Конспект 3: комп`ютера, основні складові комп`ютера та їх застосування

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з основними складовими комп`ютера та їхнім призначенням, назвами та пристроями системного блока; виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп`ютером та бережливе ставлення до техніки.
Перегляд файлу

Конспект

Комп’ютер, основні складові комп’ютера та їх застосування

Тема: комп`ютера, основні складові комп`ютера та їх застосування.

Мета: ознайомити учнів з основними складовими комп`ютера та їхнім призначенням, назвами та пристроями системного блока; виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп`ютером та бережливе ставлення до техніки.

Цілі:

навчальна: розглянути будову комп'ютера, ознайомити учнів зі складовими комп'ютера та їх призначенням;

розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; сприяти розвитку пам'яті, уваги, спостережливості;

виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість; виховувати культуру користувача ПК

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, картки із завданнями.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Ось прийшли ми знов у клас,

Де чека  комп’ютер нас.

Правила ми пригадаєм

Щось новеньке ми пізнаєм.

Нумо сіли всі рівненько

І працюємо дружненько.

  • присутність;
  • готовність до уроку;

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Як можна назвати комп’ютер, який вміє:

- рахувати? (математик)

- складати музику? (музикант)

- малювати? (художник)

2.Які сучасні комп`ютери ви знаєте?

3.Які ще електронні пристрої ви знаєте?

 

III.Мотивація навчальної діяльності.

 

Відповідь: комп’ютер

 

Відгадай загадки:

Я маленька, але важлива

На столі дуже активна.

Натиск, клік, і курсор рухається,

За допомогою мене все простіше стає.

Що я таке?

Відповідь: комп’ютерна мишка

 

На столі стоїть він, світло яскраве віддає,

Зображення чудове на собі відображає.

Його зовнішність шикарна, яскрава,

Разом з комп'ютером він незамінний завжди вправа.

Що це за пристрій?

Відповідь: Монітор!

Вправа «Мозковий штурм»

На вашу думку, які складові  комп’ютера і для чого вони призначені?

 

IV. Вивчення нового матеріалу

Подивіться на малюнок, ви відразу впізнаєте монітор. Він схожий на телевізор. На екрані монітора відображається інформація, з якою працює комп’ютер.

Далі ви бачите системний блок. У ньому знаходяться пам’ять, процесор, пристрої для роботи з дисками. До нього приєднуються всі інші пристрої. Перед монітором розташована клавіатура, а поруч з нею – миша. Натискаючи клавіші на клавіатурі, ми вводимо інформацію в комп’ютер. Миша також слугує для введення в комп’ютер інформації. Іноді вона може замінити клавіатуру і спростити керування комп’ютером.

  • Отже, з якими пристроями введення ми ознайомились?(клавіатура та миша)

Є іще пристрої виведення інформації (монітор виводить інформацію на екран та принтер – виводить інформацію на папір).

За допомогою принтера можна надрукувати тексти, малюнки, фотографії.

А сканер нам потрібний, щоб ввести в комп’ютер графічні зображення, наприклад фотографії або малюнки.

Модем використовують для того, щоб передати інформацію з одного комп’ютера на інший,розташований далеко.

Монітор, системний блок, клавіатура, мишка – це основні складові

частини комп’ютера, без яких він не може працювати.

- Назвіть, які складові ви вважаєте додатковими? (колонки, навушники, сканер, принтер, модем).

Намалюй пристрій виведення інформації, який ти знаєш.

ІV.Фізкультхвилинка

Слухати ми перестали

I тепер вci дружно встали.

Будемо відпочивати,

Нумо вправу починати.

Руки вгору, руки вниз,

I легесенько прогнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз — присіли, другий — встали.

V. Засвоєння нових знань. Формування вмінь.

1.Робота на картках.

- підпишіть назви, які ти запам`ятав із складових комп`ютера.

 

 

2.Швидко закінчіть речення:

Друкує на папері - …

Показує дії з інформацією - ….;

Переводить інформацію з паперу до комп`ютера - …;

Дозволяє писати тексти - …..

VІI. Вправи для очей.

Полетів метелик вгору, полетів метелик вниз,

Клас він облетів по колу, сів на парту, сів на ніс.

В інший бік летів по колу, - і геть від нас.

Хай літає він волі. До уроку вже нам час.

VIII. Підбиття підсумків уроку.

  • Чим цікаво вам було на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Йоник Ілона
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку