КОНСПЕКТ інтегрованого заняття з пріоритетом пізнавального та фізичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку «ПОДОРОЖ ДО КАЗКОВОГО ЛІСУ»

Про матеріал
Закріпити знання дітей про право на відпочинок, дозвілля, право на життя, чисту воду, чисте повітря. Продовжувати вчити відчувати і отримувати задоволення від оточуючого світу, розвивати творчу уяву, мислення, навички. - Підводити дітей до поняття: природа – важливий чинник здоров’я, її треба доглядати і оберігати. Продовжувати формувати уявлення про те, що люди, рослини, тварини мають здатність пристосовуватись до навколишнього середовища, а також знання про користь перебування на свіжому повітрі, контакту з природою. Закріпити поняття про значення сонця, води, повітря в житті людини. Забезпечувати рухливість, розвиток м’язів, пластику рухів у виконанні вправ загальнорозвиваючого характеру (різних видів ходьби, бігу, стрибків, лазіння, підлізання під дугу лівим та правим боком). - Формувати бажання загартовувати організм шляхом масажу з профілактики застудних захворювань, дихальної гімнастики. У грі розвивати орієнтацію в просторі, уміння дотримуватись правил гри, реагувати на зміну музичного супроводу. - Виховувати в дітей бажання жити у єдності з природою і бажання щоденно займатися фізкультурою.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ

інтегрованого заняття з пріоритетом

пізнавального та фізичного розвитку

для дітей старшого дошкільного віку

 

 

 

«ПОДОРОЖ ДО КАЗКОВОГО ЛІСУ»

 

Мета:

 - Закріпити знання дітей про право на відпочинок, дозвілля, право на життя, чисту воду, чисте повітря. Продовжувати вчити відчувати і отримувати задоволення від оточуючого світу, розвивати творчу уяву, мислення, навички.

 - Підводити дітей до поняття: природа – важливий чинник здоров’я, її треба доглядати і оберігати. Продовжувати формувати уявлення про те, що люди, рослини, тварини мають здатність пристосовуватись до   навколишнього середовища, а також знання про користь перебування на свіжому повітрі, контакту з природою. Закріпити  поняття про значення сонця, води, повітря в житті людини. Забезпечувати рухливість, розвиток м’язів, пластику рухів у виконанні вправ загальнорозвиваючого характеру  (різних видів ходьби, бігу, стрибків, лазіння, підлізання під дугу лівим та правим боком).

 - Формувати бажання загартовувати організм шляхом масажу з профілактики застудних захворювань, дихальної гімнастики. У грі розвивати орієнтацію в просторі, уміння дотримуватись правил гри, реагувати на зміну музичного супроводу.

 - Виховувати в дітей бажання жити у єдності з природою і бажання щоденно займатися фізкультурою.

 

 Обладнання.

 Музичний супровід, книжка-двері, доріжка з кіндерів, імітація лісу (дерева, кущі), хатинка Кузі, Мітла „прутики”, скринька з атрибутами (сонце, повітряна кулька), килимок „травка”, дуги „Кущі”, тканина „ Струмок”, бар’єр „Горбок”, куби „пеньки”, квіти, апарат для дихання з маслами (іонізатор повітря).

 

 

 

 

 

                                        ХІД ЗАНЯТТЯ:

 

 Інструктор з фізкультури звертає увагу дітей на те, що відбуваються якісь дива. Двері до спортивної зали чарівним чином перетворилися на вхід до КАЗКОВОГО ЛІСУ: - Вирушаємо до казкового лісу!

 Інструктор з фізкультури:

 - Ліс - безцінний дар природи. Для кожного з нас перебування у лісі – це свято. В лісі завжди підіймається настрій, відчувається прилив енергії, бадьорості. Я запрошую всіх діток у мандрівку назустріч пригодам та несподіванкам. Чи готові ви? Так, тоді в дорогу! (під муз. супровід діти заходять в зал через книжку)

 - Ось ми і в лісі. Яка краса! А яке свіже повітря! Діти, чуєте якісь лісові звуки?

Виконують

♦ Стежина вузенька, Йдемо всі рівненько ( звичайна ходьба)

♦ На носки стали, спини порівняли (ходьба на носках)

♦ На п’ятки станемо, камінчики в землю вдавимо (ходьба на п’ятках)

♦ Високо ноги піднімаємо, квіточки переступаємо (ходьба з високим  підніманням коліна)

♦ Швидко метелики летять, треба нам їх наздогнати (біг по колу)

♦ І спокійно всі пішли, на галявину прийшли (ходьба звичайна).

