Конспект інтегрованого Заняття

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття з розвитку мовлення і сенсорного розвитку для дітей в ЗДО
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ

ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ І СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ НА ТЕМУ: «МОЄ ДЕРЕВО»





 

Підготувала: студентка 4 курсу

Спеціальність 012 дошкільна освіти 

Хижняк Анни Валеріївни  

      



 

Тема : «Моє дерево»

Мета: продовжувати розвивати у дітей чутливість сенсорних аналізаторів, спостережливість, мовлення, активізувати пізнавальну діяльність, вправляти у пізнаванні і називанні кольорів (жовтий, зеленій, червоний), звуконаслідуванні. Учити малюків чути звуки природи та емоційно відгукуватися на них; розвивати мислення, мовлення, пам'ять; виховувати дружелюбність.

Матеріал: червона, зелена, жовта торбинки; жовта тканина розміром 1х1,5м; велике червоне яблуко; іграшкова жабка; запис пташиного співу.

Хід заняття

Добрий день дітки , давайте зайдемо до сенсорної кімнати, біля однієї стіни – макет дерева, на гілках якого висять три різнокольорові торбинки.

Вихователь. Ось ми знову завітали до нашої улюбленої кімнати. Послухаймо, що вона сьогодні для нас приготувала. (Діти слухають запис співу птахів). Хто це так гарно виспівує? (Відповіді дітей). А де сидять пташечки? (Підходять до дерева).

Погляньте, на нашому дереві висять торбинки, хочете знати, що в них? Візьмемо для початку ось цю торбинку. (Знімає жовту торбинку). Якого вона кольору?  У ній щось є? 9Віймає тканину жовтого кольору). Що це? Якого кольору ця тканина? А вам подобається цей колір? (Відповіді дітей). І мені подобається. Він радісний і теплий, як сонечко, яке огортає нас своїм теплом. Ось так. (Накриває дітей тканиною на кілька секунд). Цей колір нагадав мені одну казку.

Бесіда про павучка

Вихователь. В одному лісі жив маленький павучок. Якось біг він по доріжці і побачив жовту фарбу. Вона йому дуже сподобалася, і він пофарбував нею свою павутинку. Зрадів павучок жовтій павутинці та й начав на ній гойдатися. Покажемо, як він це робив. (Діти тримають тканину за краї і злегка хитають нею).

А неподалік від павучка, біля річки, жили дві жабки. Одну звали Квака, а другу – Зелена Лапа. Вирішили вони пограти у хованки. У якій торбинці могла заховатися жабка? Перевірмо, чи є вона там. (Виймає із зеленої торбинки іграшкову жабку або пропонує зробити це комусь із дітей).

 вправа «Жабенята»

Вихователь. Послухайте,жабка тихо вітається з нами: «кВа – кВа».

Відповімо їй тихенько: «кВа – кВа». А тепер привітаймося голосно. (Діти промовляють звуконаслідування з різною силою голосу). Потанцюймо з жабкою. Під веселу музику діти імітують рухи жабки, повторюючи дії вихователя.

«Жабка усміхається»

В. п. – ноги на ширині плечей, руки зігнуті в ліктях перед грудьми долонями вперед, пальці широко розведені. 1- нахилити голову вправо. 2 – те саме вліво. (Повторити 3 – 4 рази).

«Жабка вітається»

В. п. – те саме. 1- підняти вгору дві руки. 2 – в. п. (Повторити 3 – 4 рази).

«Жабка розважається»

В. п. – те саме. 1 – нахилити уперед, руки випрямити. 2 – в. п. (Повторити 3 - 4 рази).

«Хованка з жабкою»

В. п. – те саме. 1 – руки заховати за спину. 2 – в. п. (Повторити 3 – 4 рази).

«Жабка стрибає»

В. п. – те саме. Стрибки з просуванням уперед.

Сюрприз із синьої торбинки

Вихователь. Скільки торбинок залишилося на дереві? Як гадаєте,що в ній? (Діти почерзі обстежують торбинку на дотик, висловлюють припущення. Вихователь виймає із неї велике червоне яблуко). Якого кольору яблучко? Таке соковите, червонобоке. Так і хочеться відкусити шматочок. І вам теж? А як же ми його будемо їсти? Нас багато, а яблуко одне. (Діти висловлюють припущення). Зараз ми підемо до групової кімнати і поділимо яблучко порівну, щоб вистачило всім.

docx
Додав(-ла)
Хижняк Анна
Додано
12 червня 2022
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку