Тема заняття: «У пошуках чарівних перлин» (заняття в сенсорній кімнаті)

Про матеріал
Мета: збереження та зміцнення психофізіологічного та емоційного здоров'я дітей за допомогою мультисенсорного середовища сенсорної кімнати Завдання: - Профілактика психофізичних та емоційних навантажень; - Створення позитивного емоційного настрою; - Формування сприйняття кольору, звуку, ритму, узгодженості рухів власного тіла; - Полегшення стану тривожності; - Розвиток уваги; - Досягнення ефекту релаксації; - Розвиток позитивного спілкування дітей та взаємодії один з одним.
Перегляд файлу

Тема заняття: «У пошуках чарівних перлин»

                                           (заняття в сенсорній кімнаті)

Мета: збереження та зміцнення психофізіологічного та емоційного здоров'я дітей за допомогою мультисенсорного середовища сенсорної кімнати

Завдання:

  • Профілактика психофізичних та емоційних навантажень;
  • Створення позитивного емоційного настрою;
  • Формування сприйняття кольору, звуку, ритму, узгодженості рухів власного тіла;
  • Полегшення стану тривожності;
  • Розвиток уваги;
  • Досягнення ефекту релаксації;
  • Розвиток позитивного спілкування дітей та взаємодії один з одним.

Музичний супровід : аудіозаписи «Голоси лісу», «релакс-музика», «Вальс дощу», «Чарівна музика».

Матеріали та обладнання: підлогові тактильні доріжки, ортопедичні масажні килимки, ігровий м'який модуль «балансувальний шлях», пів кулеві балансири для ніг, ребриста дошка, м'яка підлога, пуфи, мати, центр спокійних ігор, сухий басейн з кульками, хатка «Віг-вам», дитячий дзеркальний куточок із  колоною з водою, світовий дощ.

 

Хід заняття

  1. Організаційний момент. Настрій на заняття.

Вихователь: Добрий день малята! Я вітаю вас у нашій чарівній кімнаті. Сьогодні щось трапилось у цій кімнаті.  Дивіться, що я знайшла! Це ж мотузка з чарівних перлів. А де ж поділися перлини? Загубилися, мабуть, і коли ми з вами знайдемо всі перлини, наша кімната знову стане чарівною. Але для цього нам потрібно виконати кілька завдань. Впораємось? (так).

  • Давайте всі візьмемося за руки, зробимо коло і посміхнемося один одному. (промовляємо разом).

Діти: один, два, три , чотири, п'ять

Ідем завдання ми долать

Разом будем працювать,

Перлини чарівні шукать!

 

Завдання 1. Молодці!

Звучить музика «Голоси лісу»

Вихователь: Діти, уявіть, що ми з вами потрапили до чарівного лісу. Що ви чуєте, відчуваєте?

Діти: (пташки співають, пурхають метелики, стрекочуть коники, світить сонечко, віє ніжний вітерець).

Вихователь: пригріває сонечко, стало спекотно. Давайте знімемо взуття і підемо в ліс стежинкою босоніж. Іти будемо один за одним, щоб не збитися зі шляху. (ходьба по сенсорним підлоговим доріжками і кольорові подушки, ортопедичному масажному килимку, ребристій доріжці).

  •  Діти, що відчувають ваші ніжки?
  • Чи зручно вам було балансувати?
  • Яка доріжка була приємною на дотик?

Вихователь: молодці діти, гарно попрацювали на стежинці здоров'я. І знайшли три перлинки.

 

Завдання 2.

Вихователь:

  • Ми з вами потрапили на галявину «Чарівний лабіринт». (Діти проходять по лабіритнту).

Вихователь: дуже добре впоралися із цими завданнями, і знайшли ще перлинки.

  • Скільки всього перлинок? (5).

Завдання 3.

Вихователь:  час вирушати далі. (звучить спокійна музика). Діти, подивіться, яка незвичайна хатка.

  • Як ви гадаєте, хто в ній живе?

Діти: (говорять, хто може жити в цій хатинці).

Вихователь: це лісова хатинка для відпочинку.

 

Заходьте будь ласка!

  • Подобається Вам в хатинці?
  • Затишно в ній, чи тривожно?

Діти: (затишно, м'якенько, спокійно, комфортно)

Вихователь: дуже добре, відпочили. Час вирушати в дорогу.

Задання 4.

Вихователь: діти, що сталося? Стежку закидано будівельними цеглинами. Треба, навести лад, і збудувати невеличкий паркан.

  • Спочатку виберіть червоні великі цеглини.
  • Знайдіть жовтий циліндр.
  • Назвіть геометричні фігури.
  • Які мають 4 кути, 3 кути, не мають кутів.
  • Давайте порахуємо скільки всього фігур червоного кольору.

Молодці , діти, впоралися із цим завданням. Осі і ще 3 перлинки.

Завдання 5.

  • Ой, що це? Це озеро! Яке воно незвичайне, яскраве, різнокольорове! Напевно там хтось живе! Шукаємо?
  • Діти підходять до сухого басейну та руками шукають мешканців.

Молодці!  Ось і мешканці нашого чарівного озера.

 

Завдання 6.

Вихователь: діти, подивіться, яка незвичайна колона.

  • Що в середині неї? (вода)
  • Торкніться колони і скажіть, що ви відчуваєте? (тепло-холод, гладка-шорстка, вібрація).

Для того, щоб оживити рибок, що плавають у ній, ми повинні розкласти мешканців озера за розміром. (великі, середні, маленькі). Як тільки завдання виконаємо, чарівна колона засвітиться і рибки в ній, оживуть.

Діти, як змінюється колір води? Що спонукає рибок плавати?

 

Завдання 7.

Вихователь: діти, ви сьогодні молодці. Ми зібрали усі загублені перлинки.

Давайте разом сядемо на цю червону галявину і зберемо усі перлинки разом на нашу чарівну мотузку. (як тільки перлинки зібрали, спалахнув світовий дощ).

  • Діти, подивіться, яка краса! Це чарівний дощик! Давайте з ним пограємось. Він усім дарує радість і гарний настрій! (вихователь вмикає дзеркальну кулю й показує дітям кольорові «плямки» на стелі. Звучить ніжна, чарівна музика дощу).

 

Вихователь: молодці, малята, дякую вам. Ви зібрали всі перлинки і допомогли  нашій кімнаті знову стати чарівною. Дивіться, як тут гарно!

  • Що вам сподобалось найбільше?
  • Яке завдання було важко виконувати?
  • Яка музика вам сподобалася?
  • Які емоції ви відчуваєте зараз?

 

docx
Додано
24 січня 2022
Переглядів
909
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку