Конпект уроку із теми " Кольори. Тварини" 1 клас(НУШ) за підручником О. Карпюк

Про матеріал
Урок комбінований, урок поглиблення знань із теми "Кольори.Тварини" у 1 класі за підручником О. Карпюк . Розробка представляє велику кількість різних ігор на повторення, закріплення та вивчення нової лексики. на уроці домінують активні та інтерактивні методи навчання. Застосовано метод МАС та показано приклади для розвитку усного продукування по темі.
Перегляд файлу

                                                                 

                                                    

                                                                  

                                                                              

                                                   

                                                                 

Відкритий урок з англійської мови в 1 класі (НУШ)

Вчитель: Гура Надія Олександрівна

 

Тема уроку: Кольори. Тварини.

Мета:

навчальна- презентувати нові ЛО уроку: I like, favourite, a lizard, a spider, a lion, повторити, активізувати, розширити знання лексичного матеріалу; формувати вміння визначати кольори та тварин.

розвивальна- розвинути артикуляційний апарат, увагу, мислення та різні види пам'яті, розвинути здатність учнів працювати в парах та групах.

практична- практикувати учнів у вимові англійських звуків та у правильному використанні назв тварин та їх кольорів;

виховна- виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови та зацікавленість у розширенні своїх знань, виховати любов до тварин та почуття відповідальності за тих, кого приручили.

Спрямованість корекційно- розвивальної роботи: формувати вміння виявляти активність, допитливість, наполегливість в опануванні мови, формувати культурну толерантність.

Обладнання: мультимедійне ноутбук, інтерактивна дошка, фізкультхвилинка, тематичні картинки, flash-картки кольорів, роздатковий матеріал, коробочка для гри «Toy Box»,   розмальовка та кольорові олівці.

Методи та прийоми проведення уроку: привітання, бесіда, діалогічне мовлення, гра «Bingo», фонетична зарядка, інтерактивні вправи по методиці МАС, фізкультхвилинка, хорова та групова робота, гра «Toy Box», малювання.

Тип уроку: комбінований

Очікувальні результати: наприкінці уроку учні зможуть показувати та називати тварин та їх кольори. Учні зможуть запитувати та давати відповідь при визначені тварин. Учні зможуть запитати «What color is it ?» та дати відповідь, визначити кольори тварин. Учні зможуть гратись у гру «Toy Box» та навмання визначити тваринку, назвати її англійською мовою та назвати кольори.

Хід уроку:

  1.   Організаційна частина уроку
  2. Greeting. Привітання

Учитель заходить до класу, учні вітають його віршом «Good morning!» та виконують різноманітні дії.                                                         

Teacher: Good morning, boys and girls!

      Good morning to you!

      Good morning, good morning!

      I' m glad to see you!                                                  

Teacher: I' m glad to see you, too!                                  

  1. З' ясування емоційної готовності учнів

 Учитель запитує декілька учнів про настрій.

Teacher: How are you?

Pupil: I' m fine, thank you!                                                                               

Teacher: How are you?

Pupil: I' m OK, thank you!                                                             

                                                                    

Teacher: Сподіваюсь, що у всіх тепер гарний настрій, як у нашого друга Сема.  Тож давайте заспіваємо разом пісеньку “Hello, hello”.

  1. Повідомлення теми та мети уроку:

Сьогодні ми продовжуємо вивчати кольори та назви домашніх тваринок. Ми будемо гратись ,робити діалоги, розповідати про тварин а також допоможемо Мамі Золотій Рибці знайти своїх діток.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу

Прослуховуючи пісню” Learn colours” , діти згадують слова попередніх уроків.

  1. Основна частина уроку
  2. Presentation and Practice. Автоматизація лексичного матеріалу.

А) бесіда з учнями What colors is it?

                                What color is a dog? ( humster, mouse, perrot, fish, cat, turtle) В)Гра “ Show me”. Listen and point. Вчитель називає колір , діти показують.

С)Гра “ Ланцюжок”  Діти стають в коло та запитують один одного

What color is it? It is red.

Д) Прослуховування пісні “Whats you favourite color?

Е) Гра “ Guess my favourite color”. Вчитель загадує колір, а діти відгадують запитуючи : Is it red? Yes, It is. No, It isn’t. Учень, який відгадав стає на місце вчителя.

F)Гра  “ Bingo” Учні отримують картки з кольорами, вчитель називає колір, діти обводять заданий колір.Перший , хто обведе рядок вигукує “Bingo”.

  1. Physical Activity. Фізкультхвилинка “Head and shoulders”

Учні залюбки повторюють рухи та швидко запамятовують слова з пісні-зарядки.

  1.  Закріплення матеріалу по темі “ Тварини” за методом МАС.

А) Listen and do. Let’s play the game “ My pets”.

T:  You are cats -clime a tree; you are dogs - run, you are humsters - eat, you are parrots - fly, you are fishes -swim, you are rabbits -jump, you are mise - go, you are turtles - sleep.

Діти рухами показують всі команди вчителя.

В) Listen and do. Клас ділиться на дві групи , одна імітує тваринку , а друга виконує завдання -дію.   You are dogs. Feed the dogs, wash the dogs, play with the dogs. Touch the dogs. go to the dogs, run to the dogs, swim to the dogs,  fly to the dogs,  jump to the dogs.

С)  Let’s play “Sleeping pets”

Діти імітують сплячих тварин. Вчитель підходить до дитини і вгадує, яку тваринку зображує учень. Коли тваринка відгадана, учень допомагає вчителю  “будити тваринок”.

  1. Listen and sing a song.” Do you have got any pets?”

Let’s play “In the house” Діти імітують будинок та показують жестами тварин згідно з фразами однокласників.

I have got a cat (fish, dog, spider, lion, mouse) in my house.

  1.  Повторення раніше вивчених ЛО за допомогою гри «Toy Box». Учитель запитує «What is this?», учень засовує рученята у коробочку та визначає, яку він тваринку тримає, називає її та говорить, якого вона кольору.

  «It is a …(a hamster, a parrot, a rabbit, a mouse, a fish, a dog, a cat, a pig, a bird)»

 «It is ….( blue, yellow, green, orange, red, pink, white, brown, black, grey, purple)

  1. Хвилинка малювання. Проектна робота:  “ Допоможи Мамі Золотій Рибці знайти своїх діток”. Діти малюють різнокольорових рибок та прикріплюють їх на дошку, називаючи колір своєї рибки.
  2. Заключна частина уроку
  3. Стратегія. «Похвала та нагорода для всіх»

Ви молодці! Були активними та старалися засвоїти матеріал! (Учитель роздає смайлики кожному учню)

 Діти, вам сподобався урок? Покажіть жестами вашу оцінку та прикріпіть смайликів на дошку.

                                                                         

  1. Прощання.

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
13 березня 2021
Переглядів
1347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку