучий 1 (хлопчик):
А березень - це казка!
Ведучий 2(хлопчик):
А березень - це суцільно чудеса і весна!
Ведучий 1 (хлопчик):
А березень - це свіжість,
Ведучий 2(хлопчик):
А березень - це свято!
Ведучий 1 (хлопчик):
8 Березня - це коли сонце починає пригрівати землю, коли на лісових проталинах розквітають проліски і прилітають граки. Всі люблять це свято. Адже це свято наших мам, бабусь, сестричок та однокласниць. Свято половини людства. І якої половини!
Ведучий 2 (хлопчик):
Найчарівнішої, найкрасивішої, найдобрішої.
Ведучий 1 (хлопчик):
Сьогодні, напередодні свята, ми проведемо з вами розважальну програму «А ну-мо, дівчата!»
Ведучий 2 (хлопчик):
У нашій програмі візьмуть участь 2 команди найрозумніших, найбільш спритних дівчат.
Конкурс №1 «Представлення команди»: назва, девіз, емблема.
Конкурс №2 «Відгадайте загадки»
- Загадки будуть непрості, а жіночі, пов'язані з кухнею, рукоділлям, домашнім побутом.
Малий Ерофейко, |
Вона кусюча така. |
Конкурс 3. «Давайте познайомимося»
- За одну хвилину кожна учасниця повинна придумати розповідь про себе. Як звати, скільки років, чим любить займатися у вільний час.
Конкурс №4 «Інтелектуальний»
1. Яке місто є столицею Франції? (Париж)
2. Як називається лінія, що з’єднує дві точки на папері? (Відрізок)
3. З якого боку стовбури дерев укриті мохом? ( З північного)
4. Назва яхти капітана Врунгеля. («Біда»)
5. Прилад, за допомогою якого креслять коло. (Циркуль)
6. Як називається жук. Що їсть каротплю? (Колорадський)
7. Палиця має 2 кінці. Скільки кінців у половини палиці? (2)
8. Для олівця це пенал. А що це для автомобіля? (Гараж)
9. Повітряний апарат, на якому літав старий хоттабич. (Килим)
10. Тепле приміщення для вирощування овочів, фруктів, квітів взимку. (Теплиця)
11. Отруту якої комахи використовують як ліки? (Бджоли)
12. Яку тварину вважають царем звірів? (Лев)
Конкурс №5 «Відгадай слово»
- А зараз для наших учасниць конкурс «Відгадай слово». Завдання таке: капітану команди показують слово, написане на аркуші паперу, він повинен пояснити це слово команді так, щоб команда відгадала його, після цього відгадується наступне слово і так далі, якщо команда не може відгадати слово, його можна пропускати. За кожну правильну відповідь команда заробляє 1 бал. На відгадування слів командам відводиться 3 хвилини. Слова: 1 команда - вчитель, міксер, шляпка. 2 команда – урок, мясорубка, перчатки.
Конкурс 6 «Сама артистична»
-Ми підійшли до нашого заключного конкурсу, в якому вам пропонується продемонструвати свої артистичні здібності: заспівати улюблену пісню, прочитати гумористичну розповідь, інсценізувати уривок з п'єси, тобто придумати номер художньої самодіяльності. Учасниці показують свої здібності.
- А тепер настав час підбити підсумки нашої конкурсної програми. Слово надається журі.
Ведучий 1 (хлопчик):
На цьому наш конкурс завершується.
Я всім вам, дівчатка, бажаю,
Щоб завжди здорові були.
Щоб сміялися та жартували.
Ведучий 2 (хлопчик):
Весни вам радісної і ніжної.
Щасливих днів і рожевої мрії.
Нехай дарує березень вам,
Свої посмішки і квіти.
Загальне фото, вручення подарунків
Міністерство освіти і науки України
Охтирська гімназія
Охтирської міської ради
Сумської області
КОНКУРСНО-РОЗВАЖАЛЬНА
ПРОГРАМА
4 КЛАС
2016