Конспект інтегрованого заняття на тему: « Киці дім» «Безпека життєдіяльності» ( середня група)

Про матеріал
Мета: Закріпити: -продовжувати формувати уявлення про пожежу, продовжувати пояснювати, що вогонь може завдавати чималої шкоди для людини та дітей; - закріпити знання дітей про небезпечні ситуації, причини виникнення пожежі та правил поведінки при пожежі; - поглибити та систематизувати знання про причини виникнення пожежі; - закріпити знання про необхідні заходи запобігання пожежі; - закріплювати знання про правила пожежної безпеки; - вчити орієнтуватися в проблемних ситуаціях; - знайомити з вогнем і його властивості; - закріпити знання дітей про професію пожежного -закріпити знання малят про одяг пожежного, речі, які необхідні йому для роботи; навчати діяти в екстремальних ситуаціях; -закріпити знання дітей про різні види транспорту; вчити відрізняти і називати пожежну машину за будовою, кольором; -закріплювати знання дітей про цифри і числа від 1 до 5; про кольори, -закріпити вміння орієнтуватись в просторі; -вчити малят відповідати на запитання вихователя, розвивати мовлення, поповнювати словниковий запас; вчити дітей утворювати прикметники від іменників; -вчити дітей бути чемними, не забувати вітатися та прощатися з людьми. Розвивати: - розширити словник дітей з теми пожежна безпека; - виховувати у дітей потребу в турботі про свою безпеку;
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття  на тему:

« Киці    дім»

«Безпека життєдіяльності»

( середня група)

 

Мета:

Закріпити: 

-продовжувати формувати уявлення про пожежу, продовжувати пояснювати, що вогонь може завдавати чималої шкоди для людини та дітей;

-  закріпити знання дітей про небезпечні ситуації, причини виникнення пожежі та правил поведінки при пожежі;

- поглибити та систематизувати знання про причини виникнення пожежі;

- закріпити знання про необхідні заходи запобігання пожежі;

- закріплювати знання про правила пожежної безпеки;

- вчити орієнтуватися в проблемних ситуаціях;

- знайомити з вогнем і його властивості;

- закріпити знання дітей про професію пожежного

акріпити знання малят про одяг пожежного, речі, які необхідні йому для роботи; навчати діяти в екстремальних ситуаціях;

-закріпити знання дітей про різні види транспорту; вчити відрізняти і називати пожежну машину за будовою, кольором;

-закріплювати знання дітей про цифри і числа від 1 до 5; про кольори, -закріпити вміння орієнтуватись в просторі;

-вчити малят відповідати на запитання вихователя, розвивати мовлення, поповнювати словниковий запас; вчити дітей утворювати прикметники від іменників;

-вчити дітей бути чемними, не забувати вітатися та прощатися з людьми.

 

Розвивати:

- розширити словник дітей з теми пожежна безпека;

- виховувати у дітей потребу в турботі про свою безпеку;

 

Виховувати:

 

Попередня робота:  розробка та виготовлення лепбука про пожежників; розгляд ілюстрацій із зображенням пожежної машини, вивчення віршу « Ми в пожежників пограємо…», бесіда про частини пожежної машини, як потрібно поводитись при пожежі, розгляд ілюстрацій « Пожежники працюють ».

 

 

 

 

 

Хід

І .Вихователь:

-Малята, сьогодні до нас завітали гості, давайте привітаємо з ними:

Доброго ранку ліси і поля,

Доброго ранку планета Земля

Щастя й здоров’я усім ми бажаємо

Зранку а дитячий садок поспішаємо.

ІІ. Вихователь:

- Сьогодні я отримала лист від Киці:

«Тілі - ділі, тілі - ділі,

Тілі - ділі, тілі - бім!

Загорівся Кицин дім.

Цап біжить х відром старим,

Біжить Курка з помелом,

Й Поросятко - з решетом.

Півень – з ліхтарем одним.

Тілі-ділі! Тілі - бім!»

-І не змозі вони нічим допомогти Киці.

-От вона нас запрошує до своєї казочки, щоб ми їй допомогли – врятували Дім.

-Малята, допоможемо?(Так)

-Але перед подорожжю скажіть, будь ласка, як називається ця казочка?

( « Кицин дім»)

-В дорогу  візьмемо з собою наш бізіборт - помічник, можливо він нам знадобиться.

- Закривайте оченята, а я паличкою чарівною змахну і в казочку всіх нас перенесу:.

1-2-3—в чарівну казочку

 нас паличка перенеси.

 

 

ІІІ.  Вихователь:

-Ось ми з вами і у казочці

( Макет будинку з вогнями)

-Дійсно, горить – палає Кицин дім.

-А давайте ми з вами пригадаємо, як ми повинні діяти в такій ситуації:

(Якщо я бачу вогонь і дим, то дзвоню 101. Викликаю пожежників!)

-Якраз ми з вами не ДАРЕМНО взяли наш бізіборт – на ньому є телефон.

( Дитина набирає 101)

-Щось пожежники не приїхали.

- Потрібно нам самим вирішувати цю проблему.

Від нас залежить яким буде вогонь : добрим чи злим.

Я здогадалася - потрібно злий Вогнище-- перетворити на добрий Вогник.

А для цього нам потрібно виконати завдання від кожного Вогнища

 

1.  Вихователь:

-Завдання від першого Вогнища:

Дидактична гра «Безпека життя»

(Потрібно відмітити червоними та зеленими фішками де безпечно, а де ні )

-Перед тим як ми виконаємо це завдання, давайте повторимо правила безпеки.

( Діти розповідають)

 

  1. Всі дороги там,

    Де транспорт,

    Мають бути без дітей.

 

2. Там в м’яча не можна грати,

   Зі скакалкою стрибати.

 

3. Якщо не має мами й тата,

    Електроприлади не можна вмикати.

    І не тягни за електричний шнур,

    Щоб тебе не вразив струм.

4. Коли у машину  запрошують сісти.

   Ви часу не гайте -   дорослих гукайте.

 

5.Якщо ви самі вдома,

  То запам’ятайте:

   Ви людину незнайому

  В дім свій не пускайте!!

 

( Діти виконують завдання і відповідають на запитання вихователя)

-Злий Вогнище перетворюється на добрий Вогник.

(Дитина прикріплює Вогник на магнітну дошку)

 

 2.  Вихователь:

Але вогонь ще не вгасає-

Щось пожежників не має…

 -Якщо я бачу вогонь і дим, то дзвоню 101. Викликаю пожежників!

 ( Дитина набирає 101)

Завдання від другого Вогнища

- Другий Вогнище пропонує нам погратися в пожежників

 

Фізкультхвилинка

Ми в пожежників пограємо,

Швидко шланги розмотаємо,

Ось так, ось так,

Швидко  шланги розмотаємо.

(Колові рухи руками перед грудьми)

Ось вогонь у нас горить

Будемо ми його гасить,

Ось так, ось так,

Будемо ми його гасить.

( нахили тулуба вперед з витягнутими руками).

А тепер ми присідаємо,

Під дивани заглядаємо,

Ось так, ось так,

Під дивани заглядаємо.

(Присідання)

Ось Вогнище ми приручили,

   І на добрий Вогник перетворили.

  (Дитина прикріплює Вогник на магнітну дошку)

 

3.  Вихователь:

Але вогонь ще не вгасає-

Щось пожежників не має…

 -Якщо я бачу вогонь і дим, то дзвоню 101. Викликаю пожежників!

 ( Дитина набирає 101)

Завдання від третього Вогнища

-Знову вогонь в нас не вгасає, а пожежників не має..

Спробуємо Вогнище Зимою налякати.

Дидактична гра «Зима яка?»

( Діти розповідають про зиму, використовуючи мнемосмужки)

(Дитина прикріплює Вогник на магнітну дошку)

 

4.  Вихователь:

Але вогонь ще не вгасає-

Щось пожежників не має…

 -Якщо я бачу вогонь і дим, то дзвоню 101. Викликаю пожежників!

 ( Дитина набирає 101)

Завдання від четвертого Вогнища

 

 

Дидактична гра «Так чи ні?»

Вихователь:

-Взимку можна ходити по кризі? А чому?

-Взимку можна їсти бурульки та сніг? А чому?

-Взимку можна кататися на проїзній частині?

- Взимку можна ліпити бабу снігову?

Цього Вогнища ми завдання виконали , ми його приручили і на добрий Вогник перетворили.

(Дитина прикріплює Вогник на магнітну дошку)

 

 5.  Вихователь:

Але вогонь ще не вгасає-

Щось пожежників не має…

 -Якщо я бачу вогонь і дим, то дзвоню 101. Викликаю пожежників!

 ( Дитина набирає 101)

Завдання від п’ятого Вогнища

Дидактична гра «Допомога пожежникам?

(Діти складають пазли із зображенням пожежника та пожежної машини)

Вихователь:

- Малята, як називається костюм пожежника?( пожежний костюм)

- А який він кольором? ( Червоний ).

- А що одягає пожежники на голову, коли їдуть гасити пожежу?

 ( Одяг, каску, чоботи ).

  • Діти, навіщо пожежники одягають каски?

( Для захисту голови від удару, вогню ).

-Одяг навіщо пожежнику? ( Для захисту тіла та шкіри від вогню, опіків ).

-А чоботи навіщо йому? ( Для захисту ніг від опіків ).

 

 

 

 

 

6.  Вихователь:

Але вогонь ще не вгасає-

Щось пожежників не має…

 -Якщо я бачу вогонь і дим, то дзвоню 101. Викликаю пожежників!

 ( Дитина набирає 101)

Звучить сирена їдуть пожежники на машині приборкувати вогонь.

Пожежники:

  1. Хто пожежником працює,

     Той завжди людей рятує.

      І дорослих, і малих,

      І старих, і молодих.

  1.  Всі пожежники сміливі,

    Сильні, мужні та вродливі.

  • Ось вогонь ми погасили!!

Пожежники:

  • За вашу допомогу ми вам вручаємо сертифікати

(Вручають сертифікати, про те, що малята добре знають правила безпеки життєдіяльності)

Вихователь:

Вогонь дарує людям світло.

Вогонь дарує їм тепло.

Коли б тепло і світло зникло,

Життя б на світі не було.

– Я бажаю, щоб ви не забували правила пожежної безпеки і тоді вогонь вам буде помічником і другом.

Ось скінчилась наша гра.

Все, прощатись нам пора.

Будемо завтра зустрічатись,

В нові ігри будем грати.

Чарівна паличка , назад до садочка нас перенеси.

(Діти повертаються до групи)

-Малята, чи сподобалася вам наша подорож?

Кому сподобалася, то поплескайте в долоньки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Andriychuk Lubov
Додано
23 січня 2022
Переглядів
3906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку