Мета: формувати у дітей фізичне та психічне здоров'я; створювати сприятливу для навчання атмосферу, спрямовувати на зняття нервової напруги від перевантажень; об'єднати між собою, прищеплюючи їм навички спілкування; удосконалювати навички узгоджено діяти зі словами; розвивати увагу, мовлення, мислення, пам'ять; виховувати дисциплінованість, організованість;
Відділ освіти Довгинцівської у місті ради КЗ «ДНЗ (ясла-садок)№111 СТ» КМР
Підготувала: вихователь:
Розіна Олена Юріївна
м.Кривий ріг
Мета: формувати у дітей фізичне та психічне здоров’я; створювати сприятливу для навчання атмосферу, спрямовувати на зняття нервової напруги від перевантажень; об’єднати між собою, прищеплюючи їм навички спілкування; удосконалювати навички узгоджено діяти зі словами; розвивати увагу, мовлення, мислення, пам'ять; виховувати дисциплінованість, організованість;
Хід
Вихователь:Діти я вас усіх гукаю
До себе всіх скликаю
Будемо ми разом грати
До веселих тваринок час вирушати.
(Діти йдуть по колу під музику, разом з вихователем промовляють слова).
У жирафа плямки, плямки, плямки плямочки кругом.
У жирафа плямки, плямки, плямки плямочки кругом.
(Ляскаємо по усьому тілу долонями).
На лобі, на вухах, на шиї, на ліктях,
На носах, на животах, на колінах і носках.
(Обома вказівними пальцями доторкаємося до відповідних частин тіла).
У слонів є складки, складки, складки, складочки кругом.
У слонів є складки, складки, складки, складочки кругом
(Пощипуємо себе, як би збираючи складки).
На лобі, на вухах, на шиї, на ліктях,
На носах, на животах, на колінах і носках.
(Обома вказівними пальцями доторкаємося до відповідних частин тіла).
У котів є шерстка, шерстка, шерстка, шерсточка кругом.
У котів є шерстка, шерстка, шерстка, шерсточка кругом.
(Погладжуємо себе, як би розгладжуючи шерстку).
На лобі, на вухах, на шиї, на ліктях,
На носах, на животах, на колінах і носках.
(Обома вказівними пальцями доторкаємося до відповідних частин тіла).
Зебра має смужки, смужки, смужки смужечки кругом
Зебра має смужки, смужки, смужки смужечки кругом
(Погладжуємо себе, як би показуємо смужки).
На лобі, на вухах, на шиї, на ліктях,
На носах, на животах, на колінах і носках.
(Обома вказівними пальцями доторкаємося до відповідних частин тіла).
Вихователь: Діти давайте візьмемося за ручки і уявимо, що ми одна велика тваринка. Вдихнемо носиками повітря, через ротик видихнемо. (діти виконують вправу одночасно з вихователем). Повторити 3-4 рази.
А тепер давайте послухаємо я к у тваринки б’ється серденько. Діти разом з вихователем плескають в долоньки імітуючи стук серденька (тук-тук, тук-тук). Повторити 3-4 рази.
Вихователь: Малята покажіть мені як тваринка вміє сміятися. (діти сміються Ха-ха-ха). А тепер подаруйте ваш гарний настрій всім навколо. (діти показують посмішку)