 Інструктор з фізкультури:

  Відпочинемо! Малята, погляньте, а ось хатинка казкова. Як ви гадаєте, хто в ній живе? Дізнаємось? (стукають, хатинка починає танцювати)

Танок хатинки. З’являється Кузька з віником прутиків    

 Домовий

 Добрий день, діти! Я – домовий Кузька. Впізнали мене? Ви так швидко прийшли, а я не встиг поприбирати. Допоможете? Ось у мене казкова мітла. Тримайте і до роботи. 1,2,3  - місце собі знайди.

Аеробіка з прутиками

 Домовий (Після аеробіки збирає прутики і ставить біля хатинки)

Де вона?! Ой біда в мене, не знаю що робити. Хто допоможе мені? Скриньку свою загубив, де  всі ігри зберігав. Так хотів вам показати, з усіма разом пограти.

 Інструктор з фізкультури:

 Ми тобі допоможемо,

Все навколо обійдемо,

Скриньку зараз ми знайдемо.

Так, діти? Кузя, тож у дорогу!

♦ Ось доріжка чарівна – ніжки зміцнює вона.

(ходьба по килимку з шипами)

♦ І під гілочку підлізли, піднялись і потягнулись

 (підлізання під дугою лівим і правим боком)

♦ Ось струмочок тут біжить і водиченька дзюрчить.

    Струмок треба нам перестрибнути ,

    І щоб ніжки не замочити.

    Разом всі дружненько перестрибнемо легенько.

    (стрибки)

♦ Далі на горбок і з горбка

(перелізання через бар’єр)

♦ Назустріч пеньки, через них перестрибни

(стрибки через куби по типу „чехарда”)

♦ Кожну квітку обійди, не зламай і не зірви.

♦ Точковий масаж „Заряд бадьорості” (сидячи).

Але щоб бути дужими, прудкими, треба, щоб кожна клітинка нашого організму була здорова. У наших долонях сплять крихітні гномики. Відчуваєте? Ваші долоньки стали гарячими. Це гномики прокинулись і понесли здоров’я у кожну клітинку  вашого організму.  А тепер побавимо їх . (діти розтирають три основні зони - брови, ніс, груди).

 Домовий

 Мандрівка залишається у спогадах. Особливо веселі ігри проведені на лоні природи.

 Ой, малята, ось і моя скринька!

 Нарешті ми її знайшли!

 А яка в ній гра, відгадайте, дітвора.!

 

Гра „Чотири стихії” (по типу „Будь уважний”)

 

Земля – присісти, обхопивши руками коліна;

Повітря – підняти руки вгору і зробити оберти навколо себе.

Вода – хвилеподібні рухи правою та лівою руками;

Сонце – руки вгору, розводячи в сторони, показуючи промінчики.

 

 Дихальна гімнастика „Подорож до лісу”

 Повітря в лісі чисте і свіже,

 Запашне й духмяне. Подихаймо з насолодою.

 Давно не було дощу і рослини зів’яли

(опустили  голівки, руки в сторони)

 Потім опустили листочки до землі (присідають)

 Та ось пішов дощ і рослини почали оживати

(повільно встають, піднімають руки, голову)

 Після дощу подув вітер

(піднімають руки вгору)

 Стеблини захиталися, зашуміли

(похитуючись, робити вдих зі звуком : ш-ш-ш)

 Вітер  затих і стеблини заспокоїлися.

(повільне опускання рук).

 Домовий

 Ми маємо право – говорить закон –

 Дитина

 На добрий спочинок, на втіхи і сон

 Дитина

 Бо що за дитинство без ігор веселих,

 Без яблук, гостинців і без каруселі?

 Домовий

 То ж що? Пора так пора.

 І весело всі закричали „Ура!”

Повинні ми в мирі жити,

Скрізь і завжди природу берегти й любити!

 Інструктор з фізкультури:

 Ось ми з вами і відпочили і час повертатися додому.

Але спершу – невеличка перешкода. Вийти з казкового лісу зможе той, хто пригадає і назве права дитини.

 

 

docx
Додано
26 листопада 2023
Переглядів
701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку