Конспект інтегрованого заняття в старшій групі (розвиток мовлення+ознайомлення з природою+ ліплення) Тема: Дикі тварини. Зайченя.

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття в старшій групі (розвиток мовлення+ознайомлення з природою+ ліплення) Тема: Дикі тварини. Зайченя. Завдання: Освітні завдання: - продовжувати знайомити дітей з дикими тваринами; - дати уявлення про спосіб життя зайчика в лісі; - вчити створювати образ зайчика в техніці пластилінографія , використовуючи іграшку в якості натури; передавати форму частин іграшки: овальну (тулуб), округлу (голова), циліндричну (ноги); передавати пропорційне співвідношення частин і деталі (вуха, хвіст, лапи); вчити поєднувати виліплені частини в одне ціле, щільно з'єднувати їх шляхом примазывания однієї частини до іншої. Виховні завдання: -виховувати посидючість,розвивати творчі здібності,(заняття ліпленням ), -розвивати інтерес і повагу до тварин. Розвиток мовлення: овальний, циліндричний, метод змащування, розгладження. Роздатковий матеріал: пластилін (білий, чорний, червоний, синій), дошка для ліплення, стеки. Демонстраційний матеріал: м'яка грашка зайця, заздалегідь виліплені деталі: тулуб, голова, ноги, лапи, вуха, хвіст. Методичні прийоми: ігрова ситуація «до нас у гості прийшов заєць», бесіда про зайця (частини тіла, деталі), спонукання дітей до дії - «зліпимо зайцю друзів», самостійна діяльність дітей, фізхвилинка «зайчик біленький сидить...», зображувальна діяльність дітей, підведення підсумків.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття в старшій групі

(розвиток мовлення+ознайомлення з природою+ ліплення)

Тема: Дикі тварини. Зайченя.

Завдання:

Освітні завдання:

- продовжувати знайомити дітей з дикими тваринами;

- дати уявлення про спосіб життя зайчика в лісі;

- вчити створювати образ зайчика в техніці пластилінографія , використовуючи іграшку в якості натури; передавати форму частин іграшки: овальну (тулуб), округлу (голова), циліндричну (ноги); передавати пропорційне співвідношення частин і деталі (вуха, хвіст, лапи); вчити поєднувати виліплені частини в одне ціле, щільно з'єднувати їх шляхом примазывания однієї частини до іншої.

Виховні завдання: 

-виховувати посидючість,розвивати творчі здібності,(заняття ліпленням ),

-розвивати інтерес і повагу до тварин.

Розвиток мовлення: 

овальний, циліндричний, метод змащування, розгладження.

Роздатковий матеріал: 

пластилін (білий, чорний, червоний, синій), дошка для ліплення, стеки.

Демонстраційний матеріал: 

м'яка грашка зайця, заздалегідь виліплені деталі: тулуб, голова, ноги, лапи, вуха, хвіст.

Методичні прийоми:

ігрова ситуація «до нас у гості прийшов заєць»,

бесіда про зайця (частини тіла, деталі),

спонукання дітей до дії - «зліпимо зайцю друзів»,

самостійна діяльність дітей,

фізхвилинка «зайчик біленький сидить...»,

зображувальна діяльність дітей,

підведення підсумків.

 

Хід проведення заняття

 

Вихователь:

- Діти, сьогодні до нас у гості завітав незвичайний гість. Відгадайте, хто це?

Любить червону моркву,
Гризе капусту дуже спритно,
Скаче він то тут, то там,
По лісах і по полях,
Сірий, білий він зимою,
Хто скажіть такий?

Діти:

- Зайчик.

(Діти разом з вихователем згадують про спосіб життя зайчика, про зовнішній вигляд.                              

Вихователь далі демонструє іграшкового зайчика)

Бесіда:                                                                                                                                                                      Зайчики - дуже милі, дикі тварини, живуть в лісі. Навесні і влітку вони бігають в сірій шубці, а взимку вони змінюють шубку на біленьку.

А ви знаєте чому у зайчиків довгі вушка? (Відповіді дітей)

Тому що, довгі вушка, допомагають рятуватися від спеки, а під час дощу зайчик пригинає їх до спинки, щоб в вушка не потрапила вода.

Коли зайчики спілкуються один з одним , то вибивають лапками "барабанний дріб".

У них дуже гострі зубки, якими вони, як ножицями зрізають кору дерев, гілочки. Люблять їсти не тільки морквину і капусту , а м'ясо теж.

Нору вони не роблять і запаси на зиму не збирають. Ховаються під корінням вивернутих дерев або в ямці під кущиком.

У зайців багато ворогів в лісі, назвіть їх? (Відповіді дітей: вовк, лисиця) А ще й куниця, яструб, орел, сова. Але зайчики, не такі вже й беззахисні. Вони дуже швидко бігають, рятуючись від погоні заплутують сліди. А якщо на них нападає хижак, то вони лягають на спинку і відбиваються лапками, а на лапках у них гострі кігті.

Зовнішній вигляд зайчика викликає у всіх людей на земній кулі захоплення. А ми сьогодні зліпимо його з пластиліну.

Вихователь:

- Подивіться, який він чудовий. Дітки, зверніть увагу на його частині тіла. Які частини тіла є у зайця?

Діти:

- Тулуб, голова, ніжки, лапки, вушка, хвостик.

Вихователь:

- Скажіть, якої форми тулуб? Голова? Ноги? Лапки? Вуха? Хвостик?

Діти відповідають: овальної, круглої.

Вихователь:

- Яка частина тіла найбільша?

Діти:

- Тулуб. Після тулуба за величиною йде голова, потім - ноги, лапки, вуха і найменша частина - хвіст.

Вихователь бере заздалегідь підготовлені частини:

- Дітки, скажіть, яким способом потрібно ліпити тулуб? Голову? Лапки? Вуха? Хвіст?

Діти:

- Треба взяти стеку, відламати шматочок пластиліну, розкачати круговими рухами долонь, щоб вийшла куля, потім прямими рухами розкачуємо пластилін у формі овалу.

- Голову потрібно робити так: розкачати пластилін круговими рухами в форму кулі.

- Лапки і вуха робляться способом розкочування «ковбаски».

- Для хвостика береться найменший шматочок пластиліна і розкочується маленька кулька.

Вихователь:

- Зверніть увагу. Спочатку до тулуба прикріплюється голова, потім ноги, лапки, на голові - вушка, потім хвіст. Кожну деталь потрібно щільно примащувати при з'єднанні.

(Примітка. Прийом зображення вихідних форм (голови, тулуба, ніг) показувати не слід, так як ці способи повинні бути засвоєні раніше).

Вихователь:

- Дітки, подивіться, наш гість прийшов до нас один. Давайте зліпимо йому друзів, щоб йому не було самотньо.

Діти сідають на свої місця за столами.

Вихователь:

- Зайчик буде спостерігати за вами. Приймемось за справу. Візьміть стек, відламайте шматочок пластиліну за допомогою стека. З якої частини тіла потрібно почати?

Діти:

- З тулуба. (Одна дитина вголос описує процес ліплення).

Вихователь:

- Тепер продовжимо. Яку частину будете ліпити?

Діти:

- Голову. (Одна дитина вголос описує процес ліплення).

Вихователь:

- Ви напевно трохи втомилися. Встаньте біля своїх стільчиків і виконуйте рухи і слова зі мною.

 

Зайчик біленький сидить
І вухами ворушить.
Ось так, ось так,
Він вухами ворушить.

Зайчику холодно сидіти,
Треба лапоньки зігріти,
Ось так, ось так,
Треба лапоньки зігріти.

Зайчику холодно стояти,
Треба зайчику поскакати.
Ось так, ось так,
Треба зайчику поскакати.

Вихователь:

- Продовжимо. Яку частину будете ліпити зараз?

Діти:

- Лапки і ніжки. (Діти ліплять).

Вихователь:

- За яку частину візьметеся тепер?

Діти:

- Вушка. (Одна дитина вголос описує процес ліплення).

Вихователь:

- Молодці, у всіх виходить. І що залишилося зліпити?

Діти:

- Хвіст. (Одна дитина вголос описує процес ліплення).

Вихователь бере м'яку іграшку:

- Нашому гостю дуже сподобалися друзі, яких ви зліпили. Молодці! А тепер розставте зайчиків на підставки.

(Діти ставлять свої роботи на підставку для дмонстрації, чергові прибирають робочі місця).

 

 

docx
Додав(-ла)
щиголь іванна
Додано
23 жовтня 2021
Переглядів
1890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку