Конспект інтегрованого уроку – географія, англійська мова. Тема:“Regions of Ukraine”

Про матеріал
Даний метеріал формує загально - географічні уявлення про Україну та її регіони. Розвиває соціокультурні компетенції через знайомство учнів з географічним положенням регіонів України . Сприяє розвитку пізнавальної діяльності, мови учнів, навичок роботи з картою, вмінню порівнювати і узагальнювати .
Перегляд файлу

 

 

Конспект інтегрованого уроку – географія, англійська мова.

Тема:“Regions of Ukraine”

Навчально - практична мета:

  • сформувати загально географічні уявлення про Україну та її регіони.

Розвиваюча мета:

       розвиток соціокультурної компетенції через знайомство учнів з       географічним положенням регіонів України .

  • сприяти розвитку пізнавальної діяльності, мови учнів, навичок роботи з картою,  вмінню порівнювати і узагальнювати .

Виховна мета: сприяти вихованню на даному матеріалі морального, естетичного сприйняття країни , формуванню загальнолюдського світогляду .

Обладнання: карта України та регіонів, комп’ютер, проектор, екран, кольорові олівці.

 

                                         Хід уроку

І. Організаційна частина уроку

Greeting and Aim

“Welcome to Ukraine”

Звучить мелодія гімну України. (Діти повинні здогадатися, яка тема уроку)

Т: What words do you associate with Ukraine?

Ukraine – country, territory, population, flag, triden…

 

ІІ. Основна частина уроку.

1.Опрацювання нових лексичних одиниць у вправах

Regions, be famous for, triden, anthem, coat of arms of Ukraine…

а. Встав пропущену букву.

b. З’єднай з українським перекладом.

c.Написати слова на долонці, у повітрі.

d.Написати слова у зошиті закритими очима лівою, правою рукою.

2.Показ презентації…

На екрані поступово з’являється зображення  регіонів України.

У кожного учня є роздрукована карта України.

Завдання – знайти регіон, який зображено на екрані, зафарбувати різними кольорами, та підписати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І т.д. (всі 24 регіони і Крим)

3.  Знайди регіон.

 (В бутилочках 0.5 насипана  крупа, вирізані, заламіновати різні регіони по 2 в кожну бутилочку). Завдання – повертаючи бутилочку різним способом, прочитай, який регіон України знаходиться там.

4.Зім’ятий аркуш паперу лежить перед дітьми. Діти сидять по парах, завдання – лише однією рукою пари розмотати аркуш, і прочитати назву регіону.

5. Поділити учнів на дві команди. Завдання – хто швидше складе карту України.

Домашнє завдання.

1.Вивчити нові слова.

2. Скласти пазли онлайн (див. посилання).

 

 

Література:

 1. Антонов Н. С. Інтеграційна функція навчання / Н. С. Антонов. – К. : Освіта, 1989. – 304 с.

2. Базиль С. М. Бінарне заняття з дисциплін «Маркетинг» і «Інформатика та комп’ютерна техніка» [Електронний ресурс] / С. М. Базиль // Режим доступу: http://www.teacherjournal.com.ua/proftexosvta/9024-bnarnezanyattya-z-disczipln-lmarketingr-lnformatika-takompyuternatexnkar.html.

3. Ковальчук М. Бінарний урок: одна з форм інтерактивних технологій навчання / М. Ковальчук, Т. Постовалова // Освіта.

 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/78/Map_of_Ukraine_political_simple_blank.svg/525px-Map_of_Ukraine_political_simple_blank.svg.png

docx
Додано
18 травня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку