Конспект інтегрованого заняття для дітей старшого дошкільного віку "Подорож до зоопарку"

Про матеріал
Мета: Формувати уявлення дітей про життя диких тварин у зоопарку; удосконалювати пряму, зворотню та порядкову лічбу в межах 9; сприяти закріпленню вміння позначати словами становище предметів по відношенню до себе, закріплювати знання дітей про геометричні фігури; сприяти розвитку уваги, логічного мислення, пам'яті; виховувати дбайливе та відповідальне ставлення до тварин.
Перегляд файлу

Хід  заняття:

 !. Привітання

Добрий ранок, добрий ранок

Добрий сонячний світанок

В добрий день переросте

Добрих  приведе гостей.

 Вихователь: Малята, ви чуєте , в нас за дверима щось шарудить. Піду подивлюся що там. Погляньте діти, хто це?

Так , це маленьке левеня. Цікаво, де воно могло тут узятись?

      А чи живуть леви в наших лісах? А де, в наші країні, ми можемо побачити лева? А де живуть леви в природі? А як ви думаєте, чи зможе наше левенятко вижити в наших лісах, чи в нашому місті? А що з ним може статися? А що ж ми будемо робити з нашим левенятком? Ми ж не залишимо його в біді?

Так, діти, нам потрібно відвезти левенятко до зоопарку! Але перед тим як вирушити, пригадаємо правила поведінки у зоопарку.

2.Бесіда. У зоопарку тварини живуть у клітках, вольєрах, де створені умови наближені до природних. За тваринами догля-

дають  працівники зоопарку, прибирають, годують,  лікують.

Як називається професія людей, які лікують тварин? (Ветеринар)

    У зоопарку не можна: бігати, шуміти, відходити від дорослих, підходити до кліток чи вольєрів, гладити тварин, годувати. Поводитися потрібно спокійно.

    Декілька дітей повторюють правила поведінки.

      Ну що ж. правила ми знаємо, можемо вирушати в дорогу. Але на чому ми поїдемо?  На потязі. Ось я у касі придбала квитки. На кожному квитку є номер вагона. ( Вихователь роздає дітям квитки на яких цифри від 1 до 9. Діти називають цифру і знаходять свій  вагон. ( Вагони – стільчики з наклеєними цифрами)

Хто керує потягом? (Машиніст) Сьогодні я буду машиністом.

    Ну що, всі розмістилися?

3. Дид. Гра « Який вагон знаходиться перед твоїм вагоном, який після»

 Поїзд наш вирушив в дорогу, а щоб нам не нудьгувати пограємо у гру « Так –ні» Я задаватиму вам питання на які потрібно швиденько відповісти, так чи ні, всі зрозуміли?

 4. Дид. гра « Так-ні»

- Сніг іде влітку?

- У квадрата є кути?

- Дупло білочки на дереві?

- На руці 7 пальців?

- У тижні 6 днів?

-  Є 4 пори року?

Ну молодці, були уважні.

 Вихователь. Ось ми і приїхали до зоопарку. Правила поведінки всі пам'ятають?

Підходимо до дошки на якій розміщені 9 тварин спекотних країн (Африки, Австралії)

- Оленко, порахуй тварин.

- Денисе, порахуй тварин по порядку.

- Максим, порахуй тварин зворотною лічбою

5. Дид. гра « Який за рахунком?»

Я загадуватиму вам загадку про тварину, а ви  мені скажете, яка вона за рахунком?

             Загадки:

    Здивувалась дітвора: « Це тварина чи гора? Як же їсть вона та п'є?»  А для цього , хобот є! (Слон)

   Любі діти, подивіться на велику хижу кицю – В плямах, смужечках строкатих йде саваною гуляти. Зуби,  кігті - як ножі! Звірі, хто-куди  біжіть, зараз буде не до ігр, бо полює лютий … (Тигр)

   Він незграбний і товстий. Завжди він чомусь сумний. А на лобі в нього ріг. Ця тварина… ( Носоріг)

   У савані проживає, Чорно-білі смужки має. І весела, і пригожа, на конячку нашу схожа. ( Зебра)

   Довга шия , як драбина, В чорних плямах жовта спина. Листячко з дерев зриває, в холодочку спочиває. Височенна, ніби шафа, в Африці живе… ( Жирафа)

6.  Фізкультхвилинка  «Зоопарк»

По зоопарку ми гуляєм  ( Ходьба на місці)

І ведмедя там стрічаєм  ( похитуються вправо-вліво)

Цей ведмедик клишоногий

Підніма по черзі ноги. ( піднімання почергове ніг)

 Тигр  за нами спостерігає ( Рука біля лоба, ніби дивимось в даль)

Спину дугою він вигинає ( Прогинаємо спину)

А ми тигра не боїмося

 На носочках пробіжимося( Біг на носочках на місці)

 Вихователь. Вирушаймо далі і подивимося на тварин півночі.    ( на дошці 4 тварини півночі)Ц і тварини живуть в Антарктиді.

Як називаються ці тварини?

 7.Дид. гра « Хто де знаходиться?»

  •          Які тварини знаходяться в горі?
  •          Які внизу?
  •          Яка тварина знаходиться в правому нижньому кутку?
  •          У лівому верхньому?
  •          Де знаходиться тюлень?

Молодці.

 Вихователь.  Сподобалось вам у зоопарку? А для чого ми сюди приїхали? Так ми привезли наше левеня.  Де ми залишимо його?  Так ось тут біля тварин Африки, тому що леви мешкають у спекотних країнах.   З нашим  левеням все буде добре, тут за ним будуть доглядати, годувати спеціально навчені люди. Попрощаємось з нашим левеням.

До побачення!

             А нам час повертатися до садочка. А щоб повернутися до групи,  нам потрібно зробити чарівну доріжку з геометричних фігур.  ( Діти по черзі підходять, знаходять фігуру, яку назве вихователь, і  викладають доріжку)

Ось ми і повернулися до групи.

   Малята,  погляньте  на наших столиках є конверти . На одному конверті червоний трикутник, на другому – жовтий квадрат, на третьому – зелений круг. У кожного з вас, на грудях, є емблема з однією із фігур. Підійдіть, будь ласка,  до своїх конвертів. ( Диференційований підхід)

  Дид. гра «Склади ціле із частин»

( У конвертах розрізані зображення тварин ( на 6, 8, 10 частин)

Як називається ваша тварина? Де вона живе в природі?

Підсумок заняття.

  •          Сподобалась вам наша подорож?
  •          Яких тварин ми з вами бачили?
  •          В яких країнах вони живуть?
  •          Яку добру справу ми з вами зробили?
  •          А на згадку про нашу подорож,  дарую вам розмальовки з екзотичними тваринами. І пам'ятайте.  тварини – брати наші менші, їм потрібна наша допомога!

 

 

 

Мета: Формувати уявлення дітей про життя  диких тварин у зоопарку; удосконалювати пряму,  зворотню та порядкову лічбу в межах 9; сприяти закріпленню вміння позначати словами становище предметів по відношенню до себе, закріплювати знання дітей про геометричні фігури; сприяти розвитку уваги, логічного мислення, пам'яті; виховувати дбайливе та відповідальне ставлення до тварин.

Демонстраційний матеріал:  зображення 9 тварин спекотних країн, 4 тварини півночі; квитки з номерами вагонів;  геометричні фігури різних кольорів; конверти з для гри «Склади ціле із частин»; розмальовки; іграшка левеня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття

«Подорож до зоопарку»

(старша група)

 

docx
Додано
3 липня
Переглядів
188
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку