27 травня о 18:00Вебінар: Цифрові технології для формувального оцінювання в НУШ

Конспект інтегрованого заняття у молодшій групі «Весняна подорож до сонечка»

Про матеріал
Мета: Вчити дітей складати невеличкі сюжетні розповіді про Весну. Збагатити словниковий запас дітей виразами (весна-чарівниця, грайлива весна), активізувати його словами-означеннями (прикметниками). Працювати над інтонаційною виразністю мовлення (оклична, запитальна, прохальна інтонації), силою голосу, темпом мовлення. Вчити дітей оцінювати дії персонажів. Виховувати справедливість та любов до рідної природи.
Перегляд файлу

Конспект

інтегрованого заняття у  молодшій групі

«Весняна подорож  до сонечка»

Мета: Вчити дітей складати невеличкі сюжетні розповіді про Весну. Збагатити словниковий запас дітей виразами (весна-чарівниця, грайлива весна), активізувати його словами-означеннями (прикметниками). Працювати над інтонаційною виразністю мовлення (оклична, запитальна, прохальна інтонації), силою голосу, темпом мовлення. Вчити дітей оцінювати дії персонажів. Виховувати справедливість та любов до рідної природи.

Обладнання:ілюстрація із зображенням сонечко, мозаїка двох кольорів, кубик, гуаш жовтого кольору, кисті, прищіпки.

Хід:

1. Привітання.

2. Вихователь: Ось вже і Весна прийшла. Пройшлася вона  полем, лугом, садом. Тільки у лісі не була. А в лісі ще господарювала Зима: холодила дерева, сонечко не пускала. Якось ховаючись від дощу залетіли горобчики у ліс. Переночували. А на ранок хотіли полетіти в поле, та Зима їх не пускає.

3. Діти допоможемо нашим горобчикам? Але треба обхитрити Зиму. Давайте збудуємо різнокольорову доріжку.

(Діти роблять стежку з мозаїки, чергуючи два кольори та коментують чому саме цей колір обрав)

4. Вихователь:

Пропоную Вам програти у гру «Якби я…»

Уявіть себе сонечком і розкажіть про себе від його імені, починаючи такою фразою: «Якби я була ….сонечком, я б….»

4. Дітки, а Зима не відпускає пташенят до Сонечка.

5. Давайте пограємо ігри  з кубиком, може Зима захоче з нами погратися і відпустить горобчиків.

(Діти  називають пестливі слова до слів сонечко, вода, весна.)

Молодці!

5. Вихователь: Давайте перекажемо  улюблену казку від імені сонечка.

Перекажіть свою улюблену казку використовуючи ілюстрації до казок.

6. Дивіться, малята, Зима послухала Ваші казки і відпустила пташенят.

Гра «Складання картини Весна» (діти складають лото «Весна»)

7. Давайте кликати сонечко

Закличка  « Вийди сонечко»

8. З'являється сонечко, посміхається.

- Ось і сонечко йде, радість і тепло несе.

- Дуже, дітки, вас люблю, промінчики вам  і пташенятам  подарую!

(Діти прищипують прищіпки до сонечка)

8.  Давайте сонечку з пташенятами  подаруємо портрет.

Малювання сонечка долоньками

(діти розміщуються вільно).

9. Підсумок та прощання. Засумувала Зима. Але зрозуміла, що вже перемогла Весна із помічником Сонечком. І в лісі почали співати птахи, пахнуть квіти. Вже Весна…

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Замелюк Марія
Додано
22 травня
Переглядів
28
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку