29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Конспект інтегрованого уроку з образотворчого мистецва та природознавства для учнів 3 класу

Про матеріал
Метою даного уроку є ознайомлення учнів із будовою тіла птахів; навчити відтворювати характерні особливості силуету птахів у русі; розвивати спостережливість, мовлення, образність мислення, пам’ять учнів, вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх, формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів; прищеплювати зацікавленість творами образотворчого мистецтва, виховувати любов до природи і дбайливе ставлення до тварин.
Перегляд файлу

                                                                                              20.02.2020 р.

                                                             Образотворче мистецтво, 3 клас

                                                                                                 Урок № 20


ТЕМА:       Відтворення характерних особливостей силуету тварин у   русі. Виконання композиції «Птахи - наші друзі»
МЕТА: ознайомити учнів із будовою тіла птахів; навчити відтворювати характерні особливості силуету птахів у русі;
розвивати спостережливість,  мовлення, образність мислення, пам’ять учнів,  вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх, формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів;
прищеплювати зацікавленість творами образотворчого мистецтва, виховувати любов до природи і дбайливе ставлення до тварин.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Наприкінці уроку учні називають:

 істотні ознаки птахів,

 будову тіла птаха;

 з’ясовують значення птахів у природі;

 свідомо і виразно читають вірш і прозовий твір;

 уміють відтворити характерні особливості силуету птахів в русі.

ОСНАЩЕННЯ:

 Матеріали та інструменти: альбоми, олівці, прості олівці, гумка.

 Зоровий ряд: презентація «Цікаво знати», репродукції творів художників (Кітагава Утамаро «Птахи», «Півень та курка»; А. Торберн «Серія творів "Птахи"»та інш.), схеми малювання птаха.

 Літературний ряд: загадки про птахів, кросворд,  Грицько Бойко

 «Соловейко навесні»

 Аудіоряд: аудіозапис співу солов’я і п’єсу угорського композитора Ференца Ліста «Втіха».

Вчителю до уроку підготувати: комп’ютер,  презентацію «Цікаво знати!», роздрукувати картки з інд. завданням для кожного учня, кросворд для роботи в парі, репродукції творів художників-анімалістів.

ВИД УРОКУ: комбінований

ТИП УРОКУ: урок  з елементами інтеграції (природознавство, літературне читання, малювання).

ПЛАН УРОКУ

І. Організаційний момент.

1 хв.

II. Актуалізація та коригування опорних знань з інтегрованих предметів.

6 хв.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

1 хв.

IV. Викладання нового навчального матеріалу.

10хв.

 

1 хв.

V.Руханка «Птахи».

VІ.Повторення та аналіз основних фактів.

5 хв.

VIІ. Самостійна творча робота учнів.

15хв.

VIIІ. Підбиття підсумків уроку.

1 хв

 

                                         ХІД УРОКУ:
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
1. Привітання.

Пролунав дзвінок веселий

Всі готові?Все готово?

Ми вже не відпочиваємо,

Працювати починаємо.

2. Девіз уроку
- А девізом уроку будуть слова древніх мудреців: «Знати, щоб розуміти і вміти».

3 . Перевірка готовності до уроку (перевірка наявності необхідності художніх матеріалів)

- Тепер уважно подивіться на свої парти. Чи є у вас необхідні матеріали?  Сьогодні ми будемо використовувати альбом для малювання, простий олівець, кольорові олівці, гумка.

4. Повторення правил техніки безпеки чи правил роботи з художніми матеріалами.

- Зараз давайте повторимо правила техніки безпеки:

1) На уроці пам’ятай: роботу без дозволу вчителя не розпочинай!

2)Візьми собі на згадку: робоче місце та інструмент тримай завжди в порядку.

3)Щоб травм і порізів уникати під час роботи не слід розмовляти!

4) Скінчилась робота - ти не тікай, а за собою поприбирай!

  ІІ . АКТУАЛІЗАЦІЯ ТА КОРИГУВАННЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ З ІНТЕГРОВАНИХ ПРЕДМЕТІВ

1.  Гра « Підкажи  словечко»

- Ді  пригадаємо основні  жанри  образотворчого   мистецтва. Я  вам  пропоную гру « Підкажи  словечко»

Якщо бачиш на картині склянку чаю на столі

Чи компот в склянім графині, чи троянду в кришталі,

Може, й керамічну вазу, або грушку, або торт,

Навіть все оце відразу, що це, діти, - натюрморт. ( на дошку)

- Якщо бачиш: на картині намальована ріка,

Чи ялинка в білій шубці, чи на полі два бика,

Може, навіть, на узліссі побудований шалаш,

Звісно ж, ця картина зветься не інакше, як пейзаж. ( на дошку)

- Якщо бачиш, що з картини жінка дивиться на вас,

Чи мужчина у камзолі, чи моряк, чи верхолаз,

Може, учень-першокласник, що трима в руках букет,

Знайте, діти, ця картина називається портрет. ( на дошку)

- Ось ти бачиш на картині: вовк з вовчицею сидить,

Лев — цар звірів — у савані з левенятами лежить.

Бачиш іншого ти звіра, що зовсім нам є незвичний,

Як назвати жанр робіт цих? Жанр цей — анімалістичний. (  вчитель каже і вивішує на дошку)

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

1. Застосовуючи знання з математики, створіть і прочитайте слово.

Про — ро + так — к  + хи = ( Птахи)

  • -Яке слово утворилось?

ІІІ. ВИКЛАДАННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

1.Розповідь учителя з переглядом репродукцій художників анімалістів.

— Ми вже говорили, що художники зображують те, що їх хви­лює, що їм подобається. Так, одні художники зображують пейзажі. Ми їх називаємо художниками -...(пейзажистами). Інших приваблює зображення людей. Таких художників називають художниками -… (портретистами).

А є художники, які захоплюються життям тварин. Їм подо­бається спостерігати за тваринами і малювати їх. Саме про таких художників та їхні роботи ми сьогодні говоритимемо.

— Де б ми не були — на морському узбережжі, у лісі, у селі чи місті — нас завжди оточують пташині голоси. Які ж вони різні! Чи помічали ви, що, коли співає пташка, людина підводить голову, щоб побачити цього дивовижного співака. Пташка може бути зовсім маленькою, майже непомітною, але з сильним та красивим голосом. Як, наприклад, соловей. ( на дошку)

Вони всі різняться і за формою, і за кольором! Світом птахів захоплюються і художники. Один із них — це шотландський художник Арчибальд Торберн,  якого зараз визнано одним з найкращих художників, які зображували птахів.

2. Робота в парі.

- Перевіримо  ваші знання про пташок під час розгадування кросворда. Вставте пропущені букви і прочитайте назви пташок.

ФІЗХВИЛИНКА

3.Повідомлення юних орнітологів.(Прослуховування природничо-енциклопедичного матеріалу з переглядом презентації «Цікаво знати!»)

  • Творча група учнів нашого класу підготувала цікаві повідомлення, послухайте.

Слайд 1. Людям на даний момент відомі 9800 видів пернатих, які живуть на Землі.

Слайд 2. Птахи походять від динозаврів.

Слайд 3. Пір’я птаха важать більше ніж його скелет.

Слайд 4. Серце птиці б’ється 400 разів на хвилину під час відпочинку і 1000 разів під час польоту.

Слайд 5. Найбільший за розмірами птах у світі — страус, який має зріст від 2 м. Вони дуже швидко бігають і розвивають швидкість до 60 км / год. Вага цієї птиці складає більше 130 кг.

Слайд 6. Найбільший представник пернатих, який вміє літати, — кондор. У нього розмах крил іноді досягає 3-х метрів. Вага досить велика — близько 15 кг. Піднімається він на гігантські висоти — до 10 кілометрів вгору.

4.Робота з літературними творами.

  • Деякі з птахів чудові співаки. Це щиглики, канарки, жайворонки, іволги. Відгадайте загадку, щоб дізнатися,  якого птаха в нашій країні вважають найкращим співаком.

 - Тьох-тьох-тьох,

Тіву-тів... - 

Лине радісно з гаїв.

То співаночка чия?

Голосного …(солов’я).

У народних піснях, авторських творах є натхненні рядки, присвячені солов’ю. Це улюблена пташка українців. Її спів — символ радості і ніжності.

Хвилинка поезії. Підготовлений учень виразно розповідає вірш Грицька Бойка «Соловейко навесні!»

- Серед музикантів  існує думка, що спів птахів значно вплинув на розвиток музики. Головними шляхами впливу співу птахів на музику є натхнення під дією співу, свідома імітація співу або пряме вставлення записів співу в музичні твори. Коли ви будете малювати, то ви прослухаєте  спів солов’я і п’єсу угорського композитора Ференца Ліста «Втіха».

VІ. САМОСТІЙНА ТВОРЧА  РОБОТА УЧНІВ

1. Інструктаж.

-Мабуть, у вас уже виникало бажання намалювати свого улюбленого птаха? Сьогодні ознайомимось із правилами зображення птаха.

Це зробити зовсім не складно. Спочатку пригадайте з яких частин складається птах? ( тулуб, голівка, хвостик, дзьобик, крильця), погляньте або пригадайте, який у птаха тулуб, голівка, хвостик, дзьобик, крильця. Тільки після цього ви зможете розпочати роботу. Тепер, коли ми дізналися про будову тіла та істотні ознаки птахів, починаємо малювати з великих форм — тулуба та голови. Потім з'єднуємо їх між собою шиєю. А вже після цього малюємо дрібні деталі — хвіст, крила, лапки, дзьобик. Намалюйте птаха в русі. Спочатку намітьте контури олівцем, потім розфарбуйте кольоровими олівцями.

Ще дуже цікаво виглядає птах, коли він летить,— його крила розправлені, шия витягнута. Він ширяє у небі та дивиться на нас згори вниз.

(Учитель демонструє послідовність зображення птаха на дошці або на фліпчарті.)

2. Творче завдання ( під  слухання аудіо- запису «Релакс» діти виконують завдання).

V.ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

1. Перегляд малюнків.

2. Демонстрація найкращих робіт.

3. Висновки.

Завершіть речення:

-«Сьогодні я дізнався…»;

-«Я вже давно знав про…»;

-«Мене здивувало…»;

-«Мені захотілось…»;

-«Було цікаво…»;

-«Було складно…»;

-«Мені довелося пригадати…»;

-«Маю запитання щодо…»;

-«Тепер я можу…».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33Добропільська міська рада

Білозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15

Добропільської міської ради,

Результат пошуку зображень за запитом фонвул. Східна (50 років Жовтня) , буд.18  м. Білозерське

Донецька область,  Україна, 85013, тел. (06277) 3-23-22,

  e-mail: dobropoliezoch[email protected]gmail.com

________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель 3 класу

Жуковська

Олена Олександрівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добропілля , 2020 р.

 


ПЛАН УРОКУ

І. Організаційний момент.

1 хв.

II. Актуалізація та коригування опорних знань з інтегрованих предметів.

6 хв.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

1 хв.

IV. Викладання нового навчального матеріалу.

10хв.

 

1 хв.

V.Руханка «Птахи».

VІ.Повторення та аналіз основних фактів.

5 хв.

VIІ. Самостійна творча робота учнів.

15хв.

VIIІ. Підбиття підсумків ур                                                                                                                         оку.

1 хв

 

 

 

 

ПЛАН УРОКУ

І. Організаційний момент.

1 хв.

II. Актуалізація та коригування опорних знань з інтегрованих предметів.

6 хв.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

1 хв.

IV. Викладання нового навчального матеріалу.

10хв.

 

1 хв.

V.Руханка «Птахи».

VІ.Повторення та аналіз основних фактів.

5 хв.

VIІ. Самостійна творча робота учнів.

15хв.

VIIІ. Підбиття підсумків уроку.

1 хв

 

 

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 3 клас (Калініченко О. В., Сергієнко В. В.)
Додано
13 квітня 2020
Переглядів
660
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку