Конспект із серії уроків для 2 класу на тему "Іграшки " до підручника Доценко, Євчук. Нова українська школа
2 клас
Урок 4
Урок застосування набутих знань та навичок
Тема «Toys»
Підтема: Чия це іграшка? Розвиток навичок усного мовлення.
Мета уроку:
- опрацювати вживання нового спеціального питання Whose toy is this?
Outcomes: - by the end of the lesson pupils will learn the question Whose oy is it? And will be able to answer it using possessive pronouns.
Equipment: flash-cards, іграшки, відеозаписи пісень, дошка.
Procedure
https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU
(учні по черзі запитують один одного про свій настрій? Вчитель перепитує про настрій деяких учнів)
2.1. Актуалізація опорного матеріалу.
- повторення пісні Video “What is it?” Toys. першу частину учні співають зі звуком, а другу – самостійно, без звуку.
https://www.youtube.com/watch?v=8-SWzpdcl6E
( під час перегляду відео учні повторюють питання та назви іграшок)
1. What have you got?
I a ? and I a ?
2. What have not you got?
I a ?
2.2. Physical pause – show me a toy (teacher name the toys, pupils show them)
2.3. Introducing New Grammar Construction
Whose toy is it?
Ex 1. Page 82 – read the text and find new question, translate it into Ukrainian
Ex 2 page 82 – look, match and say
e.g. Whose puzzle is it (this)?
It(this) is her puzzle.
2.4. Відпрацювання нового матеріалу
- Speaking ex 3 page 83 – look. Match and say
His bike, her kite, her house, his teddy bear
2.5.Reading ex 4 page 83
–z [z], ou [au] (в яких словах сьогодні ми зустрічали такий звук?)
(Взяти декілька речей у дітей, іграшки, та пограти в гру «Чия це річ?»)
Rise your hands and jump up high
Wave your hands and say “Good bye!”