Тема заняття: «У пошуках чарівних перлин»
(заняття в сенсорній кімнаті)
Мета: збереження та зміцнення психофізіологічного та емоційного здоров'я дітей за допомогою мультисенсорного середовища сенсорної кімнати
Завдання:
Музичний супровід : аудіозаписи «Голоси лісу», «релакс-музика», «Вальс дощу», «Чарівна музика».
Матеріали та обладнання: підлогові тактильні доріжки, ортопедичні масажні килимки, ігровий м'який модуль «балансувальний шлях», пів кулеві балансири для ніг, ребриста дошка, м'яка підлога, пуфи, мати, центр спокійних ігор, сухий басейн з кульками, хатка «Віг-вам», дитячий дзеркальний куточок із колоною з водою, світовий дощ.
Хід заняття
Вихователь: Добрий день малята! Я вітаю вас у нашій чарівній кімнаті. Сьогодні щось трапилось у цій кімнаті. Дивіться, що я знайшла! Це ж мотузка з чарівних перлів. А де ж поділися перлини? Загубилися, мабуть, і коли ми з вами знайдемо всі перлини, наша кімната знову стане чарівною. Але для цього нам потрібно виконати кілька завдань. Впораємось? (так).
Діти: один, два, три , чотири, п'ять
Ідем завдання ми долать
Разом будем працювать,
Перлини чарівні шукать!
Завдання 1. Молодці!
Звучить музика «Голоси лісу»
Вихователь: Діти, уявіть, що ми з вами потрапили до чарівного лісу. Що ви чуєте, відчуваєте?
Діти: (пташки співають, пурхають метелики, стрекочуть коники, світить сонечко, віє ніжний вітерець).
Вихователь: пригріває сонечко, стало спекотно. Давайте знімемо взуття і підемо в ліс стежинкою босоніж. Іти будемо один за одним, щоб не збитися зі шляху. (ходьба по сенсорним підлоговим доріжками і кольорові подушки, ортопедичному масажному килимку, ребристій доріжці).
Вихователь: молодці діти, гарно попрацювали на стежинці здоров'я. І знайшли три перлинки.
Завдання 2.
Вихователь:
Вихователь: дуже добре впоралися із цими завданнями, і знайшли ще перлинки.
Завдання 3.
Вихователь: час вирушати далі. (звучить спокійна музика). Діти, подивіться, яка незвичайна хатка.
Діти: (говорять, хто може жити в цій хатинці).
Вихователь: це лісова хатинка для відпочинку.
Заходьте будь ласка!
Діти: (затишно, м'якенько, спокійно, комфортно)
Вихователь: дуже добре, відпочили. Час вирушати в дорогу.
Задання 4.
Вихователь: діти, що сталося? Стежку закидано будівельними цеглинами. Треба, навести лад, і збудувати невеличкий паркан.
Молодці , діти, впоралися із цим завданням. Осі і ще 3 перлинки.
Завдання 5.
Молодці! Ось і мешканці нашого чарівного озера.
Завдання 6.
Вихователь: діти, подивіться, яка незвичайна колона.
Для того, щоб оживити рибок, що плавають у ній, ми повинні розкласти мешканців озера за розміром. (великі, середні, маленькі). Як тільки завдання виконаємо, чарівна колона засвітиться і рибки в ній, оживуть.
Діти, як змінюється колір води? Що спонукає рибок плавати?
Завдання 7.
Вихователь: діти, ви сьогодні молодці. Ми зібрали усі загублені перлинки.
Давайте разом сядемо на цю червону галявину і зберемо усі перлинки разом на нашу чарівну мотузку. (як тільки перлинки зібрали, спалахнув світовий дощ).
Вихователь: молодці, малята, дякую вам. Ви зібрали всі перлинки і допомогли нашій кімнаті знову стати чарівною. Дивіться, як тут гарно!