Урок 1
Тема: Hello, friends!
Мета:
— Ознайомити з формами привітання й прощання та закріпити їх уживання в усному мовленні.
— Ознайомити учнів з підручником та його героями.
— Ввести вирази класного вжитку Sit down/Stand up!, Look!, Listen!, Let's play!
— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови, формувати навички письма.
— Розвивати пам'ять.
— Виховувати усвідомлення важливості вивчення англійської мови
Обладнання: підручники, зошити, аудіо запис, відеозапис
Тип уроку: сприймання нового матеріалу
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання. Поздоровлення з початком нового навчального року.
Т: Hello, boys and girls! Здрастуйте, хлопчики та дівчатка! І am... (ім'я вчителя). Тепер ви учні першого класу. Вітаю вас на уроці англійської мови! Sit down, please! (Жестом пропонує учням сісти.)
2.Знайомство з метою та завданнями навчання в 1-му класі.
Т: Сьогодні ми починаємо вивчати англійську мову. На наших уроках буде багато цікавого. Ви вивчите багато англійських слів, літери англійського алфавіту, навчитеся розповідати про себе, свою родину та своє життя англійською мовою. Це дозволить вам спілкуватися з людьми з інших країн, знаходити нових друзів. Але для цього треба добре постаратися на уроках англійської мови.
3.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми познайомимося з героями нашого підручника та навчимося вітатися й прощатися англійською. Крім того, ми вивчимо вітальну пісеньку. Let's start our lesson! Почнемо наш урок!
4.Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Бесіда з учнями.
Т: Діти, а ви знаєте, навіщо нам потрібна англійська мова? Скажіть, будь ласка, якою мовою ви спілкуєтеся вдома — з матусею, татусем? Так, ви говорите українською. А з друзями? Теж українською! Ми говоримо українською, бо ми живемо в Україні (показує Україну на карті).
Ось прапор України (показує малюнок із прапором України). Але в світі існує багато різних країн, де люди спілкуються іншими мовами. Наприклад, у Німеччині говорять німецькою, в Італії — італійською, у Франції — французькою, у Великій Британії — англійською. І в Сполучених Штатах Америки теж говорять англійською. (Називаючи країну, показує її прапор.) Look! Діти, дивіться, хто до нас завітав (дістає іграшкових Вінні-Пуха і лисичка)*.
Це Вінні-Пух. Він приїхав з Англії й говорить англійською (показує Велику Британію на карті).
Це Лисичка. Вона приїхала з Америки і теж розмовляє англійською (показує США на карті).
Якщо ви хочете потоваришувати з Вінні-Пухом та Лисичкою, вам треба навчитися розмовляти англійською.
2) Робота з картками (НО).
Т: Look! Подивіться на малюнки із зображенням прапорів на дошці і розфарбуйте прапори України, Великої Британії та Сполучених Штатів Америки на своїх картках.
Учитель роздає дітям картки (НО). Вони розфарбовують прапори, дивлячись на малюнки прапорів цих країн на дошці. Учитель контролює правильність виконання завдання, переміщуючись класом.
ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Гра "Де говорять англійською?". Т: Now let's play. А зараз давайте пограємо. Stand up! (Жестом пропонує учням підвестися Якщо я покажу вам прапор країни, де говорять англійською, вам треба плеснути в долоні двічі, а якщо я покажу прапор країни, де говорять українською, вам треба плеснути в долоні один раз. (По черзі показує дітям прапори України, Великої Британії, США.)
1)Бесіда за підручником.
Т: Подивіться на наш підручник. Чи вам він до вподоби? У ньому багато малюнків? А чи можна писати в підручнику? No. Звісно, що ні. Для цього у вас будуть спеціальні робочі зошити.
2) Впр. 1 (с. 7).
Т: А тепер давайте познайомимося з героєм нашого підручника. Розкрийте його на сторінці 7.
3. Фонетична зарядка.
Т: Послухайте казку про містера Язичка. Містер Язичок прокинувся вранці у своєму чудовому будинку — ротику. Він озирнувся й вирішив навести порядок. Учитель, а за ним і діти, обводять язиком ротик: щоки-стіни, піднебіння-стелю. губи-двері і повторюють звуки. Він протер стелю: [1] [1] [1], вікна: ft] [t] [t] і втомлене видихнув: [h] [h] [h]. Тут у вікно зазирнуло Сонечко, і містер Язичок привітав його: "Hello!" Давайте разом привітаємо Сонечко: "Hello!"
Діти повторюють.
Т: Давайте ще раз скажемо: [1], [t], [h].
4)Аудіювання. Впр. 1 (с. 7).
Т: Listen! Прослухайте!
Т: Listen and point! Слухай та показуй
Т: Listen and say! Покажи і скажи
5.Вивчення пісні. Впр. 1 (с. 7).
Учні повторюють текст пісні за вчителем, потім хором співають.
6. Рольова гра.
Учні в парах вітають один одного словами "Hello" та "Ні". Учитель стежить за правильністю вимови.
7. Розвиток умінь мовлення.
- Аудіювання (аудіо запис)
- Робота в зошитах
1)Впр. 1 (с. 4).
Т: Listen and tick! Слухай та познач малюнок
2) Впр. 2 (с. 4).
Т: Listen and point, repeat! Слухай та показуй та повторюй
1)Впр. 3 (с. 4).
Т: Point and say! Then colour. Покажи та скажи. Тоді розфарбуй
ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Підведення підсумків уроку.
Тема: Привітання. Представлення.
Мета: ознайомити з новими ЛО; навчати діалогічного мовлення; повторити й активізувати лексичний матеріал теми; формувати навички правильної вимови звуків англійської мови, формувати навички письма; розвивати комунікативні здібності учнів; виховувати культуру спілкування
Обладнання: підручники, зошити, аудіо запис, відеозапис
Тип уроку: сприймання нового матеріалу
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Т: Hello, children!
Ps: Hello!
Т: Сьогодні на уроці ми потренуємося вітатися й прощатися англійською мовою. Крім того, ви навчитеся називати своє ім'я під час знайомства. Let's start our lesson. Почнемо наш урок.
Учитель розповідає історію. Учні слухають і повторюють звуки та звукосполучення
Т: Послухайте казку про далеку країну. Там жили люди, що весь час скаржилися [аи-аи-аи], [аи-аи-аи], [аі-аі-аі]. І вони також зітхали: [h-h-h]. Вони вміли скаржитись і зітхати, але не вміли вітатися. Але якось до тієї країни приїхали люди з Англії і привіталися: "Hello! Hi!" Ви пам'ятаєте, що значать ці слова? І вивчили люди сумної країни слова "Hello!", "Hi!". І вони привітали англійців "Hello! Ні!" Вони також привітали один одного: "Hello! Ні!" І стали вони дружними та щасливими. Привітайте один одного. Діти вітаються один з одним.
1)Повторення пісні "Hello" (відеозапис). Діти разом з учителем хором співають пісню.
2)Вивчення вірша "Hello, My Doll!". Учитель пояснює значення слів doll, you all.
Діти хором повторюють текст вірша за вчителем, потім два-чотири учні (за бажанням) розповідають вірш самостійно.
Hello, hello, hi, My doll! Hello, hello, hi, You all!
Goodbye, goodbye,
Goodbye,
My doll.
Goodbye, goodbye,
Goodbye,
You all.
ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1) Бесіда з учнями.
Т (по черзі звертається до кожного учня): Hello! Hi! Goodbye! Bye! Учні відповідають словами привітання або прощання.
2) Рольова гра.
Учні в парах вітають один одного словами "Hello" та "Ні", а потім прощаються: "Goodbye!", "Bye!"
1) Бесіда з учнями.
Т: Look! I am... (називає своє ім'я),
Отже, під час знайомства, щоб представитися, ви кажете: "І am..." — і називаєте . своє ім'я. Наприклад: "І am Nina", "I am Denis", "I am Olha", "I am Mykola". So repeat after me: I am...
Кожен учень представляється за допомогою вчителя.
2) Рольова гра.
3)Комунікативна гра.
Діти стають у два кола: одне всередині другого. Учні внутрішнього кола стоять обличчям до учнів зовнішнього кола. Одне коло пересувається за стрілкою годинника, а друге — у протилежному напрямку (так, щоб в учнів змінювалися співрозмовники). За командою вчителя рух кіл зупиняється, і учні в нових парах розігрують ситуацію знайомства: вітають один одного, називають свої імена і прощаються. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
4)Впр. 1 (с. 8).
Т: Подивіться на сторінку 10 (показує відповідну сторінку). Ви бачите двох хлопчиків (указує на хлопчиків) і двох дівчаток (указує на дівчаток). Що вони роблять? Так, вони грають з м'ячем. І вони називають свої імена. Listen and repeat. Послухайте пісню, а потім ми заспіваємо її разом. Учні повторюють текст пісні за вчителем, потім хором співають.
1)Впр. 1 (с. 10).
Т; Look and say. Подивіться і скажіть. Що каже дівчинка на першому малюнку?
2) Впр. 2 (с. 10)
Т: Listen and repeat.
3) Впр. 3 (с. 10).
Т: Point and say!
Учні дістають принесених з дому ляльок та по черзі інсценують ситуацію знайомства: вітаються, називають свої імена і прощаються
Т:
T: Look and colour
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Підведення підсумків уроку.
Учні разом з учителем співають "Goodbye Song"
Тема. Hello, friends!
Мета:
— Ознайомити з новими ЛО.
— Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
— Навчати діалогічного мовлення.
— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.
— Розвивати навички письма, розвивати комунікативні здібності учнів.
— Виховувати культуру спілкування
Обладнання: підручники, зошити, аудіо запис, відеозапис
Тип уроку: сприймання нового матеріалу
ХІД УРОКУ
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Т: Hello, children! Учні співають пісню "Hello"
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: На цьому уроці ми повторимо, як треба вітатися, представлятися та прощатися англійською мовою. Крім того, ви навчитеся запитувати "Як ваше ім’я?" та давати відповідь на це запитання. Let's start our lesson. Почнемо наш урок.
1) Повторення вірша "Hello, My Doll!". Учні хором розповідають вірш.
Hello, hello, hi, My doll! Hello, hello, hi, You all!
Goodbye, goodbye,
Goodbye,
My doll.
Goodbye, goodbye,
Goodbye,
You all.
2) Гра з м'ячем. Діти стоять у колі й кидають один одному надувний м'яч. Той, у кого м'яч опиняється в руках, повинен представитися: "І am..." Після цього він кидає м'яч іншому учню.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1) Бесіда з учнями.
Учитель розповідає історію. Учні повторюють звуки та звукосполучення
T: Чи ви пам'ятаєте містера Язичка? У нього є багато друзів серед тварин. І навіть коли містер Язичок їх не бачить, він може здогадатися, хто знаходиться поруч. Ви запитаєте: як це може бути? Дуже просто. Справа в тому, що він знає, які звуки видає кожен із них. Отже, корова каже: [m-m-m]. їжачок каже: [f-f-f-f]. Собака каже: [bau-wau]. Віслючок тихо зітхає [h-h-h]. Котик каже: [mijau-mijau].
2) Командна гра.
Діти грають у командах по четверо-п'ятеро. Один з них вимовляє якийсь зі звуків, що звучали у фонетичній зарядці ([m], [f], [h], [bau-wau], [mijau-mijau]), a решта здогадується, яку тварину він зображує.
1) Бесіда з учнями.
Т (по черзі звертається до кожного учня): Hello! Hi! Goodbye! Bye!
Учні відповідають словами привітання або прощання.
3. Презентація нових ЛО.
1)Бесіда з учнями.
Т: Отже, коли ми зустрічаємося, ми вітаємося: "Hello!", "Hi!"
Але ми часто також питаємо: "What`s your name?" — "Як Вас звати?" Repeat. Повторіть: " What`s your name?"
Кожен учень повторює, учитель контролює вимову.
Т: У відповідь на це запитання ми кажемо: "My name is…" — "Мене звати …». Repeat. Повторіть: My name is…" Кожен учень повторює за вчителем слова.
2)Рольова гра.
Учні в парах розігрують ситуацію зустрічі: вітають один одного, запитують один одного «Як Вас звати?» та дають відповіді на запитання
Pt: Hello!
Р2: Ні!
Р1: What`s your name?
Р2: My name is …..
Pt: Goodbye.
P2: Goodbye.
Діти стають у два кола: одне всередині другого. Учні внутрішнього кола стоять обличчям до учнів зовнішнього кола. Одне коло пересувається за стрілкою годинника, а друге — у протилежному напрямку (так, щоб в учнів змінювалися співрозмовники). За командою вчителя рух кіл зупиняється, й учні в парах розігрують ситуацію зустрічі, знайомства і прощання: вітають один одного, називають свої імена і прощаються.
4)Впр. 1 (с. 12).
1)Бесіда за підручником.
Т: Подивіться на малюнки на сторінці 12 (показує відповідну сторінку). Кого ви бачите? Хлопчика звуть Сем (указує на хлопчика), а дівчинку-Енн (указує на дівчинку). Що вони говорять? Listen and repeat. Учні слухають текст діалогу й хором повторюють його.
Т: Тепер подивіться на сторінку 13 (показує відповідну сторінку). Кого ми бачимо? Сем та Енн зустріли друга. Що вони говорять? Listen and repeat. Учні слухають текст діалогу й хором повторюють його.
2)Інсценування діалогу.
Учні в групах по троє, використовуючи малюнки на с. 12—13 підручника як під казки, по черзі інсценують діалоги. Учитель стежить за правильністю вимови.
4.Фізкультхвилинка
Учитель вимовляє команди і показує, що треба робити. Учні слухають і виконують відповідні рухи спочатку за вчителем, потім — самостійно.
Т: Hands up! Hands down! Hands on hips! Sit down! Stand up! Hands up!
ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Бесіда з учнями.
Т: Скажіть, будь ласка, чого ви навчилися на уроці англійської мови?
Ps: Вітатися, представлятися, запитувати «Як Вас звати?», давати відповідь на запитання, прощатися.
Т: Goodbye!
Ps: Bye!
5.Фізкультхвилинка.
Гра "Коти й миші".
Діти поділяються на дві команди: котів і мишей. Ставляться стільці, щоб розділити кімнату на три секції: "дім котів", "мишачу нору" і "вулицю".
Учитель говорить: "Cats, go home!" — і команда котів переходить у "дім"; учень каже: "Mice, walk!" — і команда мишей виходить на "вулицю". Потім командує: "Cats, come out and catch mice! Mice, run away!" — і діти-к вибігають з "дому" й ловлять мишей, які можуть сховатися в "мишачій норі".
Учні самостійно обводять пунктир та розфарбовують малюнки. Учитель ходить класу і стежить за правильністю виконання вправи.
ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Учні разом з учителем співають "Goodbye Song"
Урок 4
Тема. Повторення теми "Знайомство.Привітання."
Ігри на формування мовних навичок на основі вивчених слів
Мета:
— Повторити й активізувати ЛО теми.
— Ввести команди "Hands up!", "Hands down!", "Hands on hips!".
— Навчати діалогічного мовлення.
— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.
— Виховувати культуру спілкування.
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1.Привітання.
Т: Hello, children! Учні співають пісню "Hello"
Т: How are you? Ps: We are fine! Thank you!
2.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми потренуємось у вживанні слів "hello", "goodbye", запитання "How are you?" та пригадаємо, як треба представлятися англійською мовою. Let's start our lesson. Почнемо наш урок.
3.Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Повторення вірша "Hello, My Doll!" (див. урок 2).
Учні хором розповідають вірш. Учитель стежить за правильністю вимови.
2) Вивчення вірша "Hello, Hello! How Are You?".
HELLO, HELLO! HOW ARE YOU?
Hello, hello! How are you? I'm fine. Thank you. Hello, hello! How are you? I'm fine too!
Діти хором повторюють текст вірша за вчителем, потім два-чотири учні (за бажанням) розповідають його самостійно.
ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Фонетична зарядка.
Учитель розповідає історію. Учні слухають і повторюють звуки та звукосполучення. Г: Послухайте казочку про злу кішку, яка стала доброю та дружелюбною.
Жила-була кішка. Вона часто сердилася і фиркала: [f-f-f]. Одного дня вона бігла по коридору й потрапила у щілину в підлозі. І застрягла в ній! Вона дуже злякалася і стала плакати: [аі-аі-аі], [аи-аи-аи]. Потім вона заспокоїлася й спробувала вибратися: [п-п-п]. У цей момент у коридор вийшла дівчинка. Вона побачила кішку і сказала: Ой-ой-ой!" — [зи-зи-зи]. "Бідна кицюню! Дозволь допомогти тобі!" І вона звільнила кішку. Кішка була дуже вдячна дівчині. Вона потерлася об її ногу і сказала: [рз:г-рз:г-рз:г]. А кошачою мовою це значить "дякую". "Будь ласка",— сказала дівчинка. І вони стали добрими друзями.
2.Повторення й активізація ЛО теми. ,
1)Бесіда з учнями.
Т (по черзі звертається до кожного учня): Hello! Hi! How are you? Goodbye! Bye! Учні реагують відповідними репліками.
2)РЗ, впр. 1 (с. 8).
Учні самостійно домальовують малюнки й по черзі озвучують їх.
3) РЗ, впр. 2 (с. 8).
Учні самостійно малюють себе, а потім по черзі представляються.
4) РЗ, впр. З (с. 8).
Учні працюють у парах: вітаються, запитують один в одного, як справи, й прощаються. Учитель стежить за правильністю вимови.
5) Робота з картками.
Учитель роздає дітям картки з половинками малюнків (НО). Діти, пересуваючись по класу, повинні якомога швидше знайти свою пару, скласти картинку й озвучити ситуацію, зображену на ній.
Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
Т: Знайдіть однокласника з другою половинкою вашого малюнка та озвучте ситуацію, зображену на ньому.