Конкурсно-розважальна програма "Валентин та Валентина"

Про матеріал

Виховна година побудована у формі конкурсів між хлопцями й дівчатами, по завершенню яких обираються Валентин і Валентина. Протягом змагань учні паригадають здобуті раніше знання та отримають нову інформацію. Конкурси розраховано на учнів 5 класу. Усі завдання розроблено із урахуванням вікових особливостей дітей.

Перегляд файлу

Конкурсно-розважальна програма «Валентин та Валентина»

  • За вікном лютий – найсуворіший зимовий місяць. Але у нашому класі зовсім не холодно, адже усіх переповнюють теплі почуття. Які? (Щастя, радість, товариськість, любов)
  • Чому ж у всіх такий чудовий настрій? (Бо сьогодні свято – День Св. Валентина)
  • А що ви знаєте про історію походження цього свята?

Історія оповідає, що у третьому столітті нашої ери у Римі жив молодий священик Валентин. Окрім релігійної практики, він займався тим, що вчив і лікував людей. Одного разу тюремний наглядач привів до нього доньку, сліпу від народження, сподіваючися, що силою своєї віри і знань священик зможе зцілити її. Валентин із першого погляду закохався в дівчину, розпочав лікування, але нічого не допомагало. У цей час римський імператор видав указ, який забороняв чоловікам одружуватися, адже їх обов’язок — бути хоробрими воїнами. Молодий єпископ Валентин, порушуючи імператорський указ, таємно вінчав закоханих, за що його було кинуто до в’язниці. Священик мужньо сприйняв звістку про неминучу смерть і за день до страти попросив чорнило, перо й папір, написав останнього зворушливого і ніжного листа Юлії (саме так звали дівчину) і вклав разом із ним у конверт квітку жовтого крокусу, передавши листа. У цей день, 14 лютого 270 року, Валентина спалили. Сумний батько повертався додому, а на порозі його чекала донька. Тюремник мовчки віддав листа дівчині. Вона розгорнула його і в середині знайшла квітку Записка закінчувалася словами: «Від твого Валентина». Дівчина поклала квітку на долоню і... раптом побачила її прекрасні прощальні кольори. Вона стала зрячою! Минули століття... Валентина за його добрі справи зарахували до лику святих. 496-го року Римський Папа Геласіус оголосив 14 лютого Днем Святого Валентина.

  • Відтоді це свято ще називають Днем закоханих. А який синонім ви можете дібрати до слова кохання? (Любов)
  • А кого можна любити? Лише представників протилежної статі? (Ні; батьків, рідних людей, друзів)
  • Так, тому сьогодні потрібно вітати всіх дорогих серцю людей.
  • Кожне свято має свого представника: День народження – іменинника, Новий рік – Діда Мороза, весілля – молодят. А хто ж повинен бути головуючим у День Св. Валентина?
  • Ми сьогодні оберемо Валентина та Валентину класу. Для цього проведемо конкурси.

Конкурсно-розважальна програма

  • Змагання у нас будуть відбуватись між хлопчиками та дівчатками. І по завершенню ми оберемо найкмітливіших, найерудованіших, найспритніших Валентина та Валентину нашого свята, які виконають почесну місію.
  • Тож перший конкурс «Віднови пару». Обидві команди отримують листки із героями мультиків, художніх творів, яким потрібно знайти пару. Це можуть бути не лише закохані, а й друзі.

(Шрек і Фіона, Принц і Попелюшка, Грей  і Ассоль, Менні й Еллі, Кай і Герда, Алладін і Жасмін, Флін і Рапунцель, Сімба й Ніла, Белль і Чудовисько, Трубадур і принцеса)

  • Поки журі рахує правильні відповіді, ми переходимо до наступного конкурсу «Відгадай мелодію». Учням пропонуються мінусовки пісень про кохання, які їм потрібно відгадати. 1. Єгор Крід – самая-самая  2. О. Пономарьов – я люблю тільки тебе  3. Океан Ельзи – така, як ти 4. Время і Стекло – наверно потому что  5. Макс Барскіх – тумани  6. Тіна Кароль – перечекати  7. О. Полякова – номер один.
  • Молодці. У сучасній музиці ви добре орієнтуєтеся. А чи знаєте ви, що співали чоловіки під вікном коханої? (Серенаду)
  •  Наступний конкурс – «Чоловік чи жінка?»

Хлопцям
1. «Валя» із «Фізрука» - це жінка, чи чоловік? (Чоловік)

2. Хто був злий через відсутність велосипеда, а коли транспортний засіб з’явився – подобрішав? (чоловік)

3. Якого роду країна азербайджанців (чоловіча)

4. Перший Президент України(чоловік)

5. Директор нашої школи (жінка)

6. Кого більше в нашій школі вчителів чоловіків чи жінок (жінок)

7. Хто перший полетів в космос (чоловік)

Дівчаткам
1. Кого більше в 5-Б класі дівчат чи хлопців? (хлопців)

2. Мер нашого міста? (чоловік)

3. Найчастіше отримували Нобелівську премію? (чоловіки)

4. Кого у світі більше, чоловіків чи жінок? (чоловіків)

5. Дерево, що є символом Нового року (жінка).

6. Друг Малюка, який мав пропелер і любив солодощі (чоловік)

7. Завуч нашої школи? (жінка)

- Четвертий конкурс має назву «Розшифрувальник». Вам потрібно відновити вислів, зашифрований у хмаринці. (1. Кращий засіб від любові з першого погляду - другий погляд. 2. Кохання надихає на великі справи, і воно ж заважає їх здійснювати)

- Як ви розумієте ці вислови?

- Ну і останній конкурс – «Попади в ціль». Перед вами є мішені, у які потрібно попасти стрілою.

- От і закінчились змагання. Кожен показав себе, свої уміння. І завдання кожної команди – визначити, хто із учасників був кращим. Саме ці учні й стануть Валентином та Валентиною.

(Валентин і Валентина роздають валентинки)

  • Змагання закінчилися, але свято у наших серцях триває. Нехай ваша душа завжди буде зігріта чиєюсь любов’ю, теплом і ласкою. Зігрійте і ви когось турботою, адже кохання не просто почуття — це сенс нашого життя. Нехай любов і краса супроводжують його.

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
14 лютого
Переглядів
73
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку