Конспект інтегрованого заняття "Малюки - мандрівники"

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття "Малюки - мандрівники" (ранній вік) КЗДО №4 "Струмочок" комбінованого типу Василівської міської ради Запорізької області Вихователь Григорєва Ірина Василівна
Перегляд файлу

Василівська районна державна адміністрація

Запорізької області

Відділ освіти, культури, молоді та спорту

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

інтегрованого заняття

«Малюки – мандрівники»

(ранній вік)

 

 

 

 

 

 

 

 

КЗДО №4 «Струмочок»

                                                                     комбінованого типу

                                                      Вихователь

                                                             Григор'єва   І.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Василівка

2019 рік

 

Обладнання: макет потягу, іграшковий колобок, ілюстрації до українських казок: «Дід та баба», «Ріпка», «Колобок», «Рукавичка», лялька в українському вбранні, галявина,квіти: волошки, ромашки, соняшники,маки, обруч.

Макети дерев ,кущів,вологі серветки,фарби, підкладки,кольоровий папір,стіл. Макет української хати, печі,лава, предмети домашнього вжитку, диск з фонограмами.

Попередня робота з дітьми:

Вчили вірші, приказки, пісні, народні ігри.

Читання та розповідання народних казок, перегляд лялькових та пальчикових театрів, театралізованих постановок.

Спостереження, бесіди, екскурсії в природу та довкілля.

Ознайомлення з предметами домашнього вжитку.

Підготовка вихователя:

Базовий компонент дошкільної освіти.

Програма «Дитина в дошкільні роки».

Фахові видання: «Вихователь-методист» №3 – 2018р.

 «Дошкільне виховання» №7-2016р., №3-2018р., №9-2019р., №6 – 2019р. «Бібліотечка вихователя дитячого садка» №3,5,7,8 – 2018р.,

«Розкажи онуку» №8 -2018р.,

«Українські народні дитячі рухливі ігри, забави та розваги. Тернопіль «Мандрівець» 2016р.,

«Методична скарбничка вихователя» №3 -2019р.

Мета: сприяти позитивному налаштуванню дитини на предметне довкілля. Закріпити знання дітей про сюжети знайомих казок та їх персонажів, формувати навички діалогічного та зв’язного мовлення.

   Поглибити уявлення дітей про рідний край, про Україну, розширити знання про народні символи, кущі(калина), квіти (волошки,соняшники). Формувати позитивне відношення  до національного одягу та предметів домашнього вжитку. Розвивати інтерес до роботи з образотворчим матеріалом. Удосконалювати технічні навички малювання пальчиком. Розвивати дрібну моторику рук, уяву, фантазію, вміння орієнтуватись у просторі. Продовжувати вчити вчити грати в українські музичні ігри, співвідносити рухи зі словами та характером музики. Виховувати любов до рідного краю.

 

 

Вихователь:      Доброго ранку, малюки!

Хочу вас я любі дітки,

У мандрівку запросити

Вихователь:     - А ви знаєте на чому люди подорожують? (відповіді дітей)

Я, діти пропоную вам вирушити у подорож на цьому чарівному потязі.

  • У потяг швиденько сідаємо і нашу мандрівку починаємо
  • Яку пісеньку співає потяг?

Діти: Чох-чох, чу-чу-чу-у-у-у

Потяг наш загудів

Покатати нас захотів

(звучить весела музика)

Вихователь:     - Гарно, ми весело їдемо!

Давайте поглянемо навкруги, може побачимо щось цікаве?

Подивіться, на яку гарну лісову галявину ми приїхали.

  • Діти,хто на пеньочку сидить? (Колобок)
  • Чим він займається?   (відповіді дітей)

Вихователь: Казочки читати, дивитись книжечки – це так цікаво, а ти , Колобочок, чомусь такий засмучений, невеселий…..

Колобок: (аудіо запис) – Я роздивлявся ці гарні книжечки та заблукав.

                  Не можу потрапити до своєї казки….

                  Я загубив свою казку…

Вихователь: - Діти! Допоможемо Колобку?

Скажіть мені, з якої він казки? Як вона називається?

(Діти розглядають ілюстрації, називають казки: «Рукавичка», «Ріпка», «Дід та Баба», знаходять потрібну казку)

Колобок – Діти! Ви молодці! Дякую, вам за допомогу.

Вихователь – А ми, малята, подорожуємо далі!

Який чудовий аромат! Що так гарно пахне? (відповіді дітей)

  • Це розквітли квіти. Зараз яка пора року?

Діти- Весна

Вправа на дихання «Ароматні квіти»

(вихователь включає аромолампу з квітковим ароматом , пропонує дітям зробити кілька глибоких вдохів)

Вихователь: Надійшла весна прекрасна

Многоцвітна , тепла ясна

Зацвіли луги, діброви,

Повно гомону,розмови…   (щебет пташок, аудіо запис)

  • Чий спів ми чуємо? Як вони співають, радіючи весні?
  • А кого ви бачите на цій квітковій галявині? (відповіді дітей)

Це Галинка збирає квіти. Яка вона гарна!

  • В що вона вдягнена? (діти називають предмети одягу)

Правда діти , гарна Галинка – справжня українка.

  • А в якій країні ми з вами живемо?  ( в Україні)
  • Чи знаєте, ви вірш про Україну?

 

Діти: - Україно, рідний край

Поле , річка, синій гай

Разом весело іти

Всі: -    Тут живемо я і ти!

Вихователь: Чим прикрашають українські дівчата свої голівки? (Діти: віночками )

Давайте , діти, ми зробимо віночок з квітів, які назбираємо.

(звучить запис щебету пташок) Діти збирають на галявині квіти.

 

Дидактична гра «Зроби віночок»

      (діти викладають   на обруч з липучками квіти: називають квіти на віночку : волошка, ромашка,мак, соняшник, визначають кольори квітів).

Вихователь: Ми віночок сплели

Майже за хвилинку

Щоб нам уквітчали

Нашу українку.

Гарно працювали! Подаруємо цей віночок Галинці, та рушаємо далі.

Вихователь- подивіться , діти куди ми з вами потрапили? – Це українське подвір’я, а ось і хата….

  • А що росте біля хати? Які дерева? Які кущі? (верба ,калина)
  • Кущі, діти однакові чи різні? (відповіді дітей)
  • Чим вони різняться? Давайте, діти прикрасимо і цей кущик, намалюємо йому квіти.  (діти малюють цвіт калини пальчиком під супровід пісні «Зацвіла в долині»)

Вихователь:      Дуже гарна в нас  вийшла калина. Якого кольору цвіт калини? (білого). Шанують її за  красу та корисні ягоди, якими лікують застуду. Калина – це символ України. В народі кажуть: «Без верби та калини, нема України»

Скажемо чистомовку:    

Ла-ла-ла  калина в долині ожила

Вихователь:  В народі кажуть: без верби та калини – нема України!

  • Де звучить весела гра,
  • Там радіє дітвора!    (запис народної пісні: «Ой на горі калина»)

 

Українська народна гра «Калина»

 

 (діти виконують танцювальні рухи підспівуючи)

Вихователь- А тепер можна і до хати завітати. (Виходить Господиня)

Господиня- Я дуже рада, вам, малята, приємно бачити всіх вас.

А це – моя оселя, біла хата

До неї я запрошую всіх вас!    (запрошує дітей до хати)

  • Саме сьогодні з ранку я замісила тісто, та наліпила смачненьких калачів.
  • Тільки но посадила їх у піч випікатися.
  • А знаєте ви, дітки, що готують у печі? ( Діти називають українські страви).
  • Подивіться в якому посуді я готую страви: в горщику, полу миснику, горнятку, мисці. (Демонструє національний український глиняний посуд, занесений з національного музею дитсадка).

Господиня – Якщо ви трохи зачекаєте, я вас пригощу калачами.

Вихователь: - Зачекаємо?

-А щоб наші калачі гарно випікались, заспіваємо пісню «Калачі»

Господиня – Ось і калачі наші поспіли!

Які гарні, рум’яні , запашні.

Діти, може хтось про калачі

Знає вірш. Чи приказку?    (діти розповідають) – Хочеш їсти калачі – не сиди на печі)

Господиня – гарно, діти ви подорожували, працювали.

Мабуть зголодніли? Калачі вам стануть у пригоді!

(дає дітям блюдо з калачами, діти дякують господині за гостинець)

Вихователь- На гостинах у Господині побували,

Про цікаві речі взнали

Та настав нам час прощатись

Й до дитячого садочка повертатися.

Господиня – Хай щастить вам, дітвора!

Будьте ви усі здорові:

Синьоокі й чорноброві!

Діти- До побачення!

Вихователь: - Малюки – мандрівники,

Розважались залюбки,

У потяг ви сідайте

І до дитсадочка вирушайте

 

(звучить весела музика)

docx
Додано
16 січня 2020
Переглядів
1368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку