27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Конспект інтегрованого уроку (інформатика природознавство, 4 клас)

Про матеріал
Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем. Карта місцевості. Умовні позначення на карті місцевості
Перегляд файлу

1

 

Розробка уроку з інформатики з елементами інтеграції (природознавство)

Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.

Карта місцевості. Умовні позначення на карті місцевості

Мета:

  • навчальна: сформувати уявлення про особливості роботи в середовищах для читання та змінювання текстів; поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем; вміння читати карту місцевості; орієнтуватися в умовних позначеннях;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: нестандартний, з елементами інтеграції.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація, картки для індивідуальної, групової, парної роботи.

Програмне забезпечення: текстовий редактор MS Office Word

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з гостями.
  • Діти, візьміть прищіпку, вчепіть її до того смайлика, який передає ваш настрій зараз.
  • Бажаю вам гарного настрою на уроці.

ІІ. Мотивацій навчальної діяльності

  • Займаємо свої місця за столами.
  • А щоб дізнатися тему уроку, визначимо ключові слова, розгадавши ребуси:

(Слайди 1-3)

IV. Повідомлення теми,мети уроку

  • Тема уроку:

«Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем»

(Слайд 4)

  • Отже, виходячи та спираючись на тему уроку та ключові слова, подумайте та скажіть, що ви хотіли б сьогодні навчитися та дізнатися?

(відповіді дітей)

  • Дякую, будемо старатися. А я вам у цьому допоможу.

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу

  • Як ви вже знаєте, текстовий процесор — це одна з найважливіших комп’ютерних програм, якою має володіти кожна освічена людина. Для цього ви маєте опанувати основні навички роботи з текстовими документами та знати правила введення тексту.
  • Текстовий процесор допоможе вам сьогодні повторити та закріпити умовні позначення, щоб ви могли з легкістю створити план місцевості на уроці природознавства.

          V. Формування вмінь та навичок

- Для успішного виконання практичної роботи нам необхідно повторити правила роботи з текстовим процесором.

Вправа 1

  • Повторимо алгоритм запуску текстового процесора

(колективна робота біля дошки)

  • На столі картки «ПУСК», «Всі програми», «Microsoft Office», «Office Word», «Друк», «Зберегти», «Відкрити», «Створити», «Відмінити»
  • Підходимо до стола завдань. Вибираємо потрібну картку та кріпимо до дошки.
  • Діти. Так як і всі комп’ютерні програми, MS Word відкривається у вікні, що має однакові елементи з іншими вікнами програм, але й має свої особливі об’єкти.
  • Подивіться на екран, пригадаємо об’єкти вікна текстового процесора.
  • (Слайд 5)

Пояснення.

  • Ну що ж давайте закріпимо те, що ви дізнались.

 

 

(робота на індивідуальних картках)

Завдання: пронумерувати об’єкти вікна текстового процесора MS Office Word

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\№9 Середовище текстового редактора\роздатковий.jpg

Колективна звірка зі слайдом. (Слайд 6)

  • У кого є більше 5 помилок підніміть, будь ласка, сумний смайлик, у кого менше  5 помилок – підніміть серйозний смайлик, у кого жодної помилки – радісний смайлик.
  • Текстовий процесор допоможе вам підготуватись до уроку природознавства. Нещодавно ви почали вивчати план місцевості. Давайте пригадаємо умовні позначення. Нам допоможе інтерактивна вправа.

(адреса сайту)

Запускаю гру через браузер на центральному комп’ютері. Діти підіймають руки та підходять до мишки, перетягуванням з’єднують елементи у грі.

  • Ви помітили, що гра має зайві позначки. Як вони називаються? Де ми їх використовуємо?
  • Зараз відпочинемо.

VІ. Фізкультхвилинка

 «Австралійський дощ»

  • Здіймається вітер (діти потирають долоні).
  • Падають перші краплі дощу (клацають пальчиками).
  • Почалася злива (б’ють руками по стегнах).
  • Злива перетворилася на бурю (тупочуть ногами).
  • Буря стихає (б’ють руками по стегнах).
  • Падають останні краплі дощу (клацають пальчиками).
  • Шумить тільки вітер (потирають долоні).
  • Сонце! (руки догори).

VІІ. Закріплення навчального матеріалу

  • Продовжуємо роботу

Вправа 2

(робота на дошці)

  • Доберіть назви значків панелі швидкого доступу.
  • Молодці, гарно працюєте.

Вправа 3

  •                  Відновіть алгоритм вставки зображення в текстовий документ. Працюєте парами.

(Робота в парах,  перевірка зачитуванням вголос.)

VIII. Практична робота

  1. Інструктаж з техніки безпеки
  • Перед початком роботи за комп’ютером нам лишилось повторити правила техніки безпеки.
  • Працюємо в групах. На столах набори карток із зображеннями правил техніки безпеки в комп’ютерному класі та в школі. Вибрати лише ті, що стосуються роботи за комп’ютером. Наклеїти на клейку стрічку на ватмані.

Перевірка на дошці. Лідер зачитує правила.

  1. Практична робота за комп’ютерами.

- Займаємо робочі місця за комп’ютерами. Працюєте в парах.

- Розгляньте робочий стіл комп’ютера. Знайдіть папку «Умовні позначення», вона має вкладену папку «Знаки» та текстовий файл. Відкрийте текстовий файл «Умовні позначення на плані місцевості». Вставте зображення умовних позначень з папки «Знаки» в таблицю, та доповніть другу колонку таблиці їх назвами. Згорніть файл .

- Відпочинемо

3) Вправи для очей. На аркушах вчеплених на системних блоках.

- Продовжуємо роботу.  Відкрийте робочий файл. Працюємо з картою місцевості.

- Завдання, вставити у план місцевості відповідні назви умовних позначень. Скористайтесь вкладкою «Вставка», «Напис».

- Збережіть зміни під час закриття файлу.

VІІ. Підсумок уроку

  • Займіть місця за столом. Дякую за роботу на уроці.
  • Ви зможете скористатись вашими щойно створеними таблицями з умовними позначеннями на уроці природознавства для створення плану місцевості. Тому можете завтра на великій перерві підійти та скинути ваш файл на флешки.
  • А зараз я пропоную вам продовжити речення: «Після сьогоднішнього уроку я зможу…..»

Оцінювання учнів.

……………. Ви справжні розумники, ви були взірцем для однокласників. Відмінна робота.

……………. Ви молодці, працювали старанно і гарно, лише в…. трошки не вистачало вам уваги, та на природознавстві, я знаю, ви покажете чудову роботу.

Дуже добре працювали……….., і я впевнена, що наступного уроку ви будете найкращими і досягнете найвищого рівня.

  • А, коли будете виходити з класу, зверніть увагу на прищіпки, можливо у когось змінився настрій, перечепіть прищіпку на той смайлик, що показує ваш настрій зараз.
  • Дякую. Бачите можна вчитись і покращувати собі настрій. Бажаю вам гарного настрою і на інших уроках.

 

docx
Додано
4 березня 2019
Переглядів
739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку