Конспект 4 уроку для 2 класу на тему "Іграшки" до підручника Доценко. Євчук

Про матеріал

Конспект із серії уроків для 2 класу на тему "Іграшки " до підручника Доценко, Євчук. Нова українська школа

Перегляд файлу

2 клас

Урок 4

Урок застосування набутих знань та навичок

Тема «Toys»

Підтема: Чия це іграшка? Розвиток навичок усного мовлення.

Мета уроку:

- опрацювати вживання нового спеціального питання Whose toy is this?

  • Вдосконалювати навички вживання присвійних займенників в усному мовленні;
  • Розвивати навички правильної вимови, логічне мислення;
  • Виховувати повагу до чужого майна.

Outcomes: - by the end of the lesson pupils will learn the question Whose oy is it? And will be able to answer it using possessive pronouns.

Equipment: flash-cards, іграшки, відеозаписи пісень, дошка.

Procedure

  1. Org moment + Greeting
    1.        Give me Five (повторення правил поведінки під час уроку + total physical response): Legs are crossed, hands are still, ears listen, eyes watch, lips zipped.

C:\Users\Зоя\Documents\dad8648431d12722a623aaf2b4137e46.png

  1.        Greeting Song “Every day I go to school”

https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU

 

  1.        Warming up  “ How are you, …..? How is he/she?

(учні по черзі запитують один одного про свій настрій? Вчитель перепитує про настрій деяких учнів)

 

  1. The Main Part of the Lesson

2.1. Актуалізація опорного матеріалу.

- повторення пісні Video “What is it?” Toys. першу частину учні співають зі звуком, а другу – самостійно, без звуку.

https://www.youtube.com/watch?v=8-SWzpdcl6E

( під час перегляду відео учні повторюють питання та назви іграшок)

  • Picture Dictation – вчитель заздалегідь зобразив  іграшки на дошці і відпрацьовують 2 питання

1. What have you got?

I C:\Users\Зоя\Documents\Hand_-_Fingers.jpg a ?  and I C:\Users\Зоя\Documents\Hand_-_Fingers.jpg a ?

2. What have not you got?

I C:\Users\Зоя\Documents\Hand_-_Fingers.jpgC:\Users\Зоя\Documents\icon-crossed-hands-clenched-into-fists-on-vector-20914284.jpg  a ?

  • Біля кожного малюнку написати різні присвійні займенники. Завдання учнів скласти:
    • Словосполучення:    my block
    • Просте речення:  It is my block.
    • 2 простих речення:  I have got a block. It is my block.

2.2. Physical pause – show me a toy (teacher name the toys, pupils show them)

2.3. Introducing New Grammar Construction

Whose toy is it?

Ex 1. Page 82 – read the text and find new question, translate it into Ukrainian

Ex 2 page 82 – look, match and say

e.g. Whose puzzle is it (this)?

It(this) is her puzzle.

 

2.4. Відпрацювання нового матеріалу

- Speaking ex 3 page 83 – look. Match and say

His bike, her kite, her house, his teddy bear

 

2.5.Reading ex 4 page 83

 z [z], ou [au] (в яких словах сьогодні ми зустрічали такий звук?)

  • Частина друга – читають, обирають правильний варіант, пояснюють

 

  1. The Final Part of the Lesson
    1.        Summing up

(Взяти декілька речей у дітей, іграшки, та пограти в гру «Чия це річ?»)

 

  1.        Saying Good Bye

               Rise your hands and jump up high

               Wave your hands and say “Good bye!”

 

docx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку