конспект інтегрованого заняття " Квітка - семибарвиця"

Про матеріал
закріпити вміння дітей розрізняти перелітних зимуючих птахів, сприяти запам'ятовуванню уривків найвідоміших казок для даного віку дітей. Закріплювати вміння розрізняти геометричні фігури за формою і кольором.
Перегляд файлу

План - конспект інтегрованого заняття.Тема: «Цветик - семицветик»

Цілі: закріпити вміння дітей розрізняти перелітних зимуючих птахів, сприяти запам'ятовуванню уривків найвідоміших казок для даного віку дітей. Закріплювати вміння розрізняти геометричні фігури за формою і кольором.

Матеріали до заняття: квітка з 7-ю відривними пелюстками, малюнки перелітних і зимуючих птахів, 2 «хмаринки», геометричні фігури, уривки з казок. Ватман на якому заздалегідь намальований квітка, олівці.

Хід заняття

Діти заходять в групу перед ними на дошці квітку і поруч лист.

Малюки, подивіться лист, давайте прочитаємо його.

«Здрастуйте діти, пише вам фея Кольору, з країни Цветалии, злий чарівник увірвався до мене в королівство і зачарував мій чарівний квітка, Квітка-семицвітка, він забрав у нього всі кольори на його прекрасних пелюсточках, щоб розчаклувати квітка потрібно виконати сім завдань. Дітки, допоможіть мені будь ласка»

Діти, допоможемо феї Кольору? (Так)

Але для цього нам потрібно буде відправитися в країну Цветалию.

Давайте станемо в коло, і вимовив чарівне заклинання:

Лети, лети, пелюстка, через Захід на Схід,

Через Північ, через Південь

Повертайся зробивши коло,

Лише торкнешся ти землі

Бути на нашу вели,

Вели щоб ми опинилися в країні Цветалии

Діти, подивіться, як тут гарно. А ось і та сама квітка (на дошці) подивіться яка віна неяскрава, некрасивий, допоможемо її звільнити?

Беремо перший пелюстка, і дивимося, що там за завдання:

 

1. Яким буває?

· Що буває синє?

· Що буває м'яке?

· Що буває тверде?

· Що буває гірке?

· Що буває солодке?

· Що буває червоне?

· Що буває жовте?

Молодці, ми впоралися з першим завданням.

(перевертає пелюстка іншою стороною)

Діти, подивіться пелюстка заяснів. Давайте повісимо його до нашого квітці.

Давайте виконаємо друге завдання.

 

2. Вгадай казку

 «Скаче сито з полів

А корито по лугах,

За лопатою мітла

Уздовж по вулиці пішла» (Федорина горі)

 

· Ковдру втекло, полетіла простирадло

І подушка, як жаба, віддалилася від мене.

Я за свічку, свічка в пічку!

Я за книжку, та бігти і вистрибом під ліжко...

Що таке? Що сталося?

Чому ж все навколо закрутилося, закрутилося

І помчало колесом? (мойдодир)

 

Їхали ведмеді

На велосипеді.

А за ними кіт

Задом наперед.

А за ним комарики

На повітряній кульці.

А за ними раки

На кульгавий собаці. (Тараканище)

 

 У мене задзвонив телефон.

Хто говорить?

Слон Звідки?

Від верблюда

Що вам треба?

Шоколаду. Для кого?

Для сина мого. (Телефон)

 

 Чия це пісенька?

Якщо я чешу в потилиці -

Не біда,

У голові моїй тирса,

Так-так-так!

Але хоча там і тирса,

Але кричалки, і волання,

А також шумилки,

Пихтилки та сопілки.. (Вінні пуха)

Молодці хлопці, ось ми і впоралися з другим завданням, подивіться другий пелюстка заяснів! Давайте повернемо його на своє місце (вішає пелюстка)

 

3. Завдання чарівні картки.

Фея пише, що за цим чарівним картками ми

повинні виконати зарядку.

 

4. Зимуючі та перелітні птахи.

Діти подивіться сюди, бачите на цих картинках намальовані птахи зимуючі і перелітні, всі картинки переплуталися, давайте ми всіх пташок розселимо по будиночках у зимуючих птахів будиночок з синьою стрічкою, а у перелітних будиночок із зеленою стрічкою.

(діти виконують завдання, після чого вихователь перевіряє правильність виконання завдання).

Молодці діти, ми впоралися ще з одним завданням. Подивіться, пелюстка убрався (вішає пелюстка)

 

5. «Дощик з фігур» (на стіні заздалегідь наклеєні хмари, під ними геометричні фігури у вигляді дощу)

Діти, подивіться, на стіну що там намальовано? (хмари)

Правильно, але подивіться який незвичайний дощик, скажіть які геометричні фігури ви там бачите?(Діти називають)

Молодці, подивіться ще один пелюстка заяснів.

 

6. Завдання «Цветик-семицветик»

(на столі лежить ватман на ньому заздалегідь намальована фігура квітки)

Фея Кольору просить нас зробити ще один цветик, подивіться тут намальована квітка, ми повинні її розфарбувати, давайте візьмемо олівчики, хто-небудь з нас намалює сонце, небо, галявинку, а решта розфарбують пелюстки.

Подивіться, який гарний цветик у нас вийшов! Молодці, діти, ми допомогли феї Кольору розчарувати її чарівну квітку.

 

А тепер нам пора повертатися в садок. Давайте станемо в коло і вимовив чарівне заклинання:

Лети, лети, пелюстка, через Захід на Схід,

Через Північ, через Південь

Повертайся зробивши коло,

Лише торкнешся ти землі

Бути на нашу вели,

Вели щоб ми знову опинилися в нашому дитячому садку!

 

Подивіться діти, ми знову в нашій групі.

Діти, скажіть що ми сьогодні робили?Що вам сподобалося?

Діти, мені дуже сподобалося наше заняття ви всі добре себе вели, відповідали на запитання, виконували завдання. Спасибі вам за заняття.

 

 

 

docx
Додано
7 травня 2020
Переглядів
1431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку