Консп Тема. Додавання й віднімання іменованих чисел. Розв'язування задач. исел.

Про матеріал
На уроці учні подорожують до Країни Математичних Знань. Зупиняються на зупинках, щоб виконати завдання.
Перегляд файлу

                                        2 клас

                                  Математика

 

Тема. Додавання й віднімання іменованих чисел.  Розв'язування задач.

Мета. Повторити та закріпити з учнями назви чисел при діях додавання та віднімання;ознайомити другокласників з прийомами додавання та віднімання іменованих чисел; удосконалювати обчислювальні навички двоцифрових чисел, вміння розв’язувати задачі. Розвивати пізнавальний інтерес, пам'ять, увагу, мислення. Виховувати у дітей почуття товариськості та взаємодопомоги.

Обладнання. Підручник, зошит, комп’ютер, модель годинника, дидактичний матеріал: малюнок «Країна Математичних Знань».

Тип уроку: Урок – подорож

 

                                   Хід уроку

 

І. Організація класу.

                                  Дзвоник пролунав веселий,

                                  Дружно всіх він кличе в клас.

                                  І цікаве на уроці

                                  Пропоную я для вас.

                                  Станьте струнко, схаменіться,

                                  Один одному всміхніться!

 

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

  1. Перевірка письмових домашніх завдань.
  2. Усне опитування.
  •          Як називаються числа під час дії додавання?
  •          Як називаються числа під час дії віднімання?
  •          Яка дія виконується першою у виразах з дужками?

 

  1. Математичний диктант.

(записати вирази та обчислити значення)

  •          До числа 24 додати різницю чисел 10 і 2;
  •          Від суми чисел 36 і 12 відняти 8.

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

  •                      Сьогоднішній наш урок буде трішки відрізнятись від попередніх. Ми здійснимо подорож до Країни Математичних Знань. По дорозі перепочинемо на таких зупинках:
  1.     «Робота з іменованими числами»;
  2.     «Додавання двоцифрових чисел»;
  3.     Зупинка «Відпочинок»;
  4.     Зупинка «Годинна»;
  5.     Зупинка «Кмітлива».

 

ІV. Робота над темою уроку.

(підручник «Математика» 2 клас М. Козак, О. Корчевська, с. 68)

      Подорож в Країну Математичних Знань.

  •                      Отже, вирушаємо. А подорожувати ми будемо ось на такому гарному, комфортному автобусі.

 

  1. Зупинка «Робота з іменованими числами».

(с. 68, завдання 1 – виконуємо коментовано, біля дошки).

  •       Пригадаємо: 1 дм = 10 см

                  1 м = 10 дм.

 

  1. Зупинка «Додавання двоцифрових чисел»

(с. 68, завдання 2 – пояснення вчителя, 3 – робота в парах).

- При додаванні двоцифрових чисел – розкладаємо на десятки і одиниці лише другий доданок. До першого доданку спочатку додаємо десятки другого доданка, до отриманого результату – додаємо ще одиниці другого доданка.

    Наприклад: 26 + 58 = 26 + 50 + 8 = 76 + 8 = 84

 

  1. Зупинка «Відпочинок»

(можна виконати руханку під музику, або просту віршовану фізкультхвилинку)

                                         А тепер відпочивайте,

                                         Про здоров'я своє дбайте.

                                         Встаньте, діти, посміхніться,

                                         Землі нашій поклоніться,

                                         І до сонця потягніться,

                                         Веретеном покрутіться.

                                         Раз присядьте, два присядьте

                                         І за парти тихо сядьте.

 

  1. Зупинка «Годинна»

     (с. 68, завдання 4, колективна робота, один учень працює з демонстраційною  моделлю годинника)

- Визначимо, котру годину зараз показує годинник? ( 9 год 10 хв);

- Щоб визначити, котру годину буде показувати годинник через 10 хв, потрібно годинну стрілку перевести вперед на 10 хвилин, або скласти вираз, де години додаємо до годин, а хвилини – до хвилин.

9 год 10 хв + 10 хв = 9 год 20 хв – розпочнеться другий урок.

 

  1. Зупинка «Кмітлива»

( с. 68, завдання 5, після пояснення вчителя – учні працюють самостійно)

  •          Червоні – 38;
  •          Жовті – 26;
  •          Сині – 23.

 

V. Підсумок уроку.

 - Ось і закінчилась наша подорож.

- В якій країні ми побували?

- Хто в ній живе?

- На яких зупинках зупинялися?

- Чого навчилися?

- Чи цікаво було подорожувати?

 

VІ. Домашнє завдання.

Завдання 6, с. 68.

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 січня
Переглядів
254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку