Конспект ігрового заняття «Як звірі взимку в лісі живуть».

Про матеріал
Продовжувати знайомити дітей із зимовими явищами; із життям тварин взимку. Самостійно робити висновки, відгадувати загадки. Розвивати зв'язне мовлення дітей, збагачувати активний словник іменниками, прикметниками.
Перегляд файлу

Ігрове заняття «Як звірі взимку в лісі живуть».

Мета: Продовжувати знайомити дітей із зимовими явищами; із життям тварин взимку. Самостійно робити висновки, відгадувати загадки. Розвивати зв'язне мовлення дітей, збагачувати активний словник іменниками, прикметниками.

Формувати сенсорні еталони; розрізняти, вибирати, співвідносити і називати колір, розмір предметів.

Розвивати мислення, зорову пам'ять, орієнтацію в просторі, дрібну моторику пальців рук, активізувати аналізаторську систему.

Виховувати позитивні емоції, увагу, доброзичливість, самостійність.

Обладнання: Картинки із зображенням зайця, ведмедя, білочки, їжачка; іграшка-сорока, загадки, корзина з яблуками, горішками, грибами, насінням, цукерками, сніжинка.

Словник: Сніжинка чарівна, зайчик-побігайчик, руда білочка, сорока-білобока, зернята.

Хід заняття:

Діти підходять до вікна.

  • Діти, погляньте, що це на нашому вікні (вихователь бере сніжинку)
  • З неба зіронька злетіла На віконце наше сіла. Це сніжинка завітала. Щоб я вам її дістала

Ця сніжинка не проста - бо сюрприз вам принесла.

—Якого кольору сніжинка? Біла? Ні, не біла, а жовта, тому, що вона чарівна. Подивіться, як вона літає. Давайте пограємо з нашою сніжинкою в гру «Де сніжинка?»

Заплющить усі - усі очі та не підглядайте, а коли сніжиночка заховається, знайдете її та скажете, де саме вона знаходиться. (Вихователь ховає сніжинку на гірці, на столі, на полу, вгорі). А тепер ще раз заплющить оченята. (Сніжинка прилітає до картини з зображенням зими).

Що тут зображено? Так, зиму.

В білих валянках, в білім кожусі.

Ходить зимонька в полі і лузі,

Носить зимонька білий мішок,

Трусить із нього на землю сніжок.

Легким снігом травицю вкриває,

Жодна пташка уже не співає,

    Бо боїться морозу вона.

   Стало холодно. Йде вже зима.

—Що лежить на деревах, на землі? Сніг. Який він? Пухнастий, білий, гарний, холодний.

—А хто там живе в цьому лісі, чиї це сліди видно?(Відповіді дітей).

Стукіт у двері. Вихователь бере біля дверей корзинку.

—Ой погляньте на хвилинку,

Тут приніс нам хтось корзинку. Хто це нам лишив гостинці у гарній цій корзинці? Ви не знаєте?

Стукіт у двері. Залітає Сорока-білобока, у неї конверт.

—Ти хто?

Сорока: -  Я Сорока-білобока, Дуже високо літаю, І про все на світі знаю, Знаю, хто лишив гостинці У чарівній цій корзинці.

Вихователь:  — Якщо знаєш, то скажи. Дуже просимо тебе. Діти повторюють.

Сорока: —   Ці гостинці вам, малята, Дали лісові звірята, Але ви часу не гайте Хто вони ви відгадайте. Вихователь бере у сороки конверт, там картинки із зображенням білочки, ведмедя, їжачка, зайчика, загадки про них. Діти йдуть на стільчики.

Вихователь: 1. Дуже, діти, я маленька,

        І пухнаста, і руденька,

        По деревах я стрибаю,

        І горішки так шукаю.

Показує картинку із зображенням білочки.

—Де білочка живе?

Що вона робить взимку?

Що полюбляє білочка?

Так, грибочки і горішки, але вони ось змішалися, давайте їх розкладемо в дві корзинки. В червону корзинку покладемо грибочки, в синю-горішки. Гра ,Помічники".

2.Друга картинка.

Звір у лісі цей живе

Не говорить, а реве

Дуже теплу шубу має,

Мед він їсти полюбляє.

Та дивак цей звір, одначе,

Зроду .ще зими не бачив,

Бо узимку вічно спить.

 Як він зветься?

Це - ведмідь!

—Що робить ведмідь взимку? Спить.

Де він спить? У барлогу .(Розповідь, що таке барліг).

А хто це у нас спить під снігом?

Рухлива гра «Діти і ведмідь"

3.Третя картинка.

Йшов колючка у садочок,

Там звернувся у клубочок,

 Натикає на голки

Груші, яблука, сливки,

—Що поклав у корзинку їжачок дізнаєтесь, якщо закриєте оченята, і відкриєте ротики.

Дидактична гра „Вгадай на смак" (Яблуко)

4. Четверта картинка.

Довгі вуха, куций хвіст,

 По доріжці скік по скік,

 Дуже вовка він боїться,

А ще хитрої лисиці.

—Хто це? Що він робить?

Які у зайчика вуха, хвіст, шубка?

Кого боїться?

Зайчики змерзли в лісі. Уявіть собі, що ви зайчики і хочете погрітись.

Рухлива гра „Гріємо вушка"

  • Що полюбляє зайчик? Моркву, капусту. Хто знає віршик про зайчика? (Дитина читає).
  • Діти, вам було цікаво?

Треба подякувати сороці, що такі гарні картинки нам принесла. А в дарунок її треба пригостити. А чим? Насінням.

Сорока: — Дякую вам, діти. А там, на вулиці ще так багато пташок, моїх друзів, вони голодні.

А хто друзі сороки? Горобці, синички, снігурі.

—Не турбуйся, сороко, завтра діти принесуть багато насіння і насиплють на
прогулянці твоїм друзям. Тому що птахів потрібно підгодовувати взимку.

Діти прощаються з сорокою і пригощаються гостинцями, що є в корзинці.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шилкіна Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 березня 2019
Переглядів
12055
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку