Конспект динамічної паузи на тему «В гості до тваринок»

Про матеріал

Мета: формувати у дітей фізичне та психічне здоров'я; створювати сприятливу для навчання атмосферу, спрямовувати на зняття нервової напруги від перевантажень; об'єднати між собою, прищеплюючи їм навички спілкування; удосконалювати навички узгоджено діяти зі словами; розвивати увагу, мовлення, мислення, пам'ять; виховувати дисциплінованість, організованість;

Перегляд файлу

Відділ освіти Довгинцівської у місті ради КЗ «ДНЗ (ясла-садок)№111 СТ» КМР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                       Підготувала: вихователь:

                                                                                       Розіна Олена Юріївна

 

 

м.Кривий ріг

Мета: формувати у дітей фізичне та психічне здоров’я; створювати сприятливу для навчання атмосферу, спрямовувати на зняття нервової напруги від перевантажень; об’єднати між собою, прищеплюючи їм навички спілкування; удосконалювати навички узгоджено діяти зі словами; розвивати увагу, мовлення, мислення, пам'ять; виховувати дисциплінованість, організованість;

Хід

  1. C:\Users\user\Desktop\фото ОКТЯБРЬ 2018\DCIM\Camera\20181024_100453.jpgПривітання «Добрий день!»
  2. Читання віршованих рядків

Вихователь:Діти я вас усіх гукаю

          До себе всіх скликаю

          Будемо ми разом грати

          До веселих тваринок час вирушати.

  1. Динамічна пауза « В гості до тваринок»

(Діти йдуть по колу під музику, разом з вихователем промовляють слова).

У жирафа плямки, плямки, плямки плямочки кругом.

C:\Users\user\Desktop\фото ОКТЯБРЬ 2018\DCIM\Camera\20181024_100338.jpgУ жирафа плямки, плямки, плямки плямочки кругом.

(Ляскаємо по усьому тілу долонями).

На лобі, на вухах, на шиї, на ліктях,

На носах, на животах, на колінах і носках.

(Обома вказівними пальцями доторкаємося до відповідних частин тіла).

У слонів є складки, складки, складки, складочки кругом.

У слонів є складки, складки, складки, складочки кругом

(Пощипуємо себе, як би збираючи складки).

На лобі, на вухах, на шиї, на ліктях,

На носах, на животах, на колінах і носках.

(Обома вказівними пальцями доторкаємося до відповідних частин тіла).

У котів є шерстка, шерстка, шерстка, шерсточка кругом.

У котів є шерстка, шерстка, шерстка, шерсточка кругом.

(Погладжуємо себе, як би розгладжуючи шерстку).

На лобі, на вухах, на шиї, на ліктях,

На носах, на животах, на колінах і носках.

(Обома вказівними пальцями доторкаємося до відповідних частин тіла).

Зебра має смужки, смужки, смужки смужечки кругом

Зебра має смужки, смужки, смужки смужечки кругом

(Погладжуємо себе, як би показуємо смужки).

На лобі, на вухах, на шиї, на ліктях,

На носах, на животах, на колінах і носках.

(Обома вказівними пальцями доторкаємося до відповідних частин тіла).

  1. C:\Users\user\Desktop\фото ОКТЯБРЬ 2018\DCIM\Camera\20181024_100349.jpg Вправа на дихання «Як дихає тваринка, як б’ється її серденько»

Вихователь: Діти давайте візьмемося за ручки і уявимо, що ми одна велика тваринка. Вдихнемо носиками повітря, через ротик видихнемо. (діти виконують вправу одночасно з вихователем). Повторити 3-4 рази.

C:\Users\user\Desktop\фото ОКТЯБРЬ 2018\DCIM\Camera\20181024_100434.jpg                     А тепер давайте послухаємо я к у тваринки б’ється серденько. Діти разом з вихователем плескають в долоньки імітуючи стук серденька (тук-тук, тук-тук). Повторити 3-4 рази.

  1. Психологічна вправа «Подаруй посмішку»

Вихователь: Малята покажіть мені як тваринка вміє сміятися. (діти сміються Ха-ха-ха). А тепер подаруйте ваш гарний настрій всім навколо. (діти показують посмішку)

 

docx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